Overordnet set fint grafisk og farvemæssigt, men alt for mange fokus punkter. Prøv at overveje hvad der er de vigtigste fokus punkter og fremhæv disse mere end resten. Som sitet er lige nu, så "skriger" næsten alt indhold på websitet efter opmærksomhed. Det er lidt den klassiske som jeg tit har med kunder som skriver al teksten i et afsnit med fed skrift. mig: "Hvorfor har du skrevet det hele med fed skrift?", kunden: "Fordi det hele er vigtigt". Bottom of the line, hvis alt fremhæves og tager opmærksomhed, er resultatet at intet fremhæver sig i mængden. Herudover så virker det der "builder.dk Podcast - Utopia design på Cloudsprout" meget malplaceret. Jeg forstå slet ikke budskabet med teksten og hvorfor det står der? Er det en mærkelig form for brødkrumme sti eller hvad er det? Ellers rigtig godt arbejde af en som ikke er designer/grafiker, jeg kender alt til hvor svært det kan være. Jeg er heller ikke designer, og selvom jeg ved præcis hvordan det burde se ud, har jeg ikke selv evnerne til at udføre det (det har jeg så heldigvis folk til) :) Held og lykke med det ! Nå, ja karakteren.. 3/5 (Ingen Etta Cameron håndfuld her fra mig, men stadig ikke dårligt af en ingeniør) |
Ved ikke om det var tydeligt nok i mit indlæg ovenstående, men det primære problem som jeg omtaler vedr. fokuspunkter er, at dit budskab ikke kommer ud til den besøgende.
Arbejd lidt på dit primære budskabs fokus, og fyld så resten af det lidt mere ligegyldige fyld på senere.
God weekend arbejdslyst !
Mvh. Lars