Forstår udmærket din pointe. Men TV programmer som Kontant, Basta osv. har jo desværre fået lært familien Danmark at alle erhvervsdrivende i dette land er svindlere der som udgangspunkt tager overpris for deres vare eller ydelse. Husker specielt afsnittet hvor det var blikkenslagere der blev hængt ud som "røvere" fordi de tillod sig at lave en avance på materialer. Det er jo blevet gjort sindsygt nemt at slæbe de fæle erhvervsdrivende gennem alverdens instanser som forbrugerklagenævnet, LLO osv. - kan sikkert gøres ved få klik hjemme fra pc'en (som man iøvrigt har betalt overpris for og må klage over ved samme lejlighed) Af samme årsag holder jeg mig 100% fra at sælge til private indtil vi får en "leverandør ombudsmand" vi kan klage til over snyltende kunder. Mvh |
Leif Jensen:Forstår udmærket din pointe. Men TV programmer som Kontant, Basta osv. har jo desværre fået lært familien Danmark at alle erhvervsdrivende i dette land er svindlere der som udgangspunkt tager overpris for deres vare eller ydelse. Husker specielt afsnittet hvor det var blikkenslagere der blev hængt ud som "røvere" fordi de tillod sig at lave en avance på materialer.
Det er jo blevet gjort sindsygt nemt at slæbe de fæle erhvervsdrivende gennem alverdens instanser som forbrugerklagenævnet, LLO osv. - kan sikkert gøres ved få klik hjemme fra pc'en (som man iøvrigt har betalt overpris for og må klage over ved samme lejlighed)
Af samme årsag holder jeg mig 100% fra at sælge til private indtil vi får en "leverandør ombudsmand" vi kan klage til over snyltende kunder.
Mvh
Leif
Enig! 130kr skal en lejer betale for at smide sin lejer igennem LLO og huslejenævnet.. vi kan så bruge timer på at forsvare os og hvem kan vi sende timerne til? :)