Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Til Webmaster herinde

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :
� � � dette er ø æ å,når der bliver trykket på kladde knappen

Supply Chain blæksprutte

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:18
Det er ikke noget man som standard kan, men det kan da være det kan laves. Men det har jeg bare ikke tiden til, så lev med det

Dbh Martin 
Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Fra  HosKejser Skrevet kl. 17:14
ved du ikke at kunden altid har ret høhø

Supply Chain blæksprutte

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:16
Du er ikke kunde, du er gæst i mit "hus" så pas du på jeg ikke pudser hunden på dig

Dbh Martin
Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Fra  HosKejser Skrevet kl. 17:19
hehe...så trykker jeg ikke på flere penge links til dig

Nej, men det er jo en eller 2 du måtte måske få set på, det kan jo være at det eneste du burde gøre at geninstallere dansk sprogpakke og fornye versionen på forumet hvis de ikke er.

Supply Chain blæksprutte

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:21
Jeg kører så vidt jeg ved den nyeste version (14 dage gammel) og jeg kender efterhånden mulighederne. Men alting kan laves, jeg har bare alt for travlt med andet.

Dbh Martin
Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Fra  HosKejser Skrevet kl. 17:22
yes yes mester

Supply Chain blæksprutte

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 17:29
Mhs. til ÆØÅ problemet så mailede jeg dig to meget simple forslag i August, der set med mine øjne muligvis kunne afhjælpe problemet. Du svarede på mailen, men har du glemt alt om det eller hvordan kan det være det ikke er forsøgt implementeret? :)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:30
Hej Sune

Alting er simpelt for dem der kan. Jeg kan ikke og jeg kan garantere dig for at min udviklere har andet at se til. Så det kommer når vi har tid til det og det kan være om 2 dage eller 8 måneder.

Dbh martin
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 20:43

Som tidligere nævnt, virker det ikke helt somom I helt har forstået rammerne for denne debat - såvel som andre. Martin har stillet serverplads, tid og et standardiseret debat-system til rådighed. Thats it. Det er en platform for spændende diskutioner om iværksætteri - ikke for udvikling af web-debatter :)

Når man har valgt et standardiseret system som dette gør man klogest i at holde sig til standarderne. Hvis man begynder at ændre i systemet, udover de funktioner der er indbygget, bliver det et helvede når nye opdateringer skal lægges ind. Og når Martin ikke selv er udvikler er det et håbløst projekt at kaste sig ud i, med mindre man har en masse andre udviklere som bare sidder og keder sig - og det VED jg ikke er tilfældet for Martin :)

Så, lad os nu glædes over en god debat og droppe brokkeriet over små-detaljer i formatet.
Side 1 ud af 3 (27 indlæg)