Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investering på lukket marked

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 18. Oct 06
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle.. Jeg er ny her og har brug for lidt hjælp med min network marketing, da jeg er lidt usikker på hvor meget man skal sige hvis man vil vække nysgerrighed hos folk... og hvor meget man må reklamere her på siden!!!

Jeg er medlem af en klub som investerer på lukket marked. Jeg kan lave 1 krone om til 4 kroner.

Vækker dette nysgerrighed hos jer?

Tak tak

Venlig hilsen

Hildur

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 23:57
Hej Hildur

Du kan skrive hvad du vil her på siden, så længe det overholder Dansk lovgivning, så skriv du bare løs ;)

Det har flere gange vist sig. at en decideret salgstale kun fokuseret på indtjening, og ikke produkterne ikke bliver taget vel imod. Fokusér hellere på firmaet bag, produkterne, hvor I skiller jer ud etc.

Og velkommen til Amino :)

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Kbh
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 11:44
Du kan starte med at ærgre dig over at du tilsyneladende er faldet for noget som kunne gøre dig rigtig rig... men så alligevel ikke, siden behøver gøre reklame for det.

Bagefter kan du jo turnere som tryllekunstner - du skal bare lige tilføje lidt flere tricks end det ene med mønterne. Men husk man skal øve sig, og arbejde hårdt for at blive god tryllekunsnter, lidt ligesom i den hæderlige del af arbejdsmarkedet.

Tilmeldt 19. Jul 06
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 13:36
Hej Hildur

Jeg synes, at dit indlæg virker mistænkeligt, siden du ikke skriver om, hvad dit produkt er. Og jeg kan konstatere at træerne vokser ikke ind i himlen, derfor har jeg ikke meget fidus til din forretning.

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 18:43
Halløjsa,

Jeg må sige at det lyder en anelse skummelt, da du ikke forklarer ret meget omkring din investeringsform.

Hvor lang er investeringshorisonten?
Er gevinsten 100% sikker - Kunne det godt tyde på siden du siger "jeg kan lave 1 krone om til 4 kroner." ?

Tilmeldt 18. Oct 06
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:16
Hej igen..

Jeg synes ikke at det lyder så skummelt.. i hvertfald ikke det som står på siden!

Og man kan selv vælge om man vil være medlem for at investere eller om man også vil blive sponsor.. eller markedsføre det og tjene lidt på det! Det er heller ikke noget med at blive rig i en fart.. da det i fleste tilfælde duer ikke synes jeg!

Og det er investeringer så selvfølgelig er det ikke 100% sikkert! De siger at ca 80% af firmaerne dobler sig og man siger ca 4-dobling for at tage gennemsnittet. Nogle kan derfor kun 2-doble sig.. mens andre 10-dobler sig!

Firmaer.. f.eks. Skype nåede at 1000-doble sig på det lukkede marked.

Der er eksperter som arbejder på at finde disse cases, og de får selv ikke løn før at firmaet giver profit.. dvs. over at de giver 101% og over!!

De vælger firmaer som er ikke helt nystartet.. så disse firmaer har allerede taget et dyk som de fleste gør.. og så kommer Bridge medlemmer og investerer når firmaet er på vej op.. og ud på det åbne marked! Og dette forløb tager fra 6-36 måneder!

Da jeg er ny på "markedet" kender jeg ikke helt alt det investerings-snak.. men jeg håber at jeg har svaret de spørgsmål! Det er dejligt med lidt spørgsmål.. fordi så skal man jo forklare og det giver jo øvelse!

www.mybridgeportal.com/110121

Hildur

Tilmeldt 29. Jul 06
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 23:26
En investeringsrådgiver sagde engang nogle eftertænksomme ord til mig. Hvis der var god en idé der på rekord tid med stor sikkerhed kunne mangedoble ens formue vil der ske en af to ting.

1. Alle andre kopierer ideén så man den ikke for sig selv = fidusen går af idéen.

2. Hvis ikke alle kopierer ideén, er det fordi den i sidste ende ikke holder vand.

Har jeg tit tænkt over, der er en udfording i alle investeringer og ideén lyder for god til at være sand, så er den det som regel også. - Det er mit svar :-)

Venlig Hilsen

Steinmejer

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 23:32
Der var engang to mænd, der drømte om at bygge en flyvemaskine. De mente ikke mennesket skulle være bundet til jorden  (den kan selvfølgelig forstås på flere måder: højt at flyve, dybt at falde eller "vi når skyerne").

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 01:02
Dato: 18-10-2006 20:16:11 Forfatter: HB

Da jeg er ny på 'markedet' kender jeg ikke helt alt det investerings-snak.. men jeg håber at jeg har svaret de spørgsmål! Det er dejligt med lidt spørgsmål.. fordi så skal man jo forklare og det giver jo øvelse

Hildur

Se dette syntes jeg så lyder dybt naivt. Du sender et budskab ud hvor du foregiver at du eller din gruppe kan lave 1 kr. om til 4 og så oplyser du efterfølgende at du ikke kender til alt det investeringssnak. Meget betryggende !

Det bliver endnu værre. Du omtaler "dem " som "de". Dvs. du er selv gået med i det pågældende projekt som investor.  oUd fra det du skriver ser det ud som at du mere eller blindt har taget deres ord om hvor meget firmaerne "formerer" sig for gode varer. Derfor kunne jeg da tænke mig at spørge om du selv har foretaget nogle undersøgelser og økonomiske analyser af oplysningernes rigtighed og af de faldgrupper der er. Ellers ligner du godt nok et nemt offer.

I begyndelsen af mine dage som rådgiver havde jeg en rigtig god chef og hans budskab var meget enkelt når revisorerne kom med alverdens risiko investerings og anpartsprojekter som lovede kunderne guld og grønne skove: Køb et skrabelod. Så er du sikker på at du kun kan tabe dit indskud. En lidt populær formulering som ikke altid holder. Hvor intet voves intet vindes, men det kræver at man gør sit hjemmearbejde og ved hvad man har med at gøre.   

Uden iøvrigt at kende noget til projektet er jeg stensikker på at man ikke her kan begrænse sin risiko til sit indskud. Enten vil man kræve at investoringerne gearer deres indskud hvorved tabsrisikoen er betydeligt større end indskuddet. Alternativt påtager man sig som en investor en hæftelse eller nogle forpligtelser i relation til firmaernes drift iøvrigt.

Det er naivt at tro at man kan få 4 gange sit indskud tilbage, hvis eneste risiko er at man kun får det tilbage 1-2 gange. Hvis det var tilfældet ville de pågældende næppe lade andre få andel i deres guldrandede ideer. 

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Tilmeldt 17. Aug 05
Indlæg ialt: 577
Skrevet kl. 03:00
Dato: 20-10-2006 01:02:05 Forfatter: Skat & Råd
Det er naivt at tro at man kan få 4 gange sit indskud tilbage, hvis eneste risiko er at man kun får det tilbage 1-2 gange. Hvis det var tilfældet ville de pågældende næppe lade andre få andel i deres guldrandede ideer.

Kære Bent,

Jeg har mødt mange investorer til vore projekter, der som udgangspunkt gik udfra, at projekter der ikke gav dem pengene tilbage med en faktor 10, var ret ligegyldige og helt uinteressante.

Blot mine 5 cent til denne lidt fordomsfulde debat.

Med venlig hilsen

Lars C

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)