Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino Moderator! Hvad er reglerne for dem?

Side 1 ud af 5 (50 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Foranlediget af Anders' opfordring i en anden tråd, så kunne det være rart at få klarlagt, hvad Amino Moderator kan og må skrive i indlæg her på Amino.

Håber vi kan få en fornuftig debat, og meget gerne med Amino's ledelse som deltagere.

De bedste hilsener til alle

Tonny

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 15:44 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Tonny

Fedt at du tog bolden op efter jeg sparkede den ud fra målet, så lad os se om vi kan få driblet den ned af banen og finde ud af hvad folk egentligt mener om denne her sag.

Til nyankomne der undrer sig over at emnet tages op nu skyldes det debatten i denne tråd : http://www.amino.dk/forums/t/86238.aspx hvor jeg opfordede til at debatten om moderatores ytringsfrihed blev flyttet over i en ny tråd.

Min holdning er at vi moderatorer må deltage i den daglige debat på lige fod med jer andre brugere.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15094
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:47 | Låst

Den der laver begrænsninger, han/hun laver ingenting...

Hvis en moderator/admin/what ever ik må deltage i debatterne er gak!

Hvorfor udelukke viden på grund af et skide logo?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:48 | Låst

Hej Anders

Tak for detYes

Særligt ud fra det synspunkt, det netop kunne være en rigtig god oplysning, at vi alle fik denne bragt på plads.

Jeg mener bestemt, at det ligesom for andre offentlighedspersoner eller repræsentanter for virksomheder, er et området, hvor man skal moderere sine indlæg væsentligt mere, end i de tilfælde hvor man kun repræsenterer sig selv.

Der må aldrig være tvivl om virksomhedens image, hvilket netop kan blive beskadiget, hvis en repræsentant udtaler eller opfører sig uheldigt.

Nu må vi se, hvad tråden bringer

Hilsen

Tonny

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 15:49 | Låst

Jeg kan ikke se nogen grund til at en moderator ikke må fortælle sin mening i et indlæg (selvfølgelig på en ordentlig måde). De er jo blot brugere som os andre, og det er så vidt jeg ved, ikke noget de bliver betalt for.

Det er jo det samme med Ekspert Bloggerne, de er også i deres fulde ret til at skrive hvad de vil (på en ordentlig måde).

Det nytter selvfølgelig ikke at en moderator begynder på tilsvininger af andre personer, eller lign.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15094
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:51 | Låst

Tonny Skov Pedersen:

Jeg mener bestemt, at det ligesom for andre offentlighedspersoner eller repræsentanter for virksomheder, er et området, hvor man skal moderere sine indlæg væsentligt mere, end i de tilfælde hvor man kun repræsenterer sig selv.

Der må aldrig være tvivl om virksomhedens image, hvilket netop kan blive beskadiget, hvis en repræsentant udtaler eller opfører sig uheldigt.

Og nu er moderator herinde et frivilligt "job", så de nævnte eksempler er vist ik ens...

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:51 | Låst

En moterator profil og en privat måske ?

Jeg bruger også mikkelfriis til privat..

Kun den konto jeg får tæsk på..

Måske der kunne laves en"dobbelt" profil for moderator så man kam klikke om man er privat eller ej

mikkel

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 15:54 | Låst

Tonny Skov Pedersen:

Nu er det at være moderator et ganske fuldstændigt ulønnet stykke frivilligt arbejde, så hvis der indføres særlige debatregler vil jeg tro at det nemt kunne få antallet af aktive moderatorer til at falde drastisk på meget kort tid.

Og så sejler Amino meget hurtigt ukrainske spamindlæg med annoncer for fiktive giftemål med lækre kvinder og tilsvarende skrammel (lækre kvinder er ikke skrammel, men spam er!)

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:56 | Låst

Fashion-Seller:

Tonny Skov Pedersen:

Og nu er moderator herinde et frivilligt "job", så de nævnte eksempler er vist ik ens...

Hej

Det kan du have ret i, men det jeg efterlyser, er en mere fastslået politik på området.

Signalværdien af det såkaldte "dumme logo" betyder trods alt noget, ikke mindst for nykomne og måske især "krysterne", som kigger med på sidelinien.

Amino skulle da gerne signalerer en vis seriøsitet.

Hilsen

Tonny

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 15:56 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lige vilkår - om du er moderator eller ej.

mvh

Jesper

Side 1 ud af 5 (50 indlæg)