Jeg er meget glæd på dine vegne. Tak for tippet mht. CRM. Forsat god vind i sejlerne med jeres system. |
Forsat god vind i sejlerne med jeres system.

Dato: 9/25/2005 10:12:10 PM Forfatter: valentina
Forsat god vind i sejlerne med jeres system. Tak, og i ligemåde ![]() |
Her er i øvrigt en virkelig rar stemning! Stor ros til alle brugerne. Anja |
Amino er det første, det eneste og bedste egentlige forum for iværksættere jeg er stødt på indtilvidere - og jeg kan mærke på det hele at jeg nok kommer til at blive hængende i et godt stykke tid endnu on and off. (Der er måske bare lige detder med Comic Sans og tråede debatter.. |
Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk
Amino er, Martin, i min verden, det allerbedste forum jeg er stødt på, jeg har allerede læst en masse god indlæg herinde og håber selv at kunne bidrage med noget
|
Sikken en omgang roser Amino høster - og det kan kun glæde mig !!! Har selv været medlem af et par brancheforeninger – hvor prisen typisk ligger mellem 10.000 – 20.000 for små virksomheder…. Personligt mener jeg at Amino slår disse (til tider noget støvet foreninger) stort – og så er det gratis … Kunne godt tænke mig at vende spørgsmålet om … og høre hvad du får ud af Amino og hvad tanken var med Amino ??
|
Tjaaa, jeg startede Amino af flere grunde. Jeg skulle bruge noget messageboard software til SPAMfighter og skulle lige teste det først. Og så får jeg mange emails fra folk der spørger mig om de samme iværksætterspørgsmål og dem blev jeg træt af at svare på. Og så giver det mig nogle foredrag. Og så syntes jeg det er sjovt. Dbh Martin |
Haha jeg kan godt lide den med at du bare skulle teste noget software og alligevel skaber danmarks største og bedste iværkstætter forum, hvor alle de store drenge sidder og hjælper de små. Du kan vidst lave alt til en succes, det må være det som gartnere kalder grønne fingre. |
Og da jeg startede Amino, besluttede jeg med mig selv, at jeg ville give den en skalde og det er ikke svært, da jeg syntes det er super rart :-)) Dbh Martin |
Men set på den anden side så er der ikke mange der ku starte et forum op som dette. En af grundene til den store succes er jo at du har formået at udnytte dit netværk og fået Mikkel DeMib ind, bare for at nævne en af de maaaaange eksperter du har fået herind. |