Det kunne der da ganske givet, men det er jo så nok noget der skulle have været lavet fra starten af. En af fordelene ved at en moderator er et i debatten kendt ansigt, er jo netop at en del af brugerne kender vedkommende for den deltagelse der har været i en række tråde gennem tiden, jeg tror (håber) at brugerne har mere respekt for en der aktivt deltager i debatten end blot en "netbetjent" der kommer og slår folk over fingerne hvis man har trådt lidt udenfor sporet og er endt på det fine græs der ikke må betrædes. Når folk "kender" moderatoren gør det også at en del ting aldrig bliver til ballade kunne jeg forestille mig, det er ihvertfald min erfaring gennem min tid som moderator hvor der også har været folk der skrev direkte til mig i stedet for at anmelde et indlæg og gøre et stort nummer ud af et lille problem. Udover det forhold, så er det for mig at se noget bøvl at være moderator hvis man skal huske at skifte mellem to profiler alt efter hvad man vil lave på Amino på det pågældende tidspunkt. Jeg ville helt sikkert komme til at lave det forkerte indlæg med den forkerte profil hvis det var tilfældet i dag.
|
Nej nej nej, hold nu op da. Hvorfor i alverden skulle en moderator ikke kunne sige præcis hvad han/hun mener?
Dette er præcis hvad jeg hader vi politikkere og andre der må "holde" igen, fordi de sidder bag en stilling der gør de har mundkurv på.
Amino er efter min overbevisning startet på man kan sige sin mening. Så så længe reglerne følges som alle andre skal, jaså skal moderatorer da også deltage som alle andre.
Når jeg skriver et indlæg, jaså skriver jeg rent faktisk også for min virksomhed. Min virksomhed kan nemlig ikke have en mening om en skid, da den ikke er andet end et CVR nummer. Det er mig der gør den levende og det er præcis som jeg ønsker det.
Lad nu være med at gøre tingene "hellige" og da slet ikke på amino, det sker sgu nok ude i den "virkelige" verden.