Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi vil revolutionere webbranchen (Skyd på vores ide)

Side 3 ud af 5 (47 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :

>Aarrghhh... jeg har skrevet forkert der skulle havde stået http://www.thecolorclub.net

hehe det fandt jeg ud af bagefter, men tænkte jeg ville lade dig syde lidt :D

>For målgruppen små og mellemstore virksomheder, synes jeg tendens er tydelig. Typisk køber man et cms af en integrator potentielt set, måske med et >rimeligt grafisk design, mange gange ikke. Men fokus på det indhold, der er den besøgendes fokus, ja det er der sjældent, for det er jo kundens ansvar, nu >hvor man har leveret et system hvor han selv kan ændre det.

Det er jeg ganske enig i. De fleste virksomheder der gør det fortjener det ofte dog, da de ikke har gjort deres forarbejde godt nok om hvad de rent faktisk vil med deres tilstædeværelse på nettet, hvem der skal vedligeholde den osv, men bare gør lige som alle andre fordi man skal da have et website. Det tager et par forsøg i den dur og så lærer virksomheden som regel at det er en god idé at rådgive sig med nogen fagfolk inden for den form for kommunikation. Jeg tror det er det man kalder lærepenge. :-)

>Dit indlæg afspejler faktisk rigtigt godt den stemningen, der ofte er imellem designere og udviklere. Vi er bare for to forskellige verdener. Og deres syn på >os, er faktisk ikke meget anderledes end det du giver udtryk for. Jeg tror også det er derfor at de designere vi har talt med, har været begejstrede.

Jeg er så priviligeret at have trådt mine græsgange i begge verdener først som designer, dernæst som programmør så kan kun bekræfte at tingene går begge veje. Der er dog en stærk tendens til at de kreative (om man vil) ofte har en ekstra appelsin i turbanen da det er meget nemt for en kunde at se hvad vedkommende har bidraget med. Det kan gøre det ret vanskeligt for programmøren at få anderkendelse for sit arbejde, deri opstår konflikten typisk, når programmøren i mange tilfælde bliver sat til at gøre designerens arbejde, ofte i forbindelse med utrolig dårlig kode der skal ryddes op i efter photoshop eller andre autoslicere (jeg mindes nogle rigtig stygge måneder da jeg skulle rydde op i kampagnesitet for ringenes herre filmene i Danmark. De bestod af over 1300 iframe filer der includerede hinanden i mere end 4 niveauer og dertil opslicede photoshopdokumenter i mussebidder. Det var leveret af et dengang meget fornemt udenlandsk webfirma. At firmaet så nåede at gå konkurs inden 2'eren udkom, det forstår man måske godt). Så kan i lave kode som programmøren rent faktisk gider arbejde videre med bag ved så er i et skridt på vejen ;-)

>Hvis vi kigger på de webløsninger, der bliver leveret idag, til segmentet små- og mellemstore virksomheder (vores målgruppe), så synes at kunne, at en >stor del af dem, kunne være leveret af designere, ved hjælp af vores teknologi. Så de er selvfølgelig primær målgruppen.

Så længe vi taler små og mellemstore virksomheder så er jeg helt på linje med dig. Hvis jeg må være så flabet (kun velmenende) så synes jeg måske bare der er et stykke vej fra at revolutionere webbranchen til at levere et værktøj til en niche af branchen. :-) Det er udelukkende semantik, men alligevel. :-P

>Grundlæggende så tror jeg, at konflikten imellem designere og udviklere skyldes at grænsefladen imellem os, ligger forkert og vi i for høj grad er på >designernes banehalvdel. Så det ville være skønt hvis vi kunne trække os tilbage, og fokuserer på forretningslogik, mens designerne stod for >oplevelsen. Det ville være skønt, hvis man når man byggede en applikation, efterfølgende kunne få en designer til at tilføje hvordan oplevelsen skulle >være. Det er det vi er igang med, at realiserer.

Det er jeg så ikke enig i. Jeg mener det er forkert at ignorere den disciplin det er at bygge interaktion og arkitektur mellem designerens (her antaget at ordet designer primært dækker over en grafiker) visuelle præsentation og det tekniske grundlag der skal til for at frembringe designerens ønske med den anvendte teknik. Det er ikke nok at tænke i designer og forretningslogik når der er tale om et medie som computerbrugerflader, da designeren udelukkende tænker visuelt og forretningslogikken kun har noget med behandling af data at gøre og ikke hvorledes en eventuel teknologi (html, css, javascript, flash, video osv) skal bruges til at frembringe designerens ønske om et slutresultat og dynamik og bevægelse i brugerfladen (knapper, sliders, dropdowns, drag'n'drop elementer m.v).

