Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Noget jeg ikke forstår

Side 2 ud af 7 (62 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:59 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

preben mortenwold:

Mikael christiansen:

Nogle ting man kan gøre for at forbedre sine indlæg

lav mellemrum højeste 2-3 linjer

gennemgå stavefejl i word

Downloade et ordblind program vis ordblind eller er markedste bedste imens man skriver kommer programmet med forslag der hopper flere forslag op hver gang du skriver et bogstav , det oplæser hele sætninger mv. http://www.mikrov.dk/

hver altid positive , der findes enkel bruger der selv ved positive skrevet indlæg der kan give super korte svar som man ikke forstår og er ikke konstruktive kritik ,det er de færrest bruger på denne portal , så hver positive og skriv ikke en negative kommentar bare fordi en skriver en bemærkning der støder en .

prøv med nogle positive rettet ord lige vel hvad , jeg gætter på det vil går dig fremover godt fremover vis du bare er positive

Nu vender du den mod trådstarteren, en stave fejl det er jeg pisse ligeglad med omså en ordblind skrev herinde ville jeg aldrig nogensinde kunne drømme om kommentere det.

Og kan jeg ikke li som det er formuleret sidder jeg sgu da ikke og spiller smart og retter vedkommende synes han det står fint så er det hans valg.

Jeg finder bare en anden tråd at komme med kloge ord i .

Preben

Reelt er jeg også lige glad med stavefejl, retter overhovedet ikke i dem andre laver , med vis jeg ikke bruger disse programmer er det noget volapyk sætninger , jeg skriver som bliver totalt ulæselige indlæg

Ved ulæselige indlæg er det svært at få saglig konstruktive kritik

jeg ville bare komme med nogle ideer vis man er ordblind eller har stave vanskeligheder for så findes der hjælpemidler , der kan gøre hverdagen lettere for en.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 13:04 | Låst

Modegenerator Anders Christensen

Det klarede du ellers meget godt selv, først ved at oprette et håbløst indlæg hvor du søger en investor, så ved at rette indlægget par gange, indtil du nu fik det til at fremstå med den latterligere tekst du har skrevet nu.

Det virker dybt useriøst at du cirka har en ny vildt god forretningsidé hver eneste dag, men blot lige skal finde en investor der er med på din idé

Uden at fornærme dig med vilje, så tror jeg desværre ikke nødvendigvis det er vejen frem for dig, du er alt for useriøs i din tilgang til den meget store opgave det er at få en investor i tale og jeg tror ærligt talt ikke at du besidder evnerne der kræves.

God weekend herfra.

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 13:09 | Låst

preben mortenwold:

Hej Amino.

Jeg forstår ikke at folk kommenterer tråde bare for at blande sig, en dum kommentar som er intetsigende er så pisse irriterende,

Fordi en tråd ikke lige er perfekt stavet eller formuleret kan budskabet være godt og fatter du ikke hvad der står jamen så er du nok for Dum, du er ikke den eneste på jorden bland dig uden om, hvis du alligevel ikke har noget fornuftigt at komme med!

Preben

Ja goddav...

Jeg genkender slet ikke det du sidder og skriver omkring Amino.
Er det f.eks. salgstråde ja så kommer der tit kommentare ind omkring den er mangelfuld og anbefaler at gøre det mere beskrevent, for at højne chancen for at finde kunder, investorere etc.

" Vi søger investor, vi har en genial ide og vil koste cirka 500.000 kr, 2 millioner tjent ind året udgang, kontakt os nu "

Tror du det får investorer til at hive pungen op?

" Hjemmeside til salg 5000,- kr vi er verdens bedste webdesigner, kontakt os nu "

Hvor mange kunder tror du det skaber?

Har du nogle tråde du referer til?
Som har fået dig til at poste dit emne?

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 13:27 | Låst
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

preben mortenwold:

Det klarede du ellers meget godt selv, først ved at oprette et håbløst indlæg hvor du søger en investor, så ved at rette indlægget par gange, indtil du nu fik det til at fremstå med den latterligere tekst du har skrevet nu.

Det virker dybt useriøst at du cirka har en ny vildt god forretningsidé hver eneste dag, men blot lige skal finde en investor der er med på din idé

Uden at fornærme dig med vilje, så tror jeg desværre ikke nødvendigvis det er vejen frem for dig, du er alt for useriøs i din tilgang til den meget store opgave det er at få en investor i tale og jeg tror ærligt talt ikke at du besidder evnerne der kræves.

God weekend herfra.

