Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger affilate netværk med flere klik kampagner

Side 2 ud af 4 (39 indlæg)
Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolaj Smile

Jeg har siddet og fjernet kampagner, og sat nogle nye lead kampagner på mine blogs.Smile

Nu vil tiden vise, om jeg vil komme til at tjene på dem.

vh. Jette

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 13:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

En god idé ville være at få dine udgående links til at åbne i et nyt vindue. Hvis du sender en læser videre til f.eks. forbrugerrådets hjemmeside, så tror jeg ikke han/hun kommer retur.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 16. Nov 09
Skrevet kl. 13:56

Jeg har lige prøvet at kigget på det, men kan ikke finde ud af det lige nu.

Det kommer nok senere.

Jette

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 13:59

Du skal bare tilføje _blank til dine links

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Tilmeldt 16. Nov 09
Skrevet kl. 14:12

Jeg har været inde og redigere links.

Jeg har prøvet og sætte det i slutningen af links. Men det virker ikke.

Skal jeg  redigere det i html delen i stedet for?

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 14:18

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 14:25

Der er super mange rigtig store medier som, udelukkende kører CPC eller CPM kampagner og slet ikke gider rører Lead kampagner. det gør de fordi de ved hvad der giver bedst og ikke fordi de er for stædige til at prøve lead kampagner. Jeg tror ikke man kan sige at Lead kampagner altid vil være at foretrække.

I min tid hos et dansk affiliate netværk fik jeg DBA til at prøve lead kampagner, men lige meget hvad vi gjorde og selv med de bedste madkampagner gav det ikke engang 1,5 kr. i CPC. Det endte med at de kun ville kører CPC og i dag er det hele nok CPM.

Fra Valby
Tilmeldt 28. Oct 09
Indlæg ialt: 430
Skrevet kl. 14:29

Klik kampagner er der ikke mange af her i Danmark. Partner-Ads er nok, som du også siger, det netværk med de fleste kampagner. Om de så også giver en god pris, kan man diskutere.

Det kan være en ide at kigge på Zanox, som måske ikke er imponerende stor i Danmark, men nogle guldkorn kan der findes af og til. Zanox er ganske interessant, fordi de er kæmpe store i fx Tyskland og af den grund af og til har interessante kampagner også i Danmark.

Prøv www.zanox.dk - måske er du mere heldig hos dem.

Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 14:35

Nis Rønlund Jensen:

Der er super mange rigtig store medier som, udelukkende kører CPC eller CPM kampagner og slet ikke gider rører Lead kampagner. det gør de fordi de ved hvad der giver bedst og ikke fordi de er for stædige til at prøve lead kampagner. Jeg tror ikke man kan sige at Lead kampagner altid vil være at foretrække.

I min tid hos et dansk affiliate netværk fik jeg DBA til at prøve lead kampagner, men lige meget hvad vi gjorde og selv med de bedste madkampagner gav det ikke engang 1,5 kr. i CPC. Det endte med at de kun ville kører CPC og i dag er det hele nok CPM.

Jeg tror det er mere CPM end CPC. Men de store medier kører jo heller ikke klikkampagner til under 2 kr.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:35

<a href="#" TARGET="_BLANK"></a>

Side 2 ud af 4 (39 indlæg)