Du har derfor stadigvæk ikke helt overbevidst mig om at et stykke software kan bygge "enhver" idé som en designer måtte have i photoshop (og hvorvidt han overhovedet kan beskrive sin idé via photoshop). Alternativet til det er at det mere eller mindre bare er et komponentsystem lige som så mange andre i en ny variantion hvor der slices, og sættes indstilinger op og som har en naturlig indbygget begrænsning for designeren (ikke at det er nogen dårlig ting i min verden) baseret på mængden af komponenter systemet indeholder. :-)

Et eksempel kunne være www.gmta.info sitet hvor der er lidt ligegyldigt javascript der får nogle lys til at blinke i en bestemt sekvens. Hvordan vil det blive replikeret i jeres program igennem photoshop uden at der skulle bygges et specielt komponent til det af en interfaceudvikler først og dermed alligevel kræver at designeren har en frontendudvikler til rådighed? Hvordan gør jeg som designer hvis jeg vil skiftet billedet der bruges til lyssøjlerne ud med en anden farve?

Det er den slags eksempler jeg synes der kunne være sjovt at se i jeres system, hvis vi virkelig skal tale om at revolutionere webbranchen, IMHO :-)

>Jeg lavet en del consulting, for top 25 virksomheder, og ved at de vil alligevel altid købe Sharepoint til 200 K pr. cpu, istedet for vores som vel kommer til >at koste omkring 30$ pr. måned. Hvis et projekt på Sharepoint fejler, beholder  beslutningstageren sit job, men hvis det fejler på en platform til 30$ pr. >måned, ja så er jobbet i fare.

Det kender jeg alt til og du har faktisk lige givet dig selv svaret hvis du vil revolutionere webbranchen. Så får du folk til at ændre den attitude. Men så længe du starter ud med at ville revolutionere webbranchen og stille og rolig trækker det tilbage til at lave et produkt til en niche-målgruppe i branchen, der på papiret minder meget om de eksisterende muligheder, og ikke dasker en screencast på banen der demonstrerer herlighederne, så tror vi ikke på dig (ment meget venligt) ;-)

Alt mulig held og lykke med projekt!

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 00:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Oscar Eg Gensmann:
Ok. Så med andre ord lidt allá slicing i photoshop, bare med lidt flere indstilinger og komponenter? Ikke at det er dårligt, men det jeg forstod på det oprindelige indlæg var at man i photoshop kunne designe "lige hvad man ville" og så omforme det til kode (f.eks. designe sin egen dropdownmenu med runde hjørner, skygger der falder rigtigt over underliggende tekst og er transparent, lag der flyder over hinanden (alpha transparente png'er) m.v.).

Neej.. ikke helt, måden det fungerer på er at vi har en editor der er drag-n-drop baseret, den i bygger man skelette af layoutet, de forskellige kontroller består blandt andet af størrelser, farver, billedudsnit disse kan bindes op imod Photoshop-filen, så når den opdateres så opdateres sitet.

Oscar Eg Gensmann:

Så i sidste ende virker det mest som om det revolutionerende mest bare er flere indstillingsmuligheder og komponenter af blandet karakter (tag i menté at jeg endnu ikke har set programmet, så jeg kan kun gætte :-)

Det revolutionerende er egentligt hvor små komponenterne er, samtidigt med at de er intuitive for designeren, at bruge. Det er nemligt det, der give det store antal indstillingsmuligheder. Rent teoritisk er det egentligt bare et sprog, vi har bygget oven på html, men hvor html er lavet til at kunne vise dokumenter på mange forskellige platforme, så er vores sprog designet til at være forståeligt for designere, der kan lave weblayouts.

Derudover har vi i sproget også lavet værktøjer, til at lave udtrække for den datamodel. Som man også visuelt kan lave via væktøjet.

