Jeg afstresser når jeg sidder og læser jeres spændende indlæg samtidig med at jeg heletiden kan komme på gode ider til fremtiden - føler det stærkt kreativt motiverende :)
Hvem snakker om sent oppe, og så er den ikke en gang midnat, haha. Jeg kapitulerer nok om en times tid, der er trods alt unger der skal vækkes 6.30 :-)
Det er jo først nu det hele begynder ;) Comeon where is the geeks.. kl er ikke en gang 02:00 og 7/11 har stadigvæk mere cola, og jeg føler mig allerede alene her. ;)
Det er jo først nu det hele begynder ;) Comeon where is the geeks.. kl er ikke en gang 02:00 og 7/11 har stadigvæk mere cola, og jeg føler mig allerede alene her. ;)
Haha, jeg er med dig Thomas ;) Min umiddelbare undskyldning ville vel være at jeg endnu arbejder i mit kommunale job med en arbejdstid der hedder 23-08. Faktum er dog at jeg alle dage har været et kæmpe b-menneske og ville være sent oppe under alle omstændigheder. Har altid haft mest energi om aftenen og ud på natten og er som regel også langt mere kreativt tænkende i det tidsrum.
Har som regel også altid Amino kørende i baggrunden når computeren er tændt, blot fordi det er ganske hyggeligt og lærerigt, om end det også kan være en anelse distraherende ind i mellem, hehe.
Hvis du er en af dem som syntes det er cool at være på 24/7, så er det især dig som bør læse hele mit blogindlæg igennem.
Til info kan jeg oplyse at jeg kom hjem fra arbejde i går på den forkerte side af kl. 22, mødte kl. 6 i morges og regner med at være her indtil i morgen (altså efter midnat), da vi har nogle ret stramme deadlines pt. med 3 større projekter som skal afleveres onsdag eftermiddag - og en syg medarbejder gør det heller ikke lettere. Så jeg skal ikke fremhæve mig selv som hellig i forhold til mit blogindlæg - men jeg ved også at så snart jeg har mulighed for det, så er det vigtigt at jeg får koblet af. Been there, done that, even bought the t-shirt .
Nej, du har helt ret. Der er ikke noget heltemodigt eller cool i at brænde ud.
Jeg er også meget opmærksom på, at der en gang imellem skal kobles helt af.
Men i visse perioder giver jeg den gerne fuld gas 24/7. Det er svært at overhale, hvis ikke man træder lidt på speederen.
Hav en god dag.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn