Vi er nogle stykker som har startet webshoppen dinsolbrille.dk. Den kører på dandomain og vi har fået lavet en pbs aftale så vore kunder kan betale med kreditkort.
Problemet er at rigtigt mange betalinger (svinger mellem 10% og 50%) ikke bliver gennemført. Vi kan se at mange af vore kunder forsøger flere gange uden held. Jeg har kontaktet dandomain som henviser til pbs. Jeg har forsøgt at kontakte pbs flere gange men uden held indtil videre.
Jeg ville blot høre om der er nogle her som har samme erfaringer eller om denne fejlprocent er helt hen i vejret? Fejlkoden er som regel 104 - restricted card. Men andre gange får man ingen fejlkode.
Jeg har oplevet samme problem med dandomain betalingssystemet desværre :( Ved ikke om fejlen ligger hos dem eller PBS, men mega ærgeligt man kan se pengene forsvinde.
Men du skal måske også regne med, at nogle kunder bare fortryder når de ankommer til betalingsdelen. Så kan du evt.maile dem, og høre hvad det skyldes? En teknisk fejl eller at de bare har fortrudt.
Men du skal måske også regne med, at nogle kunder bare fortryder når de ankommer til betalingsdelen. Så kan du evt.maile dem, og høre hvad det skyldes? En teknisk fejl eller at de bare har fortrudt.
Hvis han får en fejlkode fra PBS er det næppe fordi de direkte har fortrudt.
Hvis han får en fejlkode fra PBS er det næppe fordi de direkte har fortrudt.
Forløbet i dandomain er sådan at du skriver alle dine oplysninger ind, du får en berkræftelsesside hvorefter du bekræfter og accepterer ordren, og hermed også betingelserne. Først her kommer betalingsdelen op.
Det vil sige når du kontakter en kunde for at høre om kunden har problemer har kunden allerede accepteret at have lagt en ordre, bare ikke lavet betalingen.