|
Dbh Martin
Dbh Martin |
Dbh Martin |
![]() Nej, men det er jo en eller 2 du måtte måske få set på, det kan jo være at det eneste du burde gøre at geninstallere dansk sprogpakke og fornye versionen på forumet hvis de ikke er. |
Supply Chain blæksprutte
Dbh Martin |
|
Alting er simpelt for dem der kan. Jeg kan ikke og jeg kan garantere dig for at min udviklere har andet at se til. Så det kommer når vi har tid til det og det kan være om 2 dage eller 8 måneder. Dbh martin |
Som tidligere nævnt, virker det ikke helt somom I helt har forstået rammerne for denne debat - såvel som andre. Martin har stillet serverplads, tid og et standardiseret debat-system til rådighed. Thats it. Det er en platform for spændende diskutioner om iværksætteri - ikke for udvikling af web-debatter :) Når man har valgt et standardiseret system som dette gør man klogest i at holde sig til standarderne. Hvis man begynder at ændre i systemet, udover de funktioner der er indbygget, bliver det et helvede når nye opdateringer skal lægges ind. Og når Martin ikke selv er udvikler er det et håbløst projekt at kaste sig ud i, med mindre man har en masse andre udviklere som bare sidder og keder sig - og det VED jg ikke er tilfældet for Martin :)
Så, lad os nu glædes over en god debat og droppe brokkeriet over små-detaljer i formatet. |