Hej alle,
Tak for jeres respons, det er super!
Ja jeg er helt med på hvad i mener med at der ikke er noget sammenhæng mellem logo og arbejdsområder - det er svært at få det hele pakket ned i et symbol, derfor forsøgte jeg mig med noget helt andet, men kan godt fornemme at det nok heller ikke er det optimale..
@Creation Nation - ja det er MEGET sværere at designe eget logo end til andre ;) Måske fordi man mangler samme subjektive tilgang til det..Mht farverne så har det indtil videre faktisk ikke været et problem på tryk (visitkort) med mit nuværende logo, men det skal jo nok helst være et logo der nemt kan 'oversættes' til en eller to faste farver uden gradient..
@Kasper - Nej der er ikke noget paradoxalt over min nuværende hjemmeside ;) Arbejder pt på et nyt design.. Jeg er dog ret glad for mit nuværende, så det skal være en forbedring før det bliver udskiftet..
...Hmm umiddelbart er jeg nok mest i retning af at beholde nuværende (evt lav små justeringer) eller at bruge ren tekst på en lækker måde..
Alternativt er logo A) - trekanten - den mest paradoxale (optisk illusion) ...som jeg måske overvejer stadig.. vingerne kan symbolisere noget flyvsk, ikke fast..
Sikke en omgang!