Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der nogen som vil tjene penge på en online auktion ? myGO.dk

Side 4 ud af 5 (43 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

2791-mikkel:

det er jo ikke noget med jeg prøver at overtale folk, det har bare noget at gøre med det er en annonce og ikke et forum for auktionsbyggere eller hvad i kalder jer.

Jamen du har jo oprettet et indlæg i Iværksætter Debatten Amino under punktet "Salg og Marketing i den virkelige verden" - så er det vel også i orden at der kommer indlæg der relaterer til funktionalitet og muligheder for auktionssites i den virkelige verden eller?

Hvis du nu havde været smart, så havde du istedet for at "forsvare" dig selv, svaret og kommenteret sagligt på de indlæg der har været, og istedet for at sælge en side enhver kan købe, så have solgt dine "timer" der er brugt på projektet og det sammen med din erfaring tilbyde folk at opbygge en mulighed for at få et tilrettet auktionssite.

Men salg af den slags kræver enten indsigt fra en køber i anvendelse af CMS eller vejledning i mindst 10-20 timer samt tilsvarende telefonisk support fra dig, og ikke den engelsktalende supporter.

Det du sælger er IKKE umiddelbart "køreklart" som produkt. Man kan ikke starte med det samme.

Men kig nu alle spørgsmålene igennem der er stillet, så vil du se der er en del du ikke har besvaret, som kunne være med til at retfærdiggøre et salg via dig fremfor et køb direkte fra virksomheden der leverer scriptet.

Auktionsbyggere? hehe den var meget god. Der er ingen penge i det.

Køb ren argan olie her

Fra Midtjylland
Tilmeldt 19. Feb 10
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 13:43

Jeg tænker bare at du skriver i starten at det er bygget fra BUNDEN, men det kan man jo se nu at det ikke er. Væsentlig for en evt. køber.

Vi hjælper hinanden og snyder ikke hinaden herinde!

Mikkel

Bliv medlem af Rengoringsgruppen.dk og få flere kunder

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:34
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Nanna:

Vi hjælper hinanden og snyder ikke hinaden herinde!

Det har intet med at snyde at gøre men hvis du har så meget forstand på det så prøv du at installere det standart script man køber. det kan man ikke , så alt skulle ændres jeg ventede i over et måned før byggerne havde lavet det om.  lad mig give et andet eksempel. går i ned i en sko butik og begynder at skabe jer over at der er nogen som tjæner på skoene når i køber dem? nej, forhåbentlig ikke men det er tilsyndeladende sådan en som mig der skal sidde foran min computer og tage imod folks klagebreve over verden nu engang er som den er. i kan ikke regne med alt er gratis og meninger er åbentbart lettere at give over en chat som denne jeg er bare træt af det er under min annonce, jeg kan på ingenmåde bruges jeres holdninger og meninger til livet. jeg oprettede her så eventuelle købere kunne spørge mig om  relevante spørgsmål hvad angår MyGo.dk 

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 15:17

2791-mikkel:
jeg oprettede her så eventuelle købere kunne spørge mig om  relevante spørgsmål hvad angår MyGo.dk 

Og der er stillet mange konkrete spørgsmål som ikke er besvarede.

Din analogi med en skobutik viser blot at du ikke er istand til at kommunikere og dermed sælge denne vare. Back-end delen er kompleks for dem der er ikke ved noget om det, og mangelfuld for dem der ved hvad der skal til.

Det script er stort set umuligt at få til at være velfungerende i DK uden meget tæt dialog med programmørerne, og det er i dette tilfælde ikke dig.

At scriptet er godt, det er sikkert rigtigt.

Den eneste måde du kan få noget ud af din investerede tid på er, at alliere dig med folk der ved hvad der skal til for at et auktionssite er velkørende og velfungerende. Der er ingen "almindelige" iværksættere der har en kinamandschance for at få noget godt ud af at købe dette halvfærdige produkt af dig.

Så hvis man skulle have noget ud af det, så skulle det være fordi man har evnerne og viljen til at skabe et produkt der kan bruges i skandinavien og så behøver man jo ikke dig, da det er noget der skal aftales med firmaet der sælger scriptet, da mange ændringer skal laves (herunder bl.a en back-end med sprogvalg).

Driften af sådan et site kræver endvidere uddannelse af medarbejdere der skal kunne håndtere de mange muligheder og mulige tvister og det at komme igang med et script af den størrelse tager mindst 3 måneder med tilrettelser, uddannelse osv osv og det koster derfor noget der svarer til en ejendom på Falster.

Der er endnu ingen der har lavet det ultimative der kan bruges over hele verden - så det er hårdt arbejde og en solid pengepung der skal til. Hvis det bare virkede som det skulle, så ville du allerede se de første 100 sider i DK med det script - for at komme igang med et prof auktionssite for 15K er peanuts,,, men der skal laaaaaaaaangt mere til før det kan lanceres.

