Hej Lars Meyer
Jeg er fuldstændig enig, med dig i problematikken med fokuspunkter og at fremhæve nogle elementer fremfor andre. Problemet er som du siger Klassisk, og jeg tog også mig selv i at synes at alt mit indhold var fedt!
Nu er de mindre vigtige elementer puttet lidt i baggrund. Hvad synes du? Kom nu Etta :-)
Hej Lundsby
Det har helt klart hjulpet meget at du har fået fjernet de mange bokse og smidt dem længere ned på siden (jeg vil dog ikke mene de overhovedet hører til på din forside, evt. kun en enkelt eller et par citater og så med link til en side med "referencer".
Opbygning med de 3 bokse i fokus og teksten nedenunder fungerer fint (se det, prøv det,behersk det - fede ord), dog bør der vælges nogen andre screendumps til disse bokse, som giver et bedre visuelt billede af hvad boksen egentlig byder på. Boksen skal gerne give den besøgende lyst til at vide hvad der gemmer sig bag den og derved trykke på den og læse mere, det synes jeg ikke de indbyder til nu.
Hvad der lige skal være i stedet kan jeg ikke konkret sige, hvis du insisterer på at bruge screendumps fra hhv. loginboks og admin interface, så tag et screendump som er mere "zoomet ud", så man får et bedre overblik over helheden, det vil helt sikkert også tage sig pænere ud rent visuelt.
Vedr. din topmenu, så har du alt for mange punkter her. Jeg plejer at have en tommelfingerregel der siger max 6 punkter i en topmenu. Alt herudover gør det svært at overskue for brugeren.
Overvej evt. om "videoer" og "community" og "om os" kunne smides et andet sted hen - jeg synes ikke det er særligt vigtigt. Det vigtigste er vel "produktet/features", "priser", "demo/prøv det", "kontakt" og så dit "forside" link.
Måske kan du smide nogen af de øvrige punkter ind under hinanden, fx "om os" kan smides under "kontakt", "video" under "features/produktet", "community" ved jeg så ikke helt hvor den kan passe ind - er den primært til eksisterende kunder/support?
Jeg vil stoppe her inden det bliver en for lang smøre, jeg har jo egentlig også lidt arbejde jeg skal videre med - men klø på, det skal nok blive godt, der er jo mange timer til mandag morgen :)
Etta er ikke helt klar endnu, men det kan jo være hun kommer på banen på mandag?
Mvh. Lars