Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giver Amino dig inspiration?

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)
Tilmeldt 1. Jun 05
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er meget flot, Amjad.

Jeg er meget glæd på dine vegne. Tak for tippet mht. CRM. Forsat god vind i sejlerne med jeres system.  

Fra København
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 22:41
Dato: 9/25/2005 10:12:10 PM Forfatter: valentina 

Forsat god vind i sejlerne med jeres system.

Tak, og i ligemåde  

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 00:49
Jeg har næsten lige tilmeldt mig, og jeg føler mig allerede ret sikker på at der er stor hjælp at hente her når/hvis jeg for alvor vælger at kaste mig ud i et liv som selvstændig. Foreløbig barsler jeg bare med en ide (starter på iværksætterkursus i næste måned for at få et realistisk indtryk af om det er noget jeg vil føre ud i livet), og så er det virkelig rart at læse at der er folk som er villige til at dele ud af deres egne erfaringer og tanker. Og forhåbentlig vil jeg senere selv have noget at dele ud af.

Her er i øvrigt en virkelig rar stemning! Stor ros til alle brugerne.

Anja
Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 02:22

Amino er det første, det eneste og bedste egentlige forum for iværksættere jeg er stødt på indtilvidere - og jeg kan mærke på det hele at jeg nok kommer til at blive hængende i et godt stykke tid endnu on and off.

(Der er måske bare lige detder med Comic Sans og tråede debatter.. ) Jeg kan ihvertfald også nogle tanker og ønsker om hvordan man kan gøre fænomenet Amino endnu bedre

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 11:05

Dato: 9/23/2005 12:57:27 PM Forfatter:Martin Thorborg Det kunne være interessant at vide hvad vi får ud af Amino.

Amino er, Martin, i min verden, det allerbedste forum jeg er stødt på, jeg har allerede læst en masse god indlæg herinde og håber selv at kunne bidrage med noget

Tilmeldt 19. Aug 05
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 11:56
Hej Martin,

Sikken en omgang roser Amino høster - og det kan kun glæde mig !!!

Har selv været medlem af et par brancheforeninger – hvor prisen typisk ligger mellem 10.000 – 20.000 for små virksomheder…. Personligt mener jeg at Amino slår disse (til tider noget støvet foreninger) stort – og så er det gratis …

Kunne godt tænke mig at vende spørgsmålet om … og høre hvad du får ud af Amino og hvad tanken var med Amino ??

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 11:40
Dato: 9/27/2005 11:55:54 AM Forfatter: basco Hej Martin,

Sikken en omgang roser Amino høster - og det kan kun glæde mig !!!

Har selv været medlem af et par brancheforeninger – hvor prisen typisk ligger mellem 10.000 – 20.000 for små virksomheder…. Personligt mener jeg at Amino slår disse (til tider noget støvet foreninger) stort – og så er det gratis …

Kunne godt tænke mig at vende spørgsmålet om … og høre hvad du får ud af Amino og hvad tanken var med Amino ??

Tjaaa, jeg startede Amino af flere grunde.
Jeg skulle bruge noget messageboard software til SPAMfighter og skulle lige teste det først.
Og så får jeg mange emails fra folk der spørger mig om de samme iværksætterspørgsmål og dem blev jeg træt af at svare på.
Og så giver det mig nogle foredrag.
Og så syntes jeg det er sjovt.

Dbh Martin

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 14:23

Haha jeg kan godt lide den med at du bare skulle teste noget software og alligevel skaber danmarks største og bedste iværkstætter forum, hvor alle de store drenge sidder og hjælper de små.

Du kan vidst lave alt til en succes, det må være det som gartnere kalder grønne fingre.
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:27
Alt hvad man er passioneret omkring, skal nok blive til noget en dag.
Og da jeg startede Amino, besluttede jeg med mig selv, at jeg ville give den en skalde og det er ikke svært, da jeg syntes det er super rart :-))

Dbh Martin
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 14:29
Og mange tak for det.

Men set på den anden side så er der ikke mange der ku starte et forum op som dette.

En af grundene til den store succes er jo at du har formået at udnytte dit netværk og fået Mikkel DeMib ind, bare for at nævne en af de maaaaange eksperter du har fået herind.
Side 3 ud af 4 (33 indlæg)