Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så nåede jeg målet :-)

Side 2 ud af 5 (41 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 01:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

På den anden side så hvis han kan nå et snit på 2000 over de næste par år, og stadig arbejde tre timer om dagen, hedder bruttolønnen p.a: 365*2000=730 000. Lad os sige 100k til diverse udgifter.. Jeg tror der er mange som ville sige ja tak til 630k om året for en tre timers arbejdsdag uden arbejdsgiver og med et indhold man selv finder interessant.. Det tror jeg da sådan set også der er mange som gerne lagde 250k for at opnå...

Jeg tror, at hvis man opgør alle timer på diverse iværksætterprojekter på den måde, vil der være mange som er gået "bankarot" inden de overhovedet har fået registreret deres virksomhed. Men det er hele pointen med at beskæftige sig med noget man "tænder på". Man kan i langt højere grad bruge tid på det, uden at få betaling, uden at det bare føles som surt slæb. Det er i mine øjne den indstilling; en indgående tro på at det man allerbedst kan li' at beskæftige sig med kan blive til noget stort hvis bare man vil det, der skaber succesfuldt og ikke mindst innovativt iværksætteri. Dermed dog ikke sagt at man skal afskedige sin realitetssans fuldstændig..

Nu er mit regnestykke naturligvis lige så dumt som det forrige, for du har forhåbentlig ikke tænkt dig bare at sidde stille og lave så lidt som muligt.. Det fede er at du har fået det til at lykkes, og ikke mindst kan bruge den faste indtægt som sikkerhed ift. at lave endnu flere spændende ting, af hvad du nu har lyst til. Et stort tillykke herfra og held og lykke fremover!

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 01:37

Partisalg > Ja, der er ingen tvivl om at det helt sikkert er hårdt arbejde, som Casper også selv skriver. Jeg forstod bare slet ikke hverken din intention eller beregning af indlægget , jeg tror du fik tænkt flere tanker end du fik skrevet ned (Og jeg kunne på ingen måde læse mellem linierne hvad du mente - det tror jeg heller ikke så mange andre kan).

Når det så er sagt, så kunne man fx antage at Casper har tjent i snit 1/4 pr. dag i forhold til hans rekord på 2000 kr.  Det giver så 500 kr. pr. dag.
500 kr x 365 dage x 2 år = 365.000 kr. (og med din beregning på ca. 50% skat = 182.500 efter skat).

Altså hvis det nu var tilfældet, var det ikke så skidt endda for Casper, og måske har også har tjent endnu mere end jeg her nævner som eksempel.

Det jeg blot ønsker at pointere er at han jo ikke kun først fra idag er begyndt at tjene penge. Jeg er ret sikker på , at det er kommet løbende gradvis som en daglig stigende indtjening, og derved trods alt har givet ham penge i lommen, også før nu....

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 08:24

Det er ikke nogen hemmelighed at det var en ekseptionel god i går, og dagene generelt kan svinge meget pga. høj lead prise. Eksempelvis giver et viasat tv pakke ca. 800 DKK pr. lead, derfor kan der sagtens være store udsving.

Og det er fuldstændig korrekt at hvis man kigger på netto forbruget af timer og dividere med indtjeningen, så ville et kassejob i netto bedre kunne betale sig. Det her er bare meget sjovere :o)...

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 08:31

""Og det er fuldstændig korrekt at hvis man kigger på netto forbruget af timer og dividere med indtjeningen, så ville et kassejob i netto bedre kunne betale sig. Det her er bare meget sjovere :o)...

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit""

Sådan tror jeg det gælder for de fleste af os Smile

Det tager tid at bygge noget nyt op...

Uanset Casper, synes jeg det er rigtig godt gået, så stort tillykke herfra Yes

Mvh

Jesper

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:40

Super flot gået..

Fortsæt endelig

Tilmeldt 22. Jul 08
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 09:15

Dejligt med en god positiv vækst-historie Big Smile

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 09:20

Suverænt! Tillykke med at nå målet!

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 10:11

Jeg glemmer fuldstændig hvor mange timer jeg skyder i mine projekter, for det betyder ikke noget. Jeg laver noget, som jeg synes er sjovt, og i princippet svarer det til, at jeg fik penge for at spille PS3.

Desuden har jeg to jobs og et studie i forvejen, og så vidt jeg husker sidder Casper i samme situation.

Nogle gange skal man ikke tænke tingene ihjel, men istedet nyde man kan tjene penge på noget man synes er virkelig sjovt. Internettet ROCKS!

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 11:20

BZR:
Desuden har jeg to jobs og et studie i forvejen, og så vidt jeg husker sidder Casper i samme situation.

Næsten, jeg går til daglig på en af forsvarets faglige uddannelser.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 11:34

Godt gået Casper!

Side 2 ud af 5 (41 indlæg)