Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der nogen som vil tjene penge på en online auktion ? myGO.dk

Side 3 ud af 5 (43 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

det her et ikke et forum for folks meninger og holdninger om diverse internetsider. og jeg skal ikke side og undskylde til jer fordi verden  er som den er. landet ligger sådan folk tager penge for deres arbejdstid og anstrengelser for at lave ting som en auktion som min. du må jo være dum hvis du tror jeg vil give min auktion gratis væk efter alt det arbejde og tid som ligger i den. det der menes med det ikke bare er et script er det ikke bare kunne installeres, men der skulle fortages større ændringer for der bare virkede lidt. så med mindre du er interesseret i varen så lad venligst vær med at skrive for jeg får intet ud af du sidder og og gør mig til grin over amino.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:38

2791-mikkel:
men der skulle fortages større ændringer for der bare virkede lidt

Nogle af de ændringer har der været fejl i så. Det ses tydeligt når man kigger i kildekoden under "styles".

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra enslev
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 12:43

Hej hvordan havde du regnet med at overdragelsen skulle foregå og med betaling  ...

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 12:54

2791-mikkel:
så lad venligst vær med at skrive for jeg får intet ud af du sidder og og gør mig til grin over amino.

Jamen at du føler dig til grin, kan kun skyldes din egen opfattelse. Når man kan se at arbejdet ikke er gennemført og du siger man kan tjene penge på at bruge det, så er det jo ikke sandt.

Der er stadig en del mangler i oversættelserne.

Når man så kan købe et tilsvarende produkt fra dem der har udviklet siden, så er det filmen begynder at knække, da det du skriver ikke hænger sammen med virkeligheden.

Nu er der nogen (herunder Niels som skriver her og jeg) der har rodet med den slags sikkert lang tid inden du fik idéen til at prøve kræfter med det, så når vi påpeger fejl og mangler, så er det fordi de er der, punktum.

Så reaktionerne kommer, heldigvis her på Amino, når nogen forsøger at stikke folk "en plade" - så lev med det eller lad være, men du skal ikke forvente at kunne "sælge sand i Sahara" her på Amino f.s.a. den type produkter.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:07
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

her har vi tilsyneladende at gøre med en person der tror hans ord er lov.  så er det jo svært at gennemføre en annonce når der sidder en som dig og konstant ødelægger min annonce. hvis du er så god til hjemmesideauktioner hvorfor sender du så ikke bare et link til en side som er større end qx eller måske endda ebay, som du har lavet ? det vil blive svært, så prøv lige at tag det med ro og lad min annonce være for det spam.  jeg føler desuden ikke jeg er til grin, men det er tilsyneladende svært at overveje hvilken effekt det har på eventuelle køber at min hjemmeside når du skriver ting som "det er svært at sælge sand i Sahara". nu siger jeg det så igen jeg sælger auktionen fordi jeg ikke har tid til den. så ting som OVERSÆTTELSER osv. kan køberne kigge på.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:09

Hej Jimmy du er velkommen til at kontakte mig på ako-el@live.dk så kan vi udveksle telefonnumre og finde en pris der.

//Mikkel

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 13:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

2791-mikkel:
så prøv lige at tag det med ro

Jeg tager det helt med ro. 3. svar i tråden fra mig var

Virker nu mere som et auktion cms system der er dårligt oversat end et projekt der er programmeret fra bunden.

Og www.mygo.dk er ikke noget specielt værdifuldt navn - sry.

Og det er jo det som det er - hverken mere eller mindre!

Jeg forsøger skam ikke at "ødelægge" dit salg, men hvis du ikke vil have kritiske kommentarer, så skal du nok anvende virksomhedsbørsen istedet, hvor du så kan "overtale" folk uden indblanden fra andre i dette offentlige forum.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:30

det er jo ikke noget med jeg prøver at overtale folk, det har bare noget at gøre med det er en annonce og ikke et forum for auktionsbyggere eller hvad i kalder jer.

Fra N/A
Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 13:34

Hør her.

Jeg stiller nogle spørgsmål baseret på facts. Dem svare du ikke på, men vælger at tage det som et personligt angreb og ser dig sur på det hele.

Vi kalder os ikke auktionsbyggere, og dine indlæg synker ærlig talt længere og længere ned. Da dette netop er et forum er det tilladt at ytre hvad man vil indenfor mulighedernes rammer. Hver nu realistisk eller i det mindste forklar netop hvilke ting der godt gøre prisen i forhold til hvad man selv kunne lave for pengene.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

2791-mikkel:

det er jo ikke noget med jeg prøver at overtale folk, det har bare noget at gøre med det er en annonce og ikke et forum for auktionsbyggere eller hvad i kalder jer.

Amino ER et forum og derfor diskuteres de indlæg der laves. Hvis du ikke ønsker dette skal du ikke annoncere dine ting her. Så enkelt er det faktisk :)

Side 3 ud af 5 (43 indlæg)