Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino Moderator! Hvad er reglerne for dem?

Side 4 ud af 5 (50 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:38 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej André

Jeg er faktisk helt på linie med dig, idet jeg også havde den opfattelse, at en Amino Moderator netop var udpeget eller valgt ud fra en vurdering af, at vedkommende havde den fornødne "myndighed" til at holde debatterne på et vist niveau.

Jeg er faktisk overrasket over, at det forholder sig, som det nu er beskrevet, hvorfor jeg følgelig ikke tillægger logoet nogen særlig betydning fremover.

Det synes jeg kun er beklageligt, men det ser ud til at flertallet har en anden holdning, så det var så også i overensstemmelse med denne tråd, netop at få en afklaring af Moderators rolle og brugernes holdninger hertil.

Hilsen

Tonny

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:42 | Låst

Henrik Krogh:

Tonny Skov Pedersen:
Men repræsenterer du Amino som virksomhed, så må Amino's ledelse så tage stilling til Moderators muligheder for ytringer i indlæggene.

Det har vist ikke givet større anledning for Amino tidligere, hvorledes Moderatorerne har gebærdet sig på Amino. Hvorfor så pludselig et problem nu?

Jeg tror det fleste regelmæssige brugere  af Amino kan skelne mellem der laver et frivilligt stykke ulønnet arbejde som moderatorer og så de personer der er ansat hos Amino.

Nu er det jo det problem, at der er fremkommet nogle meget stærke indlæg, som gav anledning til en del diskussion i en anden tråd, hvorfor jeg på opfordring af Anders startede tråden.

Jeg anerkender fuldt ud, at Moderatorerne udfører et flot arbejde, men blev alligevel overrasket overrasket over, at der ikke skulle skelnes mellem personen og rollen som Moderator.

Jeg havde faktisk en stor respekt for Amino's Moderatorer, da jeg opfattede dem som en del af Amino og særligt udpegede, men det må vi så se, hvordan fortsætter fremover.

Hilsen

Tonny

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:57 | Låst

Hej alle

Nu kunne det måske være rart lige at få fremlagt, det som egentlig fik diskussionen i gang i den anden tråd.

Anders Christensens indlæg er her:

Det klarede du ellers meget godt selv, først ved at oprette et håbløst indlæg hvor du søger en investor, så ved at rette indlægget par gange, indtil du nu fik det til at fremstå med den latterligere tekst du har skrevet nu.

Det virker dybt useriøst at du cirka har en ny vildt god forretningsidé hver eneste dag, men blot lige skal finde en investor der er med på din idé

Uden at fornærme dig med vilje, så tror jeg desværre ikke nødvendigvis det er vejen frem for dig, du er alt for useriøs i din tilgang til den meget store opgave det er at få en investor i tale og jeg tror ærligt talt ikke at du besidder evnerne der kræves.

God weekend herfra.

Hermed har vi nu muligheden for at kommentere indlægget. Er det helt OK at skrive sådan om andre?

Skal en Moderator i dette tilfælde moderere sit indlæg og afstå fra personangreb?

Hilsen

Tonny

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 18:01 | Låst

Tonny Skov Pedersen:
Jeg havde faktisk en stor respekt for Amino's Moderatorer, da jeg opfattede dem som en del af Amino og særligt udpegede, men det må vi så se, hvordan fortsætter fremover.

Jeg synes bestemt ikke der er nogen grund til at have mindre respekt fpr moderatorer fremover. De gør et godt stykke arbejde, og bortset fra det jeg så i går, har jeg aldrig løftet et øjenbryn. Og med lidt mere viden om forhistroren, er jeg faktisk lidt imponeret over at Anders formår at holde sit indlæg så sobert Smile

Det er bare mig (og så også dig) der har haft et forkert indtryk af hvor meget man skal lægge i et logo. Det har vi fået afklaret, og så er det nok for mig.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 18:06 | Låst

Tonny Skov Pedersen:
Er det helt OK at skrive sådan om andre?

Ja med den indstilling og opførsel som den pågældende lagde for dagen, så var det da på tide at en eller anden kaldte en spade for en spade!