Oscar Eg Gensmann:
Det er måske bare ikke lige så revolutionerende som jeg lige havde forventet mig af overskriften og den indledende beskrivelse :-)

Grunden til at vi selv synes systemet, er revolutionerede er basalt set, at vi har bygget et system, hvor vi efter kort tids udvisning har set designere bygge løsninger, som vi selv være markant længere tid om, på et vilkårligt andet system vi kender. Det betyder reelt set, at langt de fleste CMS løsninger i segmentet kunne være leveret uden at involverer en koder, det synes jeg er en revolution.

Oscar Eg Gensmann:

Hvis jeg skal være lidt grov, så tror jeg sagtens på at en bunke designere kan opnå mere med jeres program end de måske kunne med dreamweaver, men det validerer ikke heeelt jeres "idé" om at revoulutionere webbranchen. ;-)

Pointen, er at designerne kan gøre slutkunden tilfreds i rigtigt mange tilfælde, uden at involverer en webprogrammør. Men omvendt kan jeg selvfølgelig  bare være nem at begejstre. Det skal dog nævnes at vi få bare en procent, af kunderne i segmentet, så sprænger det alle vores budgetter, som i forvejen viser formiddabel indtjening.

 

Oscar Eg Gensmann:
Jeg er sikker på I har skabt et værktøj det vil fungere fint for mange designere der har brug for at skære mellemledet væk fordi det er for dyrt i forhold til slutprisen, men ud fra hvad jeg lige kan se på de eksempel-sider der, så virker det til at der er et stykke vej endnu inden jeg tror i får de mere seriøse udviklingshuse til at hoppe på.

Du har helt klart ret I, at der er et stykke vej til at vi for de mere seriøse udviklingshuse på løsningen. Det kan lyde lidt mærkeligt, men det er heller ikke meningen, at de skal på (I hvertfald for 1. version)! Det væsentlige er at vi for de mere seriøse reklamebureauer og kreative på. Og her har vi lidt mere succes, vores naboer er en afdelingen af Par. No 1. hvilket er et af landets største reklamebureauer, og dem jeg har talt med der virker ikke afvisende overfor tanken.

Oscar Eg Gensmann:
Dels fordi det mest virker (ud fra beskrivelsen og det problem som der beskrives det løser) som et værktøj til en-mands-krigeren der vil lave det hele selv uden at ville lære baggrunden for det han arbejder med og

Mener du lidt de samme som vi gør, når vi ikke skriver vores løsninger i maskinkode :-)

Oscar Eg Gensmann:
dels fordi når jeg kigger i kildekoden så ser det ud til at den er godt filtret ind i noget asp.net postback håndtering m.v. som er lidt noget besværlig noget at arbejde med hvis man gerne vil levere løsninger til det offentlige (krav til webstandarder, skærmlæsere m.v.), hvilket mange af de store bureauer lever godt af.

Det er egentligt ikke så svært, at konfigurer webforms, så det lever op til ja, stortset en vilkårlig standard, men indtil videre har det ikke rigtigt været i fokus.

Oscar Eg Gensmann:
Men lav da lige en screencast hvor du bruger systemet og smæk op. Kunne da være sjovt at se hvordan det rent faktisk virker. :-) (vores visuelle editor jeg omtaler kan ses i en lille test her hvis det skulle være interessant: http://www.ubivox.dk/video/ubivox_2009.mov Den er på ingen måde revolutionerende som sådan. Den løser bare de problemer vores brugere har nævnt de havde med den gamle. :-)

Jeg har tidligere lavet, en video med systemet, men der er efterhånden håbløst forædlet (og jeg var håbløst forkølet). Det er planlagt, at vi laver en ny, når har vi nogle startsites klar, i den nuværende version, skal man starte fra bunden af hver gang, man laver en ny løsning. Hvilket virker noget tungt.

 

 

 

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 01:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lundsby ..

 

Jeg ved ikke hvor nyt det er, men et program som website x5 har været på markedet nogle år nu og med et kan alle lave websider uden at kode noget selv.
Der er også andre på markedet, hvor du direkte fra Photoshop kan lave html / css websider ...  medialab.com  .. softpress.com

De programmer må være direkte konkurrenter til jeres ide.

 

Hvis i vil være på forkant, så lav web venlige pda systemer. På det område kender jeg kun click2learn, som laver et rigtig godt produkt (toolbook), men det er ikke et program man lige gå ud og køber, hvis man kun skal bruge udviklingen for egen virke.

