Ja og Nej. Ja: Det er ved at skaffe kunder til den enkelte virksomhed du får din provision af. |
Uhadada
http://www.imreportcard.com/people/mike-glaspie
Ja og Nej. Ja: Det er ved at skaffe kunder til den enkelte virksomhed du får din provision af. |
Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.
Uhadada http://www.imreportcard.com/people/mike-glaspie |
Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.
Ja det skal nok blive en succes, ihvertfald for ham |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
Ja det bliver spændende at se hvordan det hele kommer til at være. Tror nok ikke lige jeg skifter fra Xocai lige med det samme ;) |
Der er intet, der er gratis i denne verden... Det er første lære, som alle burde få ind med ske som lille... Hvis noget er gratis, så er det fordi pengene hentes enten via højere priser eller på en anden måde... Så spørgsmålet er vel bare "HOW"... |
Det er vel ikke være at når produktet bliver lanceret, og hvis det ikke er noget så kanman jo stadig sige nej ganske gratis |
Enig... Derfor jeg bare meldte mig ind. |
Super - det manglede jeg også svar på - nu er jeg spændt på om det virker hilsen Ole |
Bare generelt det der har fanget mig ved den her brance, er at v er nødt til at hjælpe hindanden for at få noget ud af det selv, så kan det da godt være at firmaerne er nogle røvhuller, men det netværk som jeg håber på at få skabt med tiden, skal da helst være bæredygtig over for de forandringer der sker i brancen |
Hvorfor skulle der være flere røvhuller i NM end i andre brancher? Jeg giver dig helt ret i at det handler om at hjælpe, og hos mig handler det kort sagt om at hjælpe dem under mig til at få succes. Det er også derfor det er så pokkers ærgerligt at mange Amino brugere betragter MLM og NM som bandeord. Og med den hjælp der er opad i systemet, er jeg ret sikker på at man er ekstremt godt rustet hvis der sker forandringer. |