Køb ren argan olie her

Fra Odense NV
Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 260
Skrevet kl. 15:19

2791-mikkel:

Det har intet med at snyde at gøre men hvis du har så meget forstand på det så prøv du at installere det standart script man køber. det kan man ikke , så alt skulle ændres jeg ventede i over et måned før byggerne havde lavet det om.  lad mig give et andet eksempel. går i ned i en sko butik og begynder at skabe jer over at der er nogen som tjæner på skoene når i køber dem? nej, forhåbentlig ikke men det er tilsyndeladende sådan en som mig der skal sidde foran min computer og tage imod folks klagebreve over verden nu engang er som den er. i kan ikke regne med alt er gratis og meninger er åbentbart lettere at give over en chat som denne jeg er bare træt af det er under min annonce, jeg kan på ingenmåde bruges jeres holdninger og meninger til livet. jeg oprettede her så eventuelle købere kunne spørge mig om  relevante spørgsmål hvad angår MyGo.dk 

Jeg tror det essentielle problem her er at du ikke er klar over, at du er blevet snydt godt og grundigt. Hvis det har taget en måned blot at få scriptet til at køre, så har dine udviklere ikke været opgaven voksen. Jeg har ikke kendskab til produktet, men noget så simpelt som et auktionssystem bør ikke tage mere end et par timer at sætte op for en garvet webudvikler. Hvis man så tilsætter lidt tid brugt på (om end mangelfuld) oversættelse til dansk, så er vi stadig langt under én måneds arbejde. 

Først når dette er gået op for dig, kan denne diskussion udvikle sig. Indtil videre er du blot i fornægtelse.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:37
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

denne diskution skal ikke være under min annonce kan det være så svært at forstå. jeg er bedøvende ligeglad med jeres holdninger om jeg er blevet snydt eller hvad i synes om prisen hvis i så gerne vil diskutere om ting der i virkeligheden ikke vedkommer jer så prøv baboom eller noget denne side er for seriøse mennesker.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 19:42

2791-mikkel:
denne diskution skal ikke være under min annonce kan det være så svært at forstå

Et forum er en dynamisk størrelse  og der er ingen der bestemmer hvad der bliver diskuteret. Hvis vi pludselig begynder at diskutere stramaj-broderier under din annonce, så gør vi det. Men naturligvis forsøger vi at holde os til emnet.

2791-mikkel:
hvis i så gerne vil diskutere om ting der i virkeligheden ikke vedkommer jer så prøv baboom eller noget denne side er for seriøse mennesker.

Du har haft alle muligheder for at vende tilbage og blive modtaget seriøst men jeg tror at du nu har tabt de sidste der håbede at du blev seriøs.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 19:52
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej med jer. Skype-Smile

Det er vist gået op for trådstarter, hvad I, som har svaret ham indtil nu mener om hans side.

Beskyldninger om snyderi og lignende klæder ikke ligefrem Amino.

Kunne vi ikke lige få tonen i den her tråd tilbage på et anstændigt niveau?

På forhånd mange tak.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 20:06

John Nielsen, Nielco IT :
Kunne vi ikke lige få tonen i den her tråd tilbage på et anstændigt niveau?

Hej John

For første gang vover jeg mig ud i at give en moderator en dårlig bedømmelse for et indlæg.

Du er IT kyndig, og hvis du læser tråden igennem, så vil du også se der er afholdt en vis lødighed omkring emnet og produktet som forsøges solgt. Uanset hvad du mååte mene John, så er det IKKE et script man som almindelig iværksætter bare sætter sig ned og arbejder videre med.

Og det er derfor helt i orden, at der i princippet stilles mange spørgsmål ind til trådstarter, som flere gange jo har udtalt sig mod det faktiske, er dog blevet fanget i det. Som du også kan se, så har han IKKE svaret på spørgsmålene, men er gået i defense mode uden grund.

John du bør følge linket page 2 og så se back-end via demo, det er IKKE for børn (læs ukyndige) DERFOR kan man ikke bare få det op og køre i morgen.

Om trådstarter er blevet snydt, det ved jeg ikke, men hvis han sælger varen til en bruger UDEN at gøre opmærksom på kompleksiteten, så vil jeg godt gå så langt som at sige han snyder en given køber.

Der er andre tråde, med al respekt John, der måske havde mere brug for dig som moderator Smile

Og min BAD CHARACTER er givet med blandede følelser hehe men jeg mener den er berettiget denne gang.

Køb ren argan olie her

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 20:27

Skype-Smile

Jeg forholder mig ikke til koden bag trådstarters site, ligesom jeg heller ikke sidder og validerer alle andre sites, og programmer, som bliver sat til salg på Amino.

Jeg forholder mig til tonen i trådens indlæg, og jeg mener personligt, at når man kalder andre for fusker og beskylder dem for snyderi, ja så er tonen efter min vurdering blevet alt andet end konstruktiv - og tråden er kørt af sporet.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Side 4 ud af 5 (43 indlæg)