Mvh
Juul

 

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 01:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Oscar Eg Gensmann:
Det er jeg så ikke enig i. Jeg mener det er forkert at ignorere den disciplin det er at bygge interaktion og arkitektur mellem designerens (her antaget at ordet designer primært dækker over en grafiker) visuelle præsentation og det tekniske grundlag der skal til for at frembringe designerens ønske med den anvendte teknik. Det er ikke nok at tænke i designer og forretningslogik når der er tale om et medie som computerbrugerflader, da designeren udelukkende tænker visuelt og forretningslogikken kun har noget med behandling af data at gøre og ikke hvorledes en eventuel teknologi (html, css, javascript, flash, video osv) skal bruges til at frembringe designerens ønske om et slutresultat og dynamik og bevægelse i brugerfladen (knapper, sliders, dropdowns, drag'n'drop elementer m.v).

Den er på ingen måde ignoreret, den ligger bare anderledes i forløbet. Så udvikleren kan betragte en knap, som  noget der udfører en handling, mens designen kan angive når knappen skal opleves, når man hover over og trykker på den. Vi har lavet en del eksiperimenter, med partielle applikationer, og umiddelbart ser det ud til at det kan lade sig gøre, at afkoble oplevelse og forretningslogik.

Oscar Eg Gensmann:
Du har derfor stadigvæk ikke helt overbevidst mig om at et stykke software kan bygge "enhver" idé som en designer måtte have i photoshop (og hvorvidt han overhovedet kan beskrive sin idé via photoshop).

Der hvor det er lykkedes for os, indtil videre er at de designes, som vores designere har udarbejdet i Photoshop, har de kunne realiserer via vores system. Vores ambition er ikke nødvendigvis at man skal kunne skabe alle sites, der kan tegnes i Photoshop, det er jo faktisk også muligt at tegne sites i Photoshop, som ikke kan realiseres via html. Og der er vi jo også begrænset, da vores designdel basalt set kan betragtes som et sprog, der kan oversættes til html.

Oscar Eg Gensmann:
Alternativet til det er at det mere eller mindre bare er et komponentsystem lige som så mange andre i en ny variantion hvor der slices, og sættes indstilinger op og som har en naturlig indbygget begrænsning for designeren (ikke at det er nogen dårlig ting i min verden) baseret på mængden af komponenter systemet indeholder. :-)

Jeps, i princippet kan sagtens se vores løsning, som et komponentsystem, ligesom som mange andre. Ligesom man i sin tid, kunne se Ruby-on-Rails, som et webudviklingsframework. Men det siger ikke noget, om værdi eller kvaliteten af nogle af delene.
Hvis man skal havde en ide, om værdien værktøjernes skal man kigge på hvad de sætter deres målgruppe i stand til. Det er faktisk også sådan jeg selv checker konkurrenter ud, jeg kigger på hvad de har sat folk istand til at lave, og hvilket forudsætninger folkene havde.

Oscar Eg Gensmann:

 

Det kender jeg alt til og du har faktisk lige givet dig selv svaret hvis du vil revolutionere webbranchen. Så får du folk til at ændre den attitude.

Kan ikke helt se, hvorfor det skulle revolutionerer branchen, mere at beskæftige sig med nichen af store virksomheder.

Oscar Eg Gensmann:
Men så længe du starter ud med at ville revolutionere webbranchen og stille og rolig trækker det tilbage til at lave et produkt til en niche-målgruppe i branchen, der på papiret minder meget om de eksisterende muligheder

Nu kan vi jo sagtens kalde små- og mellemstore virksomheder for en niche målgruppe, men på verdensplan, så er det er mange millioner virksomheder. Nu kender jeg selvfølgelig ikke dit personlige ambitionsniveau, men i min verden så ville det være nok at havde påvirket selv en mindre del af dem som kunder, til at jeg ville kunne kigge mig selv i spejlet og synes at jeg havde revolutioneret webbranchen. Men måske gør jeg bare i for små sko :-)

Oscar Eg Gensmann:
og ikke dasker en screencast på banen der demonstrerer herlighederne, så tror vi ikke på dig (ment meget venligt) ;-)

Du må jo bare vente til vi er klar med næste screencast, skal smide en post i denne tråd, og så må jeg imellemtiden leve med at du ikke tror på mig :-)

 

 

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 02:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Juul

Du har helt klart ret i, at både SiteGrinder og Softpress.com (og iøvrigt mange andre) er konkurrenter til os. Specielt SiteGrinder har været en stor inspiration for os, under designet af Photoshop integrationen.

