Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

På en skala fra 1 til 5 holder det her!

Side 4 ud af 6 (55 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Tygsen:
Holde nogenlunde? Holder jeres program så også kun nogenlunde? Skype-Wink - Du ved hvad jeg mener Peter. 

Jeg forstår hvad du mener, sagen er den at jeg er blevet interviewet til et Builder.dk podcast, og så synes jeg det var godt med et sted hvor folk kunne læse mere og eventuelt tilmelde sig en lege version.
Måske også fordi jeg er fan af "Release it"-filosofien.
Selve CloudSprout er også ret meget i beta, der mangler en del. Så ligenu er det nok mest for Early Adopters og Alpha Geeks.

Martin Tygsen:

2,4247 

Hvad med nu, kan den er den ikke kommet et nøk højere :-)

Martin Tygsen:
Skriv gerne igen når nogle af undersiderne er klar, så skal jeg også komme med lidt tæsk til dem. :)

Super, jeg prøver at fange en tekstforfatter imorgen, så der kommer lidt fut og kvalitet i det.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 17:45

Hej Jensemanden

Tak for 4-tallet det lunede! Jeg er enig med dig i det med de drop shadows. Jeg fik lidt hjælp fra Nicklas fra FirmaFon. Han viste mig en meget federe løsning! Håber du kan lide den.

Han skal iøvrigt havde æren for at slut resultatet er blevet så godt som det er! Mens jeg må tage skammen for eventuelle fejl og mangler!

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 17:51

Lundsby:
Måske også fordi jeg er fan af "Release it"-filosofien.

Det er jeg også, og jeg synes det er fedt du kaster dig ud i det, men jeg ved også du kan holde til de tæsk du får :) 

Lundsby:
Hvad med nu, kan den er den ikke kommet et nøk højere :-)

Nu er du et godt stykke over de 3, de sidste småting du har fået lavet har gjort underværker. Mener dog stadig, at du burde hyre Lone til at lave 3 lækre ikoner til : Se det, prøv det, behersk det. 

Held og lykke med "åbningen", jeg har jo fulgt jer lidt på sidelinien, og det er et kanon koncept. 

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 17:53

Lundsby:

Hej Lars Meyer

Jeg er fuldstændig enig, med dig i problematikken med fokuspunkter og at fremhæve nogle elementer fremfor andre. Problemet er som du siger Klassisk, og jeg tog også mig selv i at synes at alt mit indhold var fedt!

Nu er de mindre vigtige elementer puttet lidt i baggrund. Hvad synes du? Kom nu Etta :-)

Hej Lundsby

Det har helt klart hjulpet meget at du har fået fjernet de mange bokse og smidt dem længere ned på siden (jeg vil dog ikke mene de overhovedet hører til på din forside, evt. kun en enkelt eller et par citater og så med link til en side med "referencer".

Opbygning med de 3 bokse i fokus og teksten nedenunder fungerer fint (se det, prøv det,behersk det - fede ord), dog bør der vælges nogen andre screendumps til disse bokse, som giver et bedre visuelt billede af hvad boksen egentlig byder på. Boksen skal gerne give den besøgende lyst til at vide hvad der gemmer sig bag den og derved trykke på den og læse mere, det synes jeg ikke de indbyder til nu.
Hvad der lige skal være i stedet kan jeg ikke konkret sige, hvis du insisterer på at bruge screendumps fra hhv. loginboks og admin interface, så tag et screendump som er mere "zoomet ud", så man får et bedre overblik over helheden, det vil helt sikkert også tage sig pænere ud rent visuelt.

Vedr. din topmenu, så har du alt for mange punkter her. Jeg plejer at have en tommelfingerregel der siger max 6 punkter i en topmenu. Alt herudover gør det svært at overskue for brugeren.
Overvej evt. om "videoer" og "community" og "om os" kunne smides et andet sted hen - jeg synes ikke det er særligt vigtigt. Det vigtigste er vel "produktet/features", "priser", "demo/prøv det", "kontakt" og så dit "forside" link.
Måske kan du smide nogen af de øvrige punkter ind under hinanden, fx "om os" kan smides under "kontakt", "video" under "features/produktet", "community" ved jeg så ikke helt hvor den kan passe ind - er den primært til eksisterende kunder/support?

