Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt navn - nyt logo - hvad synes i?

Side 5 ud af 5 (46 indlæg)
Fra Birkerød
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres respons! :) Jeg er nok også mest selv til nr. 3!  :o)

Kassen uden klat:

Fra Birkerød
Tilmeldt 15. Dec 08
Skrevet kl. 12:37
Fra Voorhout, Holland
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 13:01

Hej Anjah

Hvad er forskellen på det du vil lave under de nye firmanavn og det du præsenterer på din website i dag?

Du er grafiker, illustrator og fotograf. Du har en meget personlig stil. Dit personlige logo hænger meget godt sammen med det arbejde du udfører. Der er lidt en rød tråd.

Jeg har brug for at se sammenhængen til dit nye firma logo og opgaverne.

Pay offs som den du bruger nederst i dine eksempler er efter mi mening overflødige, de giver ingen umiddelbar mening. Desværre fungerer logoerne bedst i sammenhænge med den pay off og den dottede linie.

Blandt logo'erne du præsenterer har jeg ingen favorit - jeg syntes du skal starte forfra, for at være helt ærlig. Du virker ikke sikker i dit design her. Hvorfor ikke starte med at knytte nogle nøgleord på værdier du ønsker logoet skal udstråle og så brug det som rammen for det næste du laver.

Når jeg kikker på dine referencer så ser jeg et større potentiale end det du udviser her.

Star af Star Star Star Star Star Star  - maden var kedelig og uinspireret ville jeg nok skrive hvis du var en café. Køkkenet trænger til holdning der modsvarer indretningen/dekorationen i lokalet.

Håber du finder mit modspil konstruktivt nok - ellers spørg ind til det.

Skab dig selv en rigtig dejlig dag!

Kasper

Fra Birkerød
Tilmeldt 15. Dec 08
Skrevet kl. 15:26

Hej Kasper,

Tak for dine kommentarer og råd Skype-Smile

conzepts.net:

Pay offs som den du bruger nederst i dine eksempler er efter mi mening overflødige, de giver ingen umiddelbar mening. Desværre fungerer logoerne bedst i sammenhænge med den pay off og den dottede linie.

Jeg er i tvivl om du refererer til det endelige logo, med de to penne/pensler, eller logoerne i første udkast-bunke fra starten af denne tråd?

Der kommer ikke umiddelbart til at være noget slogan/pay off tilknyttet logoet. Det bliver et stand alone..

Og jeg er faktisk blevet meget tilfreds med, og sikker på det nye logo, da jeg føler at det fint præsenterer hvad jeg laver - penne: illustration/kreativitet..

De første logo udkast med X'et og P'et kan jeg godt nu se var helt hen i vejret og er gået helt væk fra dem! Wink

Det er møg svært at lave logo til sig selv, men jeg er glad for at have valgt at gøre det til en offentlig anskuelig process - det har hjulpet mig til at komme frem til det rigtige logo!

Aminoer - you ROCK!! Skype-CoolSmile

/Anja

Fra Birkerød
Tilmeldt 15. Dec 08
Skrevet kl. 15:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kasper,

Tak for dine kommentarer og råd Skype-Smile

conzepts.net:

Jeg er i tvivl om du refererer til det endelige logo, med de to penne/pensler, eller logoerne i første udkast-bunke fra starten af denne tråd?

Der kommer ikke umiddelbart til at være noget slogan/pay off tilknyttet logoet. Det bliver et stand alone..

Og jeg er faktisk blevet meget tilfreds med, og sikker på det nye logo, da jeg føler at det fint præsenterer hvad jeg laver - penne: illustration/kreativitet..

De første logo udkast med X'et og P'et kan jeg godt nu se var helt hen i vejret og er gået helt væk fra dem! Wink

Det er møg svært at lave logo til sig selv, men jeg er glad for at have valgt at gøre det til en offentlig anskuelig process - det har hjulpet mig til at komme frem til det rigtige logo!

Aminoer - you ROCK!! Skype-CoolSmile

/Anja

Fra Voorhout, Holland
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 15:54

Mht til payoff reffererede jeg til de udkast der var på siden.

Hvis du vil ha' en snak om det så kontakt mig direkte på 70 22 40 05 eller send mig en e-mail på kfj@conzepts.net.

Skab dig selv en super dag!
Kasper

Side 5 ud af 5 (46 indlæg)