Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

xocai Chokolade

Side 4 ud af 5 (44 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Lybek:

Tonny Skov Pedersen:
Jeg håber dette er forståeligt, og Thomas hvis du gerne vil sætte fokus på revisionsbranchen, så start en ny tråd, så tager jeg gerne debatten.

Jeg har ingen interesse i at diskutere hverken revisor, advokat, brille eller nogle andre brancher. Jeg prøver bare at sætte tingene i perspektiv. At det kan godt være mange NM er nogle slemme nogen, men der skal være plads til dem som prøver at lave en ærlig forretning.

Det er jeg til gengæld helt enig i Yes

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:14

Thomas Lybek:

Tonny Skov Pedersen:
Jeg håber dette er forståeligt, og Thomas hvis du gerne vil sætte fokus på revisionsbranchen, så start en ny tråd, så tager jeg gerne debatten.

Jeg har ingen interesse i at diskutere hverken revisor, advokat, brille eller nogle andre brancher. Jeg prøver bare at sætte tingene i perspektiv. At det kan godt være mange NM er nogle slemme nogen, men der skal være plads til dem som prøver at lave en ærlig forretning.

Det er jeg til gengæld helt enig i Yes

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 21:47

Tonny Skov Pedersen:

Nu er det sådan, at der var en tidligere tråd som omhandlede xocai chokolade, hvor jeg netop efter en nærmere undersøgelse konkluderede, at der ikke pt. var nogen negative eller andre forbehold overfor denne MLM virksomhed, hvilket jeg også skrev i tråden.

Derfor var min overraskelse eller måske mangel på samme i denne trådstart, den reaktion du så.

Nu er jeg med igen. Alt hvad der bliver skrevet herinde.
Har endelig fundet selve der hvor man går ind i MLM delen af Amino og læst et par indlæg. Kan godt forstå jeres skeptiske tankegang. Der er nogle sjove nogen derude.

Grunden til jeg har haft mine parader oppe er pga. den første tråd jeg lavede herinde (Omkring MLM) blev med det samme stemplet som typisk MLM stil. Jeg fandt også en sk*** god tråd omkring Xocai, men glemte ctrl + C. Crying

Men tony det må da betyde lidt at Networkere som mig og simon bare går ind og hjælper og slår til lige så snart der er sket noget forkert. Bare et LILLE + til MLM?

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Skrevet kl. 21:49

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:24

Thomas Lybek:

Tonny Skov Pedersen:

Nu er det sådan, at der var en tidligere tråd som omhandlede xocai chokolade, hvor jeg netop efter en nærmere undersøgelse konkluderede, at der ikke pt. var nogen negative eller andre forbehold overfor denne MLM virksomhed, hvilket jeg også skrev i tråden.

Derfor var min overraskelse eller måske mangel på samme i denne trådstart, den reaktion du så.

Nu er jeg med igen. Alt hvad der bliver skrevet herinde.
Har endelig fundet selve der hvor man går ind i MLM delen af Amino og læst et par indlæg. Kan godt forstå jeres skeptiske tankegang. Der er nogle sjove nogen derude.

Grunden til jeg har haft mine parader oppe er pga. den første tråd jeg lavede herinde (Omkring MLM) blev med det samme stemplet som typisk MLM stil. Jeg fandt også en sk*** god tråd omkring Xocai, men glemte ctrl + C. Crying

Men tony det må da betyde lidt at Networkere som mig og simon bare går ind og hjælper og slår til lige så snart der er sket noget forkert. Bare et LILLE + til MLM?

Hej Thomas

Thumbs Up

Godt vi fik det på plads, så nåede vi da en vis form for enighed.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15008
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:01

Thomas Lybek:

http://www.amino.dk/forums/p/67085/416975.aspx#416975`

Her var den. En rigtig god diskussion omkring Xocai og MLM i det hele taget.... God stil

Sådan er de fleste MLM tråde herinde... Så det er vel ik mærkeligt, at man er skeptisk og stiller spørgsmål, for at undgå at de forkerte ryger i...

At man så skal kaldes negativ pga andres fejl, ja det fatter jeg så stadig ik...

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Tilmeldt 23. Mar 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Med dig  synes du skal få din kone ud af det hurtigst muligt . har selv sat fast der og slåsset i 9.mdr for at få mine penge retur for forskelligt chokolade som jeg lod gå retur .. tilsidst truede jeg med at gå til politi og forbrugerklagenævnet , da det jo ikke r lovligt . jeg vilråde jer til at stoppe nu . har i brug for hjælp til at stoppe så kontakt mig 

Knus connimor

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Skrevet kl. 18:08
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Rolig nu moster. Hun er kommet ud af det uden at miste noget. Og kan da ikke forstå du har oplevet noget så slemt, Men fortæl lige hele din historie enten her eller over PM. Så jeg kan sørge for det ikke er noget som gentager sig.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 18:26

Thomas,

Nu er der desværre ingen update på sagen hverken fra firmaets rep. eller fra manden selv, så derfor forstår jeg slet ikke hvorfor du falder til det niveau.

Connimor smider et reelt problem på herinde, så vi alle kan se en dårlig sag, så burde den vel også klares med en åben dialog. Hvis det blot bliver en PM så står der blot endnu en negativ MLM oplevelse.

Mvh.

Martin

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Skrevet kl. 20:19

Martin Slot:
Nu er der desværre ingen update på sagen hverken fra firmaets rep. eller fra manden selv, så derfor forstår jeg slet ikke hvorfor du falder til det niveau.

Øøøhhh Det er mig som har ordnet det for ham sammen med min partner simon, så jo der er en update fra firmaets repræsentanter.

Martin Slot:
Connimor smider et reelt problem på herinde, så vi alle kan se en dårlig sag, så burde den vel også klares med en åben dialog. Hvis det blot bliver en PM så står der blot endnu en negativ MLM oplevelse.

Jeg synes da også den skal stå i åben dialog, men hvis manden hellere vil tage den over PM skal jeg vel ikke skrive han kun må skrive det herinde?

Side 4 ud af 5 (44 indlæg)