Hej Aminoer, Jeg er freelancer indenfor fotografering, grafisk design og illustration, og har fornylig valgt at skifte navn på min enkeltmandsvirksomhed, således at den ikke længere hedder det samme som mig.. Bl. a. fordi jeg har planer om nye projekter som ville være lidt underlige at lave under et personnavn.. Den nye hjemmeside er ved at blive lavet.. Men jeg skal jo også have mig et nyt logo! Og har siddet og leget lidt med det, og ville sætte stor pris på jeres feedback, ris (konstruktiv kritik) og ros.. Det nye navn er Paradox Creations, og her er de logo udkast jeg sidder og leger med.. Hvilket synes i bedst om (og hvorfor)? De forskellige farvesammensætninger er blot for at vise lidt forskellige muligheder, så det er selve designet jeg ønsker feedback på Har også leget lidt med et muligt slogan i bunden.. Tak, kære med-iværksættere : ) |
Synes bedst om:
- Det allerførste billede i nr. 1 rækken - enkelthed er altid smukt og lettere at bide mærke i og huske.
- Hvis jeg skulle vælge en 2.er så vil det være det allerførste billede i række 2, da det også er enkelt og let at huske.
Men det 1. billede på række 1 er bestemt en vinder i mine øjne. Enkelt, men alligevel specielt nok til at man kan genkende det, hvis man skulle se det en anden gang. Kanon til at skabe et brand.
Hilsen Dino
Tilmeld linkkatalog her - kun detaljerede beskrivelser