Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor sidder Aminoer altid oppe til kl ##:##

Side 1 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej har altid undret mig over den "rigtige" grund til at vi aften efter aften sidder her og skriver løs på div debat indlæg...

og jo det er da hyggeligt ;)

kom med nogle svar, gerne lidt humor folket, vi skal vel ha lidt useriøst på den her tid af døgnet ;)

/jacob
Ps. min grund , der er fred ingen kunder der ringer , kærsten er gået i sæng og hunden ligger og feder den, det er i virkeligheden her jeg får lavet mest ;) og jo Amino kører i bagrunden lidt selvskab skal man vel ha !! :)

Fra Århus
Tilmeldt 2. Aug 09
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 23:11

Hmm.. Fordi min suppehjerne gør knuder.
Jeg prøver at holde mig oppe på makronerne og få noget for hånden.
Og alligevel har jeg Amino kørende på den ene skærm, og undskylder det med at det er godt at få tankerne lidt væk...

Jeg burde i virkeligheden slukke for i aften.... kan bare ikke. Confused

Vh

Dennis

Fra Århus
Tilmeldt 2. Aug 09
Indlæg ialt: 147

Hmm.. Fordi min suppehjerne gør knuder.
Jeg prøver at holde mig oppe på makronerne og få noget for hånden.
Og alligevel har jeg Amino kørende på den ene skærm, og undskylder det med at det er godt at få tankerne lidt væk...

Jeg burde i virkeligheden slukke for i aften.... kan bare ikke. Confused

Vh

Dennis

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt

Jamen jeg tilslutter mig din begrundelse. Det er nu jeg ligesom får samlet op på de løse ender der er dukket op i løbet af dagen, og samtidig søger efter lidt nyt input (amino)...

En anden grund er nok også at der sker mest på denne tid. Så keep it up. :)

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 23:14

ha ha jah
jeg går med tanken om at indføre telefon fri dage lade call centret tageimod besked tirsdag og torsdag for at få fred, tror  i det ville virke ?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 23:16
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

Jacob Ipsen:

Ps. min grund , der er fred ingen kunder der ringer , kærsten er gået i sæng og hunden ligger og feder den, det er i virkeligheden her jeg får lavet mest ;) og jo Amino kører i bagrunden lidt selvskab skal man vel ha !! :)

Sorry, men.. SÆNG ?.. Come on!
For at deltage i debatten - Jeg sidder altid med amino åben.. om det er dag eller nat.. - men jeg står som regel også op kl 10-12 stykker.

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 23:17

Jeg sidder altid sent oppe for at få udviklet mere på mine koncepter, og ordnet en masse forretning - samtidig holder jeg selvfølgelig øje med hvad der sker på Amino :)

Tror det er generelt for iværksættere, at man får begrænset søvn, da de fleste sidder og arbejder om aftenen/natten. Jeg kan godt lige at arbejde sent, for at få lavet en masse - men går som regel kold ved 02-tiden.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:20

Jacob Ipsen:

Hej har altid undret mig over den "rigtige" grund til at vi aften efter aften sidder her og skriver løs på div debat indlæg...

og jo det er da hyggeligt ;)

kom med nogle svar, gerne lidt humor folket, vi skal vel ha lidt useriøst på den her tid af døgnet ;)

/jacob

Hej

Vi er jo selvstændige, hvorfor vi aldrig har rigtig fri. TV'et kører på noget underligt, mens man planlægger lidt og får ordnet lidt af sin dårlige samvittighed.

Herudover er børn og kone gået i seng, så man har ligesom det hele for sig selv. Og ja, kl. kan såmænd godt blive 2-3 i nat før man får vendt de sidste papirsbunker. Men så er man også klar til at se indersiden af øjenlågene, inden næste dags opgaver, såvel planlagte som pludseligt opståede.

Amino er jo så et sted at opholde sig, når der så viser sig en tråd som denne, så må man bare kommentere dennne.

I må alle have en god nat, om I sover eller ej Sleep

Hilsen

Tonny

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 23:23

Jeg bruger amino til at koble lidt af fra mine projekter og hverdags pjat, hvor jeg så har muligheden for at lære noget nyt og forhåbenligt give igen.

Iværksættere er nok lidt mere aktive end den gennemsnitlige dansker og derfor bruger vi vel også lidt mere tid ved computeren og ordner papirarbejde, webshops, projekter, mails m.m:)

Nu blev kl alligevel 11:30 og skal op på arbejde kl 6 imorgen til kl 19.30, Men sådan er det jo :)

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 23:23
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Simon Elkjær:

Jacob Ipsen:

Sorry, men.. SÆNG ?.. Come on!
For at deltage i debatten - Jeg sidder altid med amino åben.. om det er dag eller nat.. - men jeg står som regel også op kl 10-12 stykker.

Sorry Simon. Men her kan der da også godt snige sig en dum stavefejl ind i de sene aften- / nattetimer. De fleste bliver fanget ved en gennemlæsning inden jeg klikker "ok" ellers så bliver de rettet bag efter.

Jeg ved ikke med dig, men nogle gange kører min hjerne på automatpilot når jeg er træt - hvilket resultere i en fejl i ny og næ.

Side 1 ud af 4 (36 indlæg)