Hej Amino. Jeg forstår ikke at folk kommenterer tråde bare for at blande sig, en dum kommentar som er intetsigende er så pisse irriterende, Fordi en tråd ikke lige er perfekt stavet eller formuleret kan budskabet være godt og fatter du ikke hvad der står jamen så er du nok for Dum, du er ikke den eneste på jorden bland dig uden om, hvis du alligevel ikke har noget fornuftigt at komme med! Preben
|
Jeg kan på sin vis se det du skriver, og der er rigtig nok nogen folk, som har det med at de altid skal finde en at rakke ned på. Jeg ser det tit og synes selv det er usmageligt.preben mortenwold:Hej Amino.
Jeg forstår ikke at folk kommenterer tråde bare for at blande sig, en dum kommentar som er intetsigende er så pisse irriterende,
Fordi en tråd ikke lige er perfekt stavet eller formuleret kan budskabet være godt og fatter du ikke hvad der står jamen så er du nok for Dum, du er ikke den eneste på jorden bland dig uden om, hvis du alligevel ikke har noget fornuftigt at komme med!
Preben
Men omvendt må jeg også sige at fx denne tråd gør det nemt for dem, og var i virkeligheden noget du nok ikke skulle have skrevet. eller du skulle have formuleret dig anderledes så budskabet ikke blev det at folk er for dumme. Det kan godt være at det var det du ville frem til, men man skaber ikke en debat på den måde, men mere mudderkast, og det er ingen tjent med.
MVH Kim