Reelt er jeg også lige glad med stavefejl, retter overhovedet ikke i dem andre laver , med vis jeg ikke bruger disse programmer er det noget volapyk sætninger , jeg skriver som bliver totalt ulæselige indlæg
Ved ulæselige indlæg er det svært at få saglig konstruktive kritik jeg ville bare komme med nogle ideer vis man er ordblind eller har stave vanskeligheder for så findes der hjælpemidler , der kan gøre hverdagen lettere for en. |
Modegenerator Anders Christensen
Det klarede du ellers meget godt selv, først ved at oprette et håbløst indlæg hvor du søger en investor, så ved at rette indlægget par gange, indtil du nu fik det til at fremstå med den latterligere tekst du har skrevet nu.
Det virker dybt useriøst at du cirka har en ny vildt god forretningsidé hver eneste dag, men blot lige skal finde en investor der er med på din idé
Uden at fornærme dig med vilje, så tror jeg desværre ikke nødvendigvis det er vejen frem for dig, du er alt for useriøs i din tilgang til den meget store opgave det er at få en investor i tale og jeg tror ærligt talt ikke at du besidder evnerne der kræves.
God weekend herfra.