Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

På en skala fra 1 til 5 holder det her!

Side 2 ud af 6 (55 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Overordnet set fint grafisk og farvemæssigt, men alt for mange fokus punkter.

Prøv at overveje hvad der er de vigtigste fokus punkter og fremhæv disse mere end resten. Som sitet er lige nu, så "skriger" næsten alt indhold på websitet efter opmærksomhed.

Det er lidt den klassiske som jeg tit har med kunder som skriver al teksten i et afsnit med fed skrift. mig: "Hvorfor har du skrevet det hele med fed skrift?", kunden: "Fordi det hele er vigtigt".

Bottom of the line, hvis alt fremhæves og tager opmærksomhed, er resultatet at intet fremhæver sig i mængden.

Herudover så virker det der "builder.dk Podcast - Utopia design på Cloudsprout" meget malplaceret. Jeg forstå slet ikke budskabet med teksten og hvorfor det står der? Er det en mærkelig form for brødkrumme sti eller hvad er det?

Ellers rigtig godt arbejde af en som ikke er designer/grafiker, jeg kender alt til hvor svært det kan være. Jeg er heller ikke designer, og selvom jeg ved præcis hvordan det burde se ud, har jeg ikke selv evnerne til at udføre det (det har jeg så heldigvis folk til) :)

Held og lykke med det !

Nå, ja karakteren.. 3/5 (Ingen Etta Cameron håndfuld her fra mig, men stadig ikke dårligt af en ingeniør)

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 23:26

Ved ikke om det var tydeligt nok i mit indlæg ovenstående, men det primære problem som jeg omtaler vedr. fokuspunkter er, at dit budskab ikke kommer ud til den besøgende.

Arbejd lidt på dit primære budskabs fokus, og fyld så resten af det lidt mere ligegyldige fyld på senere.
God weekend arbejdslyst ! Stick out tongue

Mvh. Lars

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 01:30

Hej Allesammen

Mange tak, fordi I tog jer tid til at kigge på sitet. Jeg har fået lavet lidt mere nu, så "Om os" er kommet med (mangler rigtig tekst) og linkene på forsiden virker!

Jeg vil meget gerne svar jer alle individuelt, men det må vente til imorgen!

Fra Vejle
Tilmeldt 9. Apr 07
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 02:01

Dett kan du sagtens være bekendt at bruge.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 09:00

Ja, helt enig.

Det ser godt ud.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 09:32

Lundsby:
Nu skal det siges, at jeg er Ingeniør ikke designer, så det handler ikke om at nå et optimalt resultat, men mere at det bare holder nogenlunde.

Holde nogenlunde? Holder jeres program så også kun nogenlunde? Skype-Wink - Du ved hvad jeg mener Peter. 

Lundsby:
Men hvad synes du på en skala fra 1 til 5 hvor 5 er højst og 1 er det værste du har set ? Hvad er dit overordende indtryk ? Holder det ? Hvad kan jeg gøre bedre ?

2,4247 

Og nu til det der egentlig tæller, feedbacken:

Menuen i toppen mangler en eller anden form for adskillelse, ellers står den meget gnidret. Det kunne bare være en tynd lodret streg i en nedtonet farve. 

Toppen med kommentaren om at springe programmøren over er rigtig god, den fanger mit blik og giver mig interesse i at læse videre. Men så bliver jeg ellers bare bombaderet med indhold, og aner ikke hvor jeg skal starte.

Den første række - Se det, prøv det, behersk det er rigtig god. Den skal bare laves med en række gode ikoner og så med pile i mellem. Tjek nogle af de mange andre web 2.0 sider der er poppet op for nogle år siden. 

Derefter synes jeg alle bokse under skal fjernes fra forsiden. Jeg har ikke, på forsiden, behov for at se hvad andre siger. I hvertfald ikke i så stort et omfang. Jeg har heller ikke behov for at se alle jeres referencer med store billeder, måske en enkelt der kører i loop er nok, hvorefter man så bliver henledt til reference siden.

Skriv gerne igen når nogle af undersiderne er klar, så skal jeg også komme med lidt tæsk til dem. :)

Fra Århus
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 10:18

Jeg giver 3.

Jeg syntes helt sikkert du har fat i noget af det rigtige med de her  bokse, som giver et rigtig godt overblik og som er lige til at gå til. Syntes bare skriften på siden virker rodet, og det kan godt få siden til at fremstå lidt uoverskueligt. Måske ville jeg ligge noget "luft" ud i siderne på siden. Og til sidst ville jeg gå mere op i hvilket billede der ligger i de her "bokse". Så der måske ligger et mere rent billede i alle bokse, fremfor nogle har en tekst andre har et grafisk udtryk og andre et billedligt.

Håber du kan bruge det .

Mvh.

Steffen Bergholt 

Fra Solrød-Strand
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 50
Fra  Golfshoppen.Com Skrevet kl. 10:24

Hej Lundsby

Du har travlt hvis du skal have alle links - beskrivelser Om Os o.s.v. til at virke i morgen -

held & lykke

karakter 3/5

Med venlig hilsen

www.golfshoppen.com

Danmarks bedste udvalg i golfbolde med logotryk

Tilmeldt 17. Nov 08
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 10:29

Hej

Jeg har været inde på din side, og syndes godt om ideen.

Men det er som om at designet stadig mangler den røde tråd, jeg kunne godt forstå meningen med det hele men der var for mange farver på siden der ikke efter min smag passer til hinanden.

Og da siden stadig er meget mangelfuld vil jeg pt. kun give dig 2/5 med på vejen.

Men giv ikke op bare fortsæt det gode arbejde.

Mod nye mål.

Flemming Hebsgaard

www.one2move.com

www.kør-gratis.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 11:49

Hej Allesammen

Jeg har prøvet, at arbejde lidt videre med at gøre forsiden mere overskuelig og at få fokus punkterne længere frem! Hvad synes I ? Hjælper det ?

Side 2 ud af 6 (55 indlæg)