Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt navn - nyt logo - hvad synes i?

Side 2 ud af 5 (46 indlæg)
Fra Vestbjerg
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 08:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:

Hej Anja

Jeg synes faktisk du skal beholde det logo du har på din "private" hjemmeside.

På mange måder er det væsentligt bedre end dine seneste forslag Smile

Enig!

Jeg undrer mig dog en lille smule over, at du er så glad for at bruge farveforløb i dine logoer? Har du overvejet hvad det betyder ifht. at få trykt/printet brevpapir, visitkort osv.? Hvis det skal printes risikerer du jo hurtigt, at det ikke bliver lige så pænt, som det er på skærmen (for på skræmen er vi enige om at det ser lækkert ud Wink), mens hvis alt skal trykkes offset kan det jo hurtigt blive forholdsvist dyrt (og du skal have større oplag af papirvarerne)....

Du skal også overveje at få et navnetræk ind. Det er jo ikke sådan, at du er en stor multinational virksomhed, der sælger iPods og at folk automatisk genkender logoet og ved hvad det står for, så snart de ser det. Har selv erfaret, at det kan være en hæmsko, at navnet ikke er inkluderet i logoet.

Til sidst vil jeg da lige skyde ind at det ALTID er sværest med ens eget logo!

Blot mit lille indspark Big Smile

Med venlig hilsen
Maj-Britt Kjær Sørensen
Creation Nation ApS

Freelance grafisk assistance og online kataloger
www.flashmagasin.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 08:23

arbejder videre med nuværende , synes jeg er bedste

Disse forslag tænker jeg på gud og jorden , slet ikke en designer.

Jeg synes du skal finde noget så man tænker på du er designer og evt. er dit navn i og som du er kendt for.Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:30

Jeg forstår på din firmabeskrivelse at fu kan lave visuel illustrationer - jeg har brug for en der kan hjælpe mig med en lille opgave - du er meget velkommen til at kontakte  mig på 31 73 03 63

Mvh

Tonny Mejlby

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:44

Kære Anja!

Ros for modet til at modtage kritik i åbent forum. Jeg må indrømme, at jeg ikke synes nogen af de nuværende forslag er knivskarpe -- hverken i gafisk udtryk eller i deres symbolik. Jeg synes, stregen i både p'et og x'et virker meget banale -- og jeg kan ikke rigtigt få den betydningsmæssige ligning til at gå op -- hvad er det, du ønsker vingerene skal signalere/illustrere?

Paradox Creations -- hvad skal det signalere? Jeg finder meget lidt paradoksalt i din nuværende hjemmesides udtryk, som fremstår nydelig, på grænsen af det polerede.

Alt godt,

Fra Birkerød
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 10:34

Hej alle,

Tak for jeres respons, det er super!

Ja jeg er helt med på hvad i mener med at der ikke er noget sammenhæng mellem logo og arbejdsområder - det er svært at få det hele pakket ned i et symbol, derfor forsøgte jeg mig med noget helt andet, men kan godt fornemme at det nok heller ikke er det optimale..

@Creation Nation - ja det er MEGET sværere at designe eget logo end til andre ;) Måske fordi man mangler samme subjektive tilgang til det..Mht farverne så har det indtil videre faktisk ikke været et problem på tryk (visitkort) med mit nuværende logo, men det skal jo nok helst være et logo der nemt kan 'oversættes' til en eller to faste farver uden gradient..

@Kasper - Nej der er ikke noget paradoxalt over min nuværende hjemmeside ;) Arbejder pt på et nyt design.. Jeg er dog ret glad for mit nuværende, så det skal være en forbedring før det bliver udskiftet..

...Hmm umiddelbart er jeg nok mest i retning af at beholde nuværende (evt lav små justeringer) eller at bruge ren tekst på en lækker måde..

Alternativt er logo A) - trekanten - den mest paradoxale (optisk illusion) ...som jeg måske overvejer stadig.. vingerne kan symbolisere noget flyvsk, ikke fast..

Sikke en omgang! Indifferent

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 478
Fra  kornerupdesign Skrevet kl. 13:21

Hej Anja

Jeg synes, du laver nogle flotte bomærker - MEN jeg kan heller ikke rigtig se sammenhæng mellem bomærke og navn.

Fandt dette om ordet paradoks:

Ordet paradoks kommer af græsk para = "ved siden af" + doksa = "mening".

Det bruges om

• en påstand eller forklaring, som strider mod almindelig fornuft
  • en udtalelse eller en holdning, som tilsyneladende er selvmodsigende, eller som i hvert fald strider mod sund fornuft
  • det som virker absurd i sit væsen, eller når det skal udtrykkes, men som godt kan være sandt i virkeligheden
  • en tilsyneladende logisk forklaring, som fører til en selvmodsigelse

De fleste paradokser skyldes en sammenrodning af det beskrivende sprogs niveau med metasprogets niveau.

Udfra dette, så virker den med trekanten som den bedste løsning indtil videre, da det helt klar er "selvmodsigende" at en trekant kan være sådan! Kan du forklare, hvorfor det er, du vil have vinger med på det hele? Så efter min mening skal du gå efter noget, der er selvmodsigende. Kan huske der også er den med møtrikken og en med 2 skruer der bliver til 3... Noget der spiller øjet et pus... Stick out tongue

Og ja det er møg svært at lave noget til sig selv. Men super du vælger at få kommentarer på det.

:-) Dorthe

Fra Birkerød
Tilmeldt 15. Dec 08
Skrevet kl. 23:05

Hej igen :)

@ Dorthe - Tak for dit forslag :) Ja det er meget svært at designe eget logo, og at illustrere paradoks i et logo.. paradoksalt nok også for en logo-designer Wink

Kasper:

Ros for modet til at modtage kritik i åbent forum. 

@ Kasper - Modigt, eller dumdristigt Skype-Wink

Har stædigt arbejdet videre på det, inden jeg evt lægger det på hylden og holder mig til mit nuværende logo (bladene her) og vil sætte pris på at (igen) høre jeres ærlige meninger!..

Tak Skype-ItWasntMe

(PS 6'eren er stadig en skitse, det skulle minde om et par pensler og en kamera optik)

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:15

Kunne du ikke vende den nederste tekst i 6eren, så man kan læse hvad der står og evt. lave det så det ser ud som om at det er penslen der har skrevet det. Prøv også at fjerne trekanten og optikken.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 23:21

1'eren måske 2'eren ift øverste tekst....nederste tekst kan jeg ikke tyde på een eneste af dem, så det er en ommer i min bog. Kunne man ikke stadig lave bløde bogstaver, men mere læseligt?

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Birkerød
Tilmeldt 15. Dec 08
Skrevet kl. 23:27

Hej, tak begge :)

Jo det kan godt være at der skal arbejdes mere på nederste tekst!.. Det er en af de fede ting ved en 'offentlig process' - man bliver gjort opmærksom på vigtige ting man ikke altid selv fanger.. Så tak, vil arbejde videre på skriften så den bliver mere tydelig.. 

Nicolaj, er det sådan du mener?:

Side 2 ud af 5 (46 indlæg)