Preben Mortenwold. Helt ærligt, jeg synes godt nok du er den største idiot jeg har set herinde.

Og så kan jeg ikke tage hensyn til om dine indlæg skal læses oppefra, nedefra, fra siden eller spejlvendt.

Køb ren argan olie her

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 13:29 | Låst

Lagersalg123 - JEN:

Preben Mortenwold. Helt ærligt, jeg synes godt nok du er den største idiot jeg har set herinde.

Og så kan jeg ikke tage hensyn til om dine indlæg skal læses oppefra, nedefra, fra siden eller spejlvendt.

Var der nogen grund til det der?

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 13:36 | Låst

KTJ-Media.dk:
Var der nogen grund til det der?

Ja det var der. At skrive til andre på den måde var grunden. Der er ingen grund til at føre diplomatiens sprog, når manden er som han er. Læs, hvis du orker, de sidste 3 måneders indlæg fra ham. Han er den sidste der skal forsøge at belære andre hvordan de skal bearbejde deres idéer og forsøge at få investorer, og når det så tendenserer privat tilsvining som ovenfor, så har han kun godt af at få at vide han er en idiot.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:37 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

preben mortenwold:

Hej Amino.

Jeg forstår ikke at folk kommenterer tråde bare for at blande sig, en dum kommentar som er intetsigende er så pisse irriterende,

Fordi en tråd ikke lige er perfekt stavet eller formuleret kan budskabet være godt og fatter du ikke hvad der står jamen så er du nok for Dum, du er ikke den eneste på jorden bland dig uden om, hvis du alligevel ikke har noget fornuftigt at komme med!

Preben

Hej Preben

Når dette sker, så er der reelt ikke andet at gøre end at ignorere disse indlæg. Jeg kan da være enig i, at det er irriterende, men de øvrige indlæg har jo også ret i, at der er dog visse krav, som skal opfyldes til at betragte et indlæg seriøst.

Det er jo derfor ikke uvæsentligt at give så mange oplysninger som muligt, selvfølgelig uden at afsløre for meget. Hvis dette ikke er muligt, så er det nok heller ikke det rette forum at fremkomme med sit indlæg.

Det værste er at begynde en diskussion og personlige angreb med nedladende bemærkninger, det medfører kun endnu større fokus med endnu flere negative bemærkninger.

Så alene af den grund, at du havde en tråd i går, som helt kørte af sporet, hvilket du også medvirkede til, er jo også grunden til, at der ikke er den store forståelse for din tråd (denne her) i dag.

Så jeg tror du skal starte med at kigge indad, inden ud retter angreb mod andre.

Hilsen

Tonny

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 13:43 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lagersalg123 - JEN:
Ja det var der. At skrive til andre på den måde var grunden

Bare for at være sikker på at alle er enige: Det kan være svært at gennemskue, når Preben ikke skriver andet. Men det sidste indlæg var et copy/paste af et svar han fik i går fra Anders Christensen, der overraskende nok er "Amino Moderator".

Vi skal skrive hvad vi vil, men denne svada han fik fra Anders Christensen synes jeg var unødvendig. Det er i hans gode ret at skrive det, men som Amino Moderator synes jeg ikke det er i orden.

Du er også i den gode ret at skrive at du synes Preben er en idiot, men hvis det skal være den fremtidige måde at omtale hinanden, skal der enten være flere moderatorer, eller også ser jeg en trist fremtid for Amino.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 13:44 | Låst

Lagersalg123 - JEN:

preben mortenwold:

God weekend herfra.

Hej Laghersalg

Det er ikke mit indlæg men det blev skrevet til migSmile igår

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 13:47 | Låst

Ja han paster et svar fra Anders.

Det er nu meget nemt - tryk på Prebens profil og se hans indlæg på Amino.

En gang om ugen har han fundet på en ny fantastisk ide der bare skal bruge en masse investor kroner så virker det helt sikkert.

En gang om ugen kommer han op og slås med en masse i diverse debatter der kører af sporet.

Jeg har det sådan lidt at hvis man får så fantastiske idéer en gang om ugen men bare lige skal bruge nogle penge - uden noget som helst forudgående arbejde eller kan ligge noget der bare virker en smule seriøst på banen så lugter det godt nok og jeg ville ikke turde smide en krone på bordet, og jeg tror en del af dem som "banker" preben lidt i hans tråde egentlig bare forsøger at passe lidt på evt. Aminoer som ikke lige kender historikken.

Side 2 ud af 7 (62 indlæg)