Der er dog en række relativt markante forskellige, imellem vores produkt og de to du nævner. I forhold til SiteGrinder, så er bygger de sites, der er lavet på vores løsning, på et content management system. Så resultatet er ikke bare en statisk side, som man skal tilbage til Photoshop for at rette, med vores løsningen, for kunden automatisk et administrationsmodul, så brugere kan redigerer og oprette indhold i det. F.eks. er ColorClub indhold, oprette af en 5-6 forskellige ansatte.
Derudover synes jeg også kvaliteten af vores reference sites, taler relativt meget for sig selv, og vi er endda kun i Beta.

Juul:
Hvis i vil være på forkant, så lav web venlige pda systemer. På det område kender jeg kun click2learn, som laver et rigtig godt produkt (toolbook), men det er ikke et program man lige gå ud og køber, hvis man kun skal bruge udviklingen for egen virke.

Det er sjovt du nævner det, men vi har faktisk allerede lavet en iPhone detection, så man kan lave et layout der bliver vist når surfer med iPhone og et andet når det foregår fra en almindelig pc. Faktisk har vi lagt begyndelsen, til skærmstørrelse detection, så man kan lave forskellige layouts til forskellige skærmstørrelser. Vi skal jo være klar, til at Netbooks for alvor begynder at slå igennem og man ikke længere kan regne med 1024 som mindste fællesnævner.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 02:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Cpufan

cpufan:
Hvordan forholder I jer til W3c standarderne, SEO, og de freaks der går op i den slags ting?

Det er helt klart vores intention, at generer rigtigt rigtigt god markup, samt at SEO være en god løsning. Som det ser ud idag, har vi en rigtigt god adskillelse af markup og style. Vi har også lavet nogle forsøg, med lidt specielle seo tricks, det flyttede vigtigt indhold højt op på siden, og så brugte css til at sørge at det blev vist det rigtige sted, men lige nu er fokus mere på at få alle kontrollerne til at rendere ens i de forskellige browsere.

Vi har tidligere har fornøjelsen, at arbejde sammen med SEO-eksperter, og ja her lytter vi, og lærer vi. Vi er klar over at god SEO understøttelse, er nødvendig for vores succes. Men Rom blev ikke bygget på en dag, vi har en del SEO ting som vi simplethen ikke har noget endnu, fordi der er andre ting vi har dømt vigtigere.

cpufan:
Lige nu hedder buzz-ordet Web2.0 som jo hentyder til dynamisk indhold, hovedsagligt formidlet fra brugerne ,
så der må jeres program jo også forventes at kunne byde ind med noget indhold - eller?

Vi lavede for snart et par måneder siden, nogle forsøg på at bygge en jobportal, via løsningen. Og de egentligt rigtigt godt, det er ret sej fornemmelse bygge en jobportal via drag-n-drop. Men idag, har vi egentligt ikke nogle specielle planner om f.eks. at blive en god blogging platform. I starten fokuserer vi på firmasites og webshops.

cpufan:
Hvilke databaser knyttes til jeres produkt? vil der være frit valg på alle hylder: Mysql, MSsql ... und so weiter.

Internt bruger vi pt. MS SQL, men det kan jo ændre sig. Jeg har måske ikke skrevet det før, men løsningen bliver kun udbudt som Software-as-a-service, så man kan ikke hoste det selv. Underliggende har vi tænkt at flytte løsningen til Microsofts eller Amazons Clouds.

Nu tænker du sikkert, hvis du er udvikler, at det er et helvede at debugge eksterne applikationer, men vi har fundet en måde hvorpå du kan kører din applikation både i skyen og på din maskine, sådan at du får en ordentlig debug oplevelse. Desværre kommer udvikler features, først i version 2. I starten ja, der er der som sagt fokus på designere.

 

Tilmeldt 7. Oct 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 02:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sad altså også lige og tænkte på hvordan det ville kunne lade sig gøre :)

 

Hvis systemet ville virke, ville det være HELT PERFEKT, og der ville virkelig være mange penge i det.. Samtidigt ville jeg dog godt se det ordne specefikke ting. Hvad skal systemet gøre hvis kundens ønske ikke ligger i databasen? Altså jeg er 14 år, jeg har haft nogle projekter, nok ikke lige så mange som jer andre, men alligevel en del, og jeg ved da allerede nu at rigtig rigtig mange steder, der skal man virkelig sætte sin kreativitet på prøve når hosten har slået en eller anden PHP funktion fra, eller at brugeren nu lige vil have wordpress til at stå på hovedet, men kun hvis folk kommer fra Jylland osv. Det tvivler jeg altså på at et program ville kunne klare, før den dag hvor forskningen i kunstig intelligens måske når et gennembrud. Men i er da velkommen til at modbevise men teori.

