Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt navn - nyt logo - hvad synes i?

Side 1 ud af 5 (46 indlæg)
Fra Birkerød
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer, Smile

Jeg er freelancer indenfor fotografering, grafisk design og illustration, og har fornylig valgt at skifte navn på min enkeltmandsvirksomhed, således at den ikke længere hedder det samme som mig.. Bl. a. fordi jeg har planer om nye projekter som ville være lidt underlige at lave under et personnavn..

Den nye hjemmeside er ved at blive lavet..

Men jeg skal jo også have mig et nyt logo! Og har siddet og leget lidt med det, og ville sætte stor pris på jeres feedback, ris (konstruktiv kritik) og ros..

Det nye navn er Paradox Creations, og her er de logo udkast jeg sidder og leger med..

Hvilket synes i bedst om (og hvorfor)? De forskellige farvesammensætninger er blot for at vise lidt forskellige muligheder, så det er selve designet jeg ønsker feedback på Skype-Blush

Har også leget lidt med et muligt slogan i bunden..

Tak, kære med-iværksættere : )

Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 23:13

Synes bedst om:

1. Det allerførste billede i nr. 1 rækken - enkelthed er altid smukt og lettere at bide mærke i og huske.
  2. Hvis jeg skulle vælge en 2.er så vil det være det allerførste billede i række 2, da det også er enkelt og let at huske.

Men det 1. billede på række 1 er bestemt en vinder i mine øjne. Enkelt, men alligevel specielt nok til at man kan genkende det, hvis man skulle se det en anden gang. Kanon til at skabe et brand.

Hilsen Dino

Tilmeld linkkatalog her - kun detaljerede beskrivelser

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:13

Min favorit er den nederste med , blåt kryds på , det er den der siger mig mest Smile

Der sker mest på den nederste , de andre synes jeg virker , uden noget liv i logoerne

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 19. May 09
Indlæg ialt: 111
Fra  Focus2web Skrevet kl. 00:20

Min farvorit er klart det sidste logo med det blå krydset ,det er det logo med mest liv Big Smile

Med venlig Hilsen

Maibirtt NIelsen

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 00:26

Jeg synes når arbejdsområderne er som de er, så skal du tænke større.

Paradox Creation - Paramount Pictures... jeg siger ikke du skal efterligne deres logo hehe

Men de logo´er du har lavet minder enten om fredsduer eller om nutidens webshop tegnsæt, og når den trend er ovre, så er dit logo kedeligt.

Der skal nok noget mere originalt ind over, sry men håber det er ok at skrive sin ærlige mening.

Køb ren argan olie her

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 00:29

Jeg er helt enig med lagersalg....

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:45

Jeg er ked af at sige det, men jeg tilslutter mig de to besvarelser over mig. Arbejd videre med P´et, men fjern den den halve grillkylling. Sorry jeg kunne ikke lade være Embarrassed

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Birkerød
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 20:19

Nicolaj:

men fjern den den halve grillkylling. Sorry jeg kunne ikke lade være Embarrassed

Helt iorden - Hvis du for assosiationer til en grillkylling så skal den kyles med det vums.. Ikke lige det udtryk jeg går efter... måske hvis jeg en dag vågner op og ikke er vegetar længere, og får lyst til at starte en grillbix..

Tak for alle jeres kommentarer! Det sætter jeg stor pris på!

Det er lidt en åben logo-skabelses-process jeg kører her, det er fedt at få kommentarer og feedback, og måske er der andre derude der kan få noget ud af at følge med Smile

Med tankerne hen på lidt 'større' og ikke så webshop-stilet, så er her en ny omgang.. Hvad synes i, kære Aminoer? Stil, udtryk, holdbarhed mv..

Ps - Hvis der er noget der minder om grillkyllinger, fredsduer eller andet ups-agtigt, så sig endelig til! :) Taaak.. Skype-Smile

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 20:28

Jeg kan ikke få dem til at have en sammenhæng til dit firmanavn (Læs: Jeg forstår simpelthen ikke sammenhængen mellem logo 0g navn/funktion/arbejdsområde). Jeg ville hellere bruge energien på at bruge Paradox Creations, som vist nederst, som navn + logo (kan ikke huske hvad benævnelsen er Smile).

Lav det i en stinkende fed version i stedet. Det ville virke og samtidig være langtidsholdbart imo.

Håber at du kan bruge det ;o)

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 00:55

Hej Anja

Jeg synes faktisk du skal beholde det logo du har på din "private" hjemmeside.

På mange måder er det væsentligt bedre end dine seneste forslag Smile

Køb ren argan olie her

Side 1 ud af 5 (46 indlæg)