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 18:09 | Låst

Hvis det skulle være helt korrekt skulle de vel bruge en Admin/Moderator konto! Så kan de have deres egen ved siden af. Så kan man i hvert fald adskiller deres meninger fra Amino’s meninger. Ikke at det har generet mig, synes det er fedt man kan få folk til at arbejde gratis med at smække et mærke på dem. Næsten lige som man gør ved spejderBig Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:12 | Låst

igang:

Tonny Skov Pedersen:

Jeg synes bestemt ikke der er nogen grund til at have mindre respekt fpr moderatorer fremover. De gør et godt stykke arbejde, og bortset fra det jeg så i går, har jeg aldrig løftet et øjenbryn. Og med lidt mere viden om forhistroren, er jeg faktisk lidt imponeret over at Anders formår at holde sit indlæg så sobert Smile

Det er bare mig (og så også dig) der har haft et forkert indtryk af hvor meget man skal lægge i et logo. Det har vi fået afklaret, og så er det nok for mig.

Hej

Jeg er stadig lidt forundret og jeg er også enig med dig. Jeg synes bare et eller andet sted, at det virker forkert, men vi må nok acceptere tilstanden.

Det er jo heller ikke sikkert, at man fremover bare acceptere Moderators indlæg i en tråd uden en diskussion.

Til Boysen

Efter at have læst de forskellige indlæg i denne tråd, så har du desværre nok ret, men spørgsmålet er så om trådstarteren i tråden "?" var klar over det forhold.

Er det overhovedet Moderators opgave at komme med et indlæg på denne måde? Det kunne vel retfærdigvis have været lidt mere moderat, hvorved Moderator kunne have stoppet tråden fra helt at afspore. Der skete trods alt det modsatte.

Hilsen

Tonny

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 18:17 | Låst

Tonny Skov Pedersen:

Hej alle

Nu kunne det måske være rart lige at få fremlagt, det som egentlig fik diskussionen i gang i den anden tråd.

Anders Christensens indlæg er her:

Det klarede du ellers meget godt selv, først ved at oprette et håbløst indlæg hvor du søger en investor, så ved at rette indlægget par gange, indtil du nu fik det til at fremstå med den latterligere tekst du har skrevet nu.

Det virker dybt useriøst at du cirka har en ny vildt god forretningsidé hver eneste dag, men blot lige skal finde en investor der er med på din idé

Uden at fornærme dig med vilje, så tror jeg desværre ikke nødvendigvis det er vejen frem for dig, du er alt for useriøs i din tilgang til den meget store opgave det er at få en investor i tale og jeg tror ærligt talt ikke at du besidder evnerne der kræves.

God weekend herfra.

Hermed har vi nu muligheden for at kommentere indlægget. Er det helt OK at skrive sådan om andre?

Skal en Moderator i dette tilfælde moderere sit indlæg og afstå fra personangreb?

Hilsen

Tonny

Jeg synes ikke du er fair overfor mig ved at citere mig fuldstændigt ude af kontekst!

Det ville have været på sin plads at du linkede til den aktuelle tråd så folk kan danne sig et fuldstændigt billede af hvorfor jeg skrev som jeg gjorde og ikke blot forsøge at hænge mig ud for at svine en bruger til.

Tråden jeg skrev indlægget i findes for god ordens skyld her : http://www.amino.dk/forums/t/86210.aspx?PageIndex=1

Jeg ved ikke om du mener det indlæg der ligger i toppen af den tråd fremstår synderligt seriøst eller om det mest af alt ligner spild af tid for os der abonnerer på den kategori på Amino?

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:20 | Låst

Hej Anders

Jeg er ikke helt sikker på, at det rykker ved min opfattelse af dit indlæg, hvordan trådstarter skriver sit indlæg og vælger at fremføre sit spørgsmål.

Hvis dette skulle være tilfældet, så vil jeg tro jeg kan finde flere tilsvarende tråde, som ikke har medført samme indlæg fra en Moderator.

Jeg har dog kun været her på Amino i godt 4 måneder.

Hilsen

Tonny

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 18:23 | Låst

Jeg synes at der er kogt nok suppe på den sten, nu begynder det mere og mere at ligne noget sensationspresse lign. halløj.

Aminos moderatorer gør et god stk. arbejde med at adskille skidt og kanel, og til tider kan det være en balancegang. De skal ha´ ros for at de gider at engagere sig i at holde Amino fri for spam og useriøse indlæg.

Det kan godt være at et par personer har oprettet flere useriøse indlæg, eller opført sig upassende, er det tilfældet kan en moderator hive fat i dem via PB, så vi undgår skældud, og kedelige indlæg i  dette forum.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Side 4 ud af 5 (50 indlæg)