Jeg vil stoppe her inden det bliver en for lang smøre, jeg har jo egentlig også lidt arbejde jeg skal videre med - men klø på, det skal nok blive godt, der er jo mange timer til mandag morgen :)
Etta er ikke helt klar endnu, men det kan jo være hun kommer på banen på mandag? 

Mvh. Lars

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 19:52

Hej Lundsby

Nu gider jeg ikke læse alle de andre kommentarer, men jeg er jo blevet bedt om at kommentere på visse præmisser, hvoraf jeg kun vil overholde halvdelen :-)

Jeg synes overordnet det ser kanon godt ud. Jeg kan godt lide logoet, farverne og kommunikationen er klar, kort og inviterende. Det er desværre meget bedre end vi selv gør den slags.

Dette får mig naturligvis til at tænke på om du i virkeligheden er en blød webdesigner og ikke en hånd softwareudvikler, som du ellers giver dig ud for at være. Derfor er jeg gået lidt på jagt.

Test i Chrome: Logo og menu skifter placering fra forsiden til de øvrige, hvor det beholder sin position.

Frækt at bruge XHTML Strict, men så kan du godt escape &'erne i urler, så det kommer tættere på en validering. 

Jeg forstår ikke linksne til CloudSprout på Builder.dk og Utopia Design på CloudSprout. Hvad skal vi se - hvorfor er de der?

:-)

- Jesper

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 19:56

Lundsby:
@DesinYOU: Tak, for det med farverne, jeg har varieret opstilling lidt så den er mindre ensformig og der er også noget tekst der sneget sig ind.

Meget bedre Yes

Så vil jeg gerne give dig 4 :) og lige sige det er meget godt gået af en IngeniørSmile

/allan

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 20:01

Jeg forsøgte at zoome ud og det blev ikke bedre :-( jeg forstod heller ikke helt konceptet før jeg lige tog mine designer briller på hehe dvs. til jeg forstod hvorfor en programør skulle springes over.

Jeg giver desværre kun 2/5 mest for at være flink og fordi du har lavet den på ingen tid :-)

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 23:26

Hej Allesammen

Ja, sitet blev jo ikke helt færdigt til tiden, det er faktisk ikke færdigt endnu! Men det betyder mindre, for det havde den ønskede effekt, jeg skrive om det, men blækket skal først være tørt :-)

Nu er jeg kommet lidt videre, så forsiden skulle faktisk være færdig! Den kan ses her http://www.cloudsprout.dk , samtidigt har jeg også fået lavet et først udkast til Tour de CloudSprout video'en http://www.cloudsprout.dk/tour.html . Så hvad synes I er vi kommet længere op af skalaen.

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 15:28

Ja tråden får jo en ny optur nu, efter den er kommet i nyhedsbrevet.

Og så vil jeg da også give mit b7 med.

Den bærer præg af at være lavet på en laptop med en lille skærm med høj opløsning.

Og derfor ser det mærkeligt ud på min 19 tommer skærm med normal-opløsning. (alt for store elementer)

Produktets idé fortjener en professionel designer til at håndtere layoutet og en professionel tekstforfatter til at formidle budskabet.

Jeg kan ikke komme længere op end max 2 ud af 5 - og det gives hovedsagligt for det gode produkt.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 18:52

Hej Cpufan

Ja, jeg håber lidt at få nået mere kritik, og det var super, at tråden og vores koncept blev nævnt i nyhedsbrevet. Jeg kunne rigtigt godt lide overskriften "Programmør slagter programmøren", perfekt :-)

Selve sitet lavet på min kværn, hvor jeg sidder med 2 x 20" ViewSonic skærme, der kører 1600 x 1200. Så elementerne ser også store ud hos mig!

Jeg havde helt klart håbet på mere end 2 stjerner, men det er da bedre end ingenting.

Jeg synes du har helt ret med, at produktet fortjener en professionel designer. Og jeg har da også haft et par stykker indenover siden sidst, jeg havde egentligt håbet at det skinnede igennem! Men det kan det godt være at den trænger til en tur til ? Hvad synes I andre ?

Side 4 ud af 6 (55 indlæg)