Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino Moderator! Hvad er reglerne for dem?

Side 5 ud af 5 (50 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:27 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Rune Gjersvik:

Jeg synes at der er kogt nok suppe på den sten, nu begynder det mere og mere at ligne noget sensationspresse lign. halløj.

Aminos moderatorer gør et god stk. arbejde med at adskille skidt og kanel, og til tider kan det være en balancegang. De skal ha´ ros for at de gider at engagere sig i at holde Amino fri for spam og useriøse indlæg.

Det kan godt være at et par personer har oprettet flere useriøse indlæg, eller opført sig upassende, er det tilfældet kan en moderator hive fat i dem via PB, så vi undgår skældud, og kedelige indlæg i  dette forum.

Mvh. Rune.

Hej Rune

Det var faktisk et rigtig godt indlæg og en konstruktiv idé, som jeg håber bliver taget op af Moderatorerne. Så får vi heller ikke disse diskussioner.

FlotYes

Hilsen

Tonny

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 18:29 | Låst

Tonny Skov Pedersen:

Hej Anders

Jeg er ikke helt sikker på, at det rykker ved min opfattelse af dit indlæg, hvordan trådstarter skriver sit indlæg og vælger at fremføre sit spørgsmål.

Hvis dette skulle være tilfældet, så vil jeg tro jeg kan finde flere tilsvarende tråde, som ikke har medført samme indlæg fra en Moderator.

Jeg har dog kun været her på Amino i godt 4 måneder.

Hilsen

Tonny

Før jeg blev moderator her på Amino var jeg også "ude med riven" nogle gange, hvilket nok i det hele taget er en af grundene til at Thorborg spurgte om jeg havde lyst til at blive moderator.

Det er indlæg som dine seneste der desværre får mig til at overveje min lyst til at være moderator, det er fint at gøre et frivilligt stykke arbejde, men når utak er verdens løn kunne jeg nok fint finde på at bruge tiden på noget jeg tjener penge på i stedet.

Jeg stopper min deltagelse i denne debat og tager min deltagelse som moderator på Amino op til moden overvejelse, hvis jeg skal have på munden for at sige min mening når der åbenbart er folk der ikke kan skelne mellem "Anders Christensen" og "Moderator på Amino" i mine indlæg.

God weekend.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:37 | Låst

Hej Anders

Jeg kan kun beklage, at du vælger at opfatte dette på den måde.

Som jeg opfatter det, så har du alt andet lige flertallet med dig i denne debat. At jeg så havde en anden opfattelse, det må jeg jo så revurdere igen.

Min overraskelse var følgelig også stor, da jeg så det omtalte indlæg, idet jeg faktisk havde stor respekt for dig og dine indlæg, idet du altid har fremstået meget seriøs i dine indlæg.

Selvfølgelig kan jeg da også se, at du som mange andre bliver irriterede eller vrede, og så skal man også have mulighed for at komme med sine personlige bemærkninger.

Jeg kan kun opfordre dig til at fortsætte dit gode arbejde.

Tråden her var ment som en debat omkring de forskellige forhold, og beklageligvis var det dit indlæg, som bevirkede denne tråd.

Jeg tror mange herinde er enig med mig i denne opfordring.

Hilsen

Tonny

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:39 | Låst

Anders Christensen:
hvis jeg skal have på munden for at sige min mening når der åbenbart er folk der ikke kan skelne mellem "Anders Christensen" og "Moderator på Amino" i mine indlæg.

Hvem snakker nu???Devil

Spøg til side Anders. Sov på tråden og bemærk at "butiksbestyren" har givet sin uforbeholdne støtte til dig og dine "kollegaer". Det er i bund og grund det der tæller!Yes

/Henrik

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 18:40 | Låst

Anders Christensen:

Jeg stopper min deltagelse i denne debat og tager min deltagelse som moderator på Amino op til moden overvejelse, hvis jeg skal have på munden for at sige min mening når der åbenbart er folk der ikke kan skelne mellem "Anders Christensen" og "Moderator på Amino" i mine indlæg.

Hej Anders.

Jeg vil være ked det af hvis du skulle vælge at stoppe som moderator. Ikke mindst fordi jeg erkender at jeg har en del af skylden. Det var aldrig meningen med mit oprindelige indlæg, at det skulle blæses så stort op. Det var mere en generel betragtning af hvordan man i min verden bør skrive til hinanden, og det var faktisk ikke så meget dig jeg havde i tankerne der. Og at trådstarteren så selv vælger at ødelægge min pointe fuldstændigt, gjorde jo så bare mit indlæg endnu mere overflødigt..

Jeg tør slet ikke tænke på hvordan Amino ville se ud, uden jeres frivillige arbejde. Men det kan selvfølgelig være at jeg kunne finde mig en sød russisk pige, hvis de indlæg ikke blev fjernet Smile

Så jeg håber at du får dig en kold øl eller sodavand og taget et par dybe vejrtrækninger, og vælger at fortsætte dit udmørkede arbejde

Andrè

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:41 | Låst

Henrik Krogh:

Anders Christensen:
hvis jeg skal have på munden for at sige min mening når der åbenbart er folk der ikke kan skelne mellem "Anders Christensen" og "Moderator på Amino" i mine indlæg.

Hvem snakker nu???Devil

Spøg til side Anders. Sov på tråden og bemærk at "butiksbestyren" har givet sin uforbeholdne støtte til dig og dine "kollegaer". Det er i bund og grund det der tæller!Yes

/Henrik

Helt enig 5 Star

Har desværre ikke flere stjerner i dag.

Hilsen

Tonny

Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 21:43 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Jeg vil gerne starte en anden tråd!

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:14 | Låst

Tonny Skov Pedersen:

Skulle denne tråd ik startes, fordi den anden tråd ik skulle mixes sammen?

Og nu trækker du så alligevel den anden tråd ind i denne hmmm...

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:42 | Låst

Fashion-Seller:

Tonny Skov Pedersen:

Skulle denne tråd ik startes, fordi den anden tråd ik skulle mixes sammen?

Og nu trækker du så alligevel den anden tråd ind i denne hmmm...

Hej

Jo det var meningen, men da tråden ikke rigtig tog stilling til det, der egentlig var årsagen, så synes jeg det var passende at henvise til den udtalelse.

Som det nu er blevet resultatet, kan det udmærket være at dette ikke var nødvendigt.

Resultatet af tråden blev vel også, at vi skal fortsætte som hidtil uden restriktioner for Moderator af nogen art.

Jeg har også beklaget overfor Anders, at det lige var hans indlæg som kom i skudlinien, men at dette absolut ikke var personligt ment, men derimod en generel opfattelse og et indlæg i tråden.

Jeg forstår derfor ganske udmærket dit hmmmmm...Yes

De bedste hilsener

Tonny

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 22:43 | Låst

Såvidt jeg har forstået, så går alt det her ud på at den såkaldte Preben har ringet til dig Anders Christensen?

Eller er jeg forkert på den? 

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Side 5 ud af 5 (50 indlæg)