Jeg sætter helt klart pris på at du er i dit kritiske hjørne :-)
Deler lokale med blandet andet, Utopia design og det har været venlige at give en del pointers og gode råd. De har vundet guldkorn, så de er lidt toppen af poppen. Derudover har jeg løbende vendt det med andre designere i huset, der bor omkring 14 designere/bureauer i vores kontorfællesskab.
Da jeg nævnte Cloud Computing, var det ikke som et navne forslag, men fordi det er et af web/it branchens hotteste buzzwords, der er generelt ret stor enighed om at det er den vej hønsene skraber. Vores produkt passer perfekt ind i en Cloud Computing verden.
Nu har jeg ikke lige nærlæst alle svar, men giver gerne mit besyv med.
Din tegneserie er ganske god, thumbs up til den - men jeg syntes at dit logo får mig til at tænke på miljøvenlige produkter Jeg havde dog nok valgt en anden font (sagt som gammel grafiker) , når man ser det så stort så syntes jeg hurtigt at det gnidrer sammen, det kan hurtigt klares ved at ændre skrifttypen. Bare et forslag..
Super, at du kan lide tegneserien, jeg var begyndt at tro at jeg var den eneste. Jeg kan godt se associationen med de miljø venlige produkter, men jeg synes egentligt at associationen ved vækst og spirende er så god, at det er det værd.
Hvilken font ville du foreslå, så prøver jeg lige ?
Flot hjemmeside og endnu flottere PR. Genialt at du får 50 + til at tage stilling til din hjemmeside der beskæftiger sig med.. at sælge webdesign og shops!
Tusind tak, jeg er også selv ved at blive rigtigt glad for sitet. Det er virkeligt gået over al forventning! Jeg ved ikke om du har set det, men vi er også kommet i Amino's nyhedsbrev. Og overskriften "Programmør slagter programmøren" referer til os, fantatisk!