Så skal du nok kigge efter Adsense, der er kampagner for alle brancher og du skal ikke selv vælge, men får kampagner der er relateret til sin side helt automatisk..
Jeg vil dog ikke give dig ret i at man generalt kan sige det er bedre med klik, da de er mange der tjener gode penge ved salg/lead kampagner, jeg har selv haft et okay overskud ved denne form
Adservice har tit gode klik kampagner. Men jeg vil tilslutte mig Mikkel, Lead giver bedre i længden. Personligt køre jeg mange gode lead kampagner, som minimum gir 5-10 gange bedre end en tilsvarende klik kampagne.
Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.
FDM travel køre en kampagne hos Euroads, hvor man kan booke rejser til hele verden. Så næsten ligemeget hvad mærkeligt emne du skriver om angående rejser, f.eks Pungrotter fra Bali.
Så kan du altid slutte dine artikler af med et tekstlink "Kunne du også tænke dig at se den sjældne pungrotte fra Bali, bestil rejsen til Indonesien via FDM nu". Og så bare linke til den kampagne.
Den kampagne kører med en gennemsnitlig indtjening på 7,5 kr pr. klik, hvilket er ganske pænt.
Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.
Som de andre har nævnt, så forsøg dig med nogle relaterede lead kampagner istedet. Jeg benytter ikke klikkampagner overhovedet, for jeg vil ikke sende en mulig køber videre for 2 kr., da mange af mine leadkampagner har en gennemsnitlig klikpris på over 10 kr.