Jeg vil give 5 for det imponere professionel design
jeg vil give 5 for linkene er rettet
jeg vil give 4 for teksten , der mangler dog på kontakten siden ,dog tror jeg det kommer så du får en karatere højere end ellers beregnet
jeg vil give 4 for ideen , jeg kan rimeligt godt forstå budskabet og der er lavet en del siden i går , du får dog ikke rent 5 femtal mangler lidt informationer endnu
jeg vil give 5 for du tør poste indlægget , det viser du har vilje til at opnå et rent 5 femtal
i alt karaktere 4.6 jeg ser frem til det rene 5 femtal , du viser den rette arbejdsiver og positive energi , derved tror jeg du opnår det
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Jeg er designeren og vel egentlig også din målgruppe..... og jeg siger det er et flot 3tal. Der er nogle småjusteringer omkring nogle lodrette modul linier, for at skabe ro.Ellers er formsproget ikke lige dét vi som designere tænder på men budskabet gør og jeg finder produktet interessant ....bla. fordi du ikke pladrer det til med sigøjnervogne og luftballonner. Det holder.
Men det er for stort, meget for stort...som at råbe til hinanden i et garderobeskab ;-)
Marina
jeg har vedlagt en lille skitse men ved ikke om den kommer med
Personligt synes jeg teksten er al for stor, men den vil selvfølelig være god til ældre og andre svagtseende, men ved ikke om det lige er dem du har i tankerne mht skriftstørrelsen - you know! Derudover tiltaler hele idéen mig vild meget det lyder somnoget jeg rigtig gerne vil lege med (dog viljeg lige nævne at din/jeres sætning med "Det er gratis at lege! Men når det bliver alvor koster det penge"... Lyder helt mærkelig i mine ører, den får nærmest klang af "Det er sjovt at være barn, men kedeligt at være voksen"... Skal det ikke være sjovt hele tiden men ellers mega fedt at det koster gratis mens man øver og "klippe/Klistre" - 100 points for det for man ved jo aldrig hvor lang tid det tager.... That I know ... Glæder mig til at se priserne
@tboy: Jeg er også selv rigtigt glad for farverne! Og håber siden virker mindre nu, tekststørrelser er sat ned og der er lavet mere luft.
@gustav1994: Den grønne streg var tiltænkt nyhedssektionen, som jeg gerne ville havde relativt diskret! Jeg er blevet så glad for de to slogans, at jeg beholder dem! De rammer rigtigt godt hvorfor man skulle interessere sig for CloudSprout.
@Thomas De Oliveira: Mange tak :-) Det er altid rart med positivt feedback.
Såfremt produktet er brugt til at fremstille fashionfactory.dk med, så "skyder" du dig selv i foden med at lave et design som du har nu.
Hvis det er så godt, så synes jeg at du skal få nogle proffer til at arbejde med det istedet og ISÆR dit logo, jeg fatter minus af sammenhænget, og heller ikke navnet iøvrigt.
Det jeg reelt prøver at sige er, at det virker til at du har lavet noget rigtgt fedt, men lad andre om designet. Og jeg kender ikke grunden til det skal være klar mandag, men hvis du kan skyde det, så gør det og få et ordentligt design.
Jeg er sikker på der er nogen her på Amino der gerne vil give en hånd med et skin i morgen søndag
Er ikke helt sikker på hvad du mener, synes du designet skal være mere a la FashionFactory! Umiddelbart er det ihvertfald helt forskellige målgrupper vi ønsker at nå!
Lagersalg123 - JEN:
Hvis det er så godt, så synes jeg at du skal få nogle proffer til at arbejde med det istedet og ISÆR dit logo, jeg fatter minus af sammenhænget, og heller ikke navnet iøvrigt.
Lige præcis logo kan jeg ikke tage æren for. Det er Utopia Design der har hjulpet os med det, og de vandt guldkorn sidste år, så der må være nogle der kan lide deres ting :-) Navnet er rettet er valgt, fordi vi gerne vil ligge os op ad Cloud Computing bølgen, og samtidigt kunne vi rigtigt godt lide billedet med at vækste/spire i skyen. Men navnet bærer selvfølgeligt også præg af at vi primært sigter efter det internationelt marked!
Men prøv at kig på den nye version, om den ikke falder lidt mere i din smag, der er sket en del!
Jeg er fuldstændig enig, med dig i problematikken med fokuspunkter og at fremhæve nogle elementer fremfor andre. Problemet er som du siger Klassisk, og jeg tog også mig selv i at synes at alt mit indhold var fedt!
Nu er de mindre vigtige elementer puttet lidt i baggrund. Hvad synes du? Kom nu Etta :-)