 

Ps. De par sites jeg tog var så vidt jeg kunne se, efter at have skimtet dem hurtigt, kun html ikke? Kan sagtens være jeg tager fejl der, så dræb mig ikke :D

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 02:38
Hvor mange stjerner giver du? :

TomClausen:
det lyder lidt som en webshop man lejer der er bygget på forskellige templates der kan rettes til, men det er ikke specielt revolutionerende, uk2.net udlejer bla. færdige webshops der kan designes, for £9 pr.md med alt den styring man har brug for og lidt til!

I princippet er det nok lidt, det samme som det uk2.net udlejer, i forhold til deres system, så er vores nok noget tungere at lærer, og forhåbentligt meget mere kraftfuldt. Den bedste illustration, af hvor kraftfuldt vores produkt er, skal ses igennem de løsninger, som designere uden kendskab til programmering, har lavet på dem. Umiddelbart, så ville jeg tro at man får meget svært ved at lave et site som colorclub eller fashionfactory i uk2.nets system.

 

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 03:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Sylvester Pedersen:
Hvad skal systemet gøre hvis kundens ønske ikke ligger i databasen?

Der vil selvfølgeligt altid, være ting som systemet ikke kan, men pga. de meget fleksible byggeklodser, så er det noget færre ting end man umiddelbart ville tro.
Til ønsker som vi ikke kan opfylde, har vi designet en udviklingsmodel, så eksterne udviklere kan udvide vores system. Vi bruger en slags distribueret mvc model, som gør at man kan skrive udvidelser i C#, Ruby-on-Rails, PHP etc. Samtidigt vil vi lave en markedsplads a la Apple's appStore.

Henrik Sylvester Pedersen:
Det tvivler jeg altså på at et program ville kunne klare, før den dag hvor forskningen i kunstig intelligens måske når et gennembrud. Men i er da velkommen til at modbevise men teori.

Det har ikke noget med kunstig intelligens at gøre, løsningen består af en række byggeklodser, som kan sættes sammen til komplette sites. Det er ikke noget magisk i det, eller noget der sker automatisk, det er egentligt samme process som webprogrammører gennemgår, vi har bare gjort processen grafisk og forståelig for designere.

Henrik Sylvester Pedersen:
Ps. De par sites jeg tog var så vidt jeg kunne se, efter at have skimtet dem hurtigt, kun html ikke? Kan sagtens være jeg tager fejl der, så dræb mig ikke :D

Der er ikke bare tale om statiske html sider, de forskellige sider understøtter blandt e-handel, nyhedsbrev, etc. Derudover har alle sites, administrations moduler, så forretningsbrugere kan opdaterer indholdet af sitet, uden at skulle beskæftige sig med at hvordan det designmæssigt skal se ud, det har designeren klaret.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 03:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gweb

Ud fra dit brugernavn, antager jeg at du har forstand på webudvikling!

Det er ikke bare statiske sider, hvilket jeg faktisk havde håbet skinnede bedre igennem, f.eks. på fashionfactory som jo, er en webshop. Eller ColorClub som bruger en server-side random funktion på sin forside.

Udover funktionaliteten, er den store forskel at der et komplet administrations modul, så forretningsbrugere nemt og sikkert kan ændre indholdet. Det svarer lidt til en løsning bygget på Umbraco eller SiteCore. Dvs. at vi har sat designere, istand til at leverer hele professionelle websites til små- og mellemstore virksomheder, uden at havde behov for at involverer en tekniker.

gweb:
Det er ikke for at ødelægge jeres gode humør, men der skal mere til at revolutionere min verden!

Jeg ked af at du ikke kan se potentialet i vores systemet, i min verden er den en meget stor ting, at kunne overflødiggøre webudvikler, på en god del af webprojekterne for små og mellemstore virksomheder internationalt. Det er jo mange millioner potentielle kunder der er tale om! Det er stort i min verden!

Side 3 ud af 5 (47 indlæg)