En god idé ville være at få dine udgående links til at åbne i et nyt vindue. Hvis du sender en læser videre til f.eks. forbrugerrådets hjemmeside, så tror jeg ikke han/hun kommer retur.
Der er super mange rigtig store medier som, udelukkende kører CPC eller CPM kampagner og slet ikke gider rører Lead kampagner. det gør de fordi de ved hvad der giver bedst og ikke fordi de er for stædige til at prøve lead kampagner. Jeg tror ikke man kan sige at Lead kampagner altid vil være at foretrække.
I min tid hos et dansk affiliate netværk fik jeg DBA til at prøve lead kampagner, men lige meget hvad vi gjorde og selv med de bedste madkampagner gav det ikke engang 1,5 kr. i CPC. Det endte med at de kun ville kører CPC og i dag er det hele nok CPM.
Klik kampagner er der ikke mange af her i Danmark. Partner-Ads er nok, som du også siger, det netværk med de fleste kampagner. Om de så også giver en god pris, kan man diskutere.
Det kan være en ide at kigge på Zanox, som måske ikke er imponerende stor i Danmark, men nogle guldkorn kan der findes af og til. Zanox er ganske interessant, fordi de er kæmpe store i fx Tyskland og af den grund af og til har interessante kampagner også i Danmark.
Prøv www.zanox.dk - måske er du mere heldig hos dem.
Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.
Der er super mange rigtig store medier som, udelukkende kører CPC eller CPM kampagner og slet ikke gider rører Lead kampagner. det gør de fordi de ved hvad der giver bedst og ikke fordi de er for stædige til at prøve lead kampagner. Jeg tror ikke man kan sige at Lead kampagner altid vil være at foretrække.
I min tid hos et dansk affiliate netværk fik jeg DBA til at prøve lead kampagner, men lige meget hvad vi gjorde og selv med de bedste madkampagner gav det ikke engang 1,5 kr. i CPC. Det endte med at de kun ville kører CPC og i dag er det hele nok CPM.
Jeg tror det er mere CPM end CPC. Men de store medier kører jo heller ikke klikkampagner til under 2 kr.