Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der nogen som vil tjene penge på en online auktion ? myGO.dk

Side 5 ud af 5 (43 indlæg)
Fra Odense NV
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 101
Fra  Swift Media Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen, Nielco IT :

Skype-Smile

Jeg forholder mig ikke til koden bag trådstarters site, ligesom jeg heller ikke sidder og validerer alle andre sites, og programmer, som bliver sat til salgAmino.

Jeg forholder mig til tonen i trådens indlæg, og jeg mener personligt, at når man kalder andre for fusker og beskylder dem for snyderi, ja så er tonen efter min vurdering blevet alt andet end konstruktiv - og tråden er kørt af sporet.

Der er ikke nogen, der decideret kalder trådstarter for en fusker/snyder - men gør vedkommende opmærksom på, at han selv har været offer for en af disse.

Jeg forstår godt, at du blander dig i denne tråd, da den øjensynligt ikke rigtig kommer længere, og trådstarter virker oprørt over de mange spørgsmål og kommentarer. Men at beskylde de deltagende Amino'er for ovenstående virker forkert.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:08

John Nielsen, Nielco IT :

- og tråden er kørt af sporet.

Dejligt der endelig er et fornuftigt menneske som ikke bare sidder og beskylder folk på amino for snydere osv.  til jer som ikke kan respektere min pris, find dog et andet sted og diskotere - en modergruppe, eller noget. her har i intet at gøre med de beskydninger.

//Mikkel

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 10:16

2791-mikkel:
til jer som ikke kan respektere min pris, find dog et andet sted og diskotere - en modergruppe, eller noget. her har i intet at gøre med de beskydninger.

Kære Mikkel,

Hvis du virkeligt ønsker at sælge dit site, vil jeg personligt anbefale dig at skrue en smule ned for retorikken og så overveje dit ordvalg en ekstra gang. Det er let t blive revet med i en ophedet debat, når man føler sit produkt nedgjort eller hånet.
Men.. husk, at Google husker din salgsargumentation for eftertiden sammen med det domænenavn, du forsøger at sælge.

Det er blot et venligt ment råd. Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Side 5 ud af 5 (43 indlæg)