Dato: 10/11/2005 9:59:20 PM Forfatter: Martin Thorborg
lidt æøå fejl lever jeg, du og alle andre nok med.
Martin Ja...eller i kan alle sammen skifte til Engelsk (i ved det kommer en dag...why postpone the inevitable
![]() Min eneste klag var comic sans, men det skifte Martin aldrig!
![]() Helt arligt, hvis nogen af jer brugt halv så meget tid til at udvikler jeres firma som i gøre at klag over små ting herind, vil en alle sammen blivet borsnoteret nu. |
> Ja...eller i kan alle sammen skifte til Engelsk (i ved det kommer en dag... why postpone the inevitable )
Ja - MEGET gerne for mig! Med fare for at trække denne tråd helt ud af focus, kan jeg ikke lade være med at undres over at EU ikke har kunne bluive enige - eller ensige prioriterer emnet, om at finde ET fælles sprog i EU, som naturligvis må blive Englesk (alt andet ville sgu være for åndssvagt). Et fælles sprog ville da for alvor gøre det muligt med tiden at opnå det forenede Europe som i hvert fald den politiske elite stræber efter. Det ville så også åbne op for at vi kan forstå hinanden bedre og have reelle valg på tværs af nationer - f.eks. til en fælles Europæisk ledelse. Jeg har i hvert fald svært ved at forestille mig at skulle tage stilling til diverse "præsidentkandidater" hvis 3/4 dele af dem snakker et sprog jeg slet ikke forstår og må leve med dårlige TV-oversættelser af deres argumentationer.
Uden et fælles sprog får vi ikke et demokratisk fælles Europa!
Det kunne være de skulle tage noget af al den tid de bruger på krumme agurker og alt muligt andet ligegyldigt og bruge dem på at blive enige om det fælles sprog. Man kunnne naturligvis også anlægge den lidt mere paranoide forestilling at visse magtfulde politikere faktisk ØNSKER at vi ikke har et fælles sprog for netop at sørge for at befolkningerne får sværere ved at organisere sig på tværs - overlade den slags til de elitære grupper - magteliten - der råder over de praktiske ressurcer der skal til for at trænge igennem på et kompleks flersprogligt marked. Men sådan er politikere jo ikke, så det er nok bare for paranoia ![]()