Hvis der er noget som helst indenfor Iværksætteri jeg har brug for at vide osv. så er Amino der jeg får det at vide. Og for mig handler det kun om iværksætteri, så det bliver til en hel masse tid på Amino.
Jeg er lige flyttet til Danmark, og har sådan set ingen kontakter overhovedet... så der er Amino jo det perfekte "datingsite" for mig.
Alle mine projekter skal da også en tur igennem Amino før de ser dagens lys.
Jeg kan kun give dig, Martin og Amino stort ros herfra
Jeg kan dog sagtens leve uden i forhold til inspirationen, men i forhold til det sammenhold og hyggelige miljø der er herinde synes jeg er svært at undvære.
Der findse uttallige foras hvor 50% eller mere er useriøse poster og mudderkampe og hvad ved jeg.
Men på en eller anden måde har du formået at skabe et forum som hænger ski** godt sammen.
Det var nu ikke så svæft. Jeg købte lidt software og tilsatte lidt båndbredde og en teske server. Til slut tilsatte jeg en stor portion iværksætter og så var den kage færdig.
Spøg til side, jeg tror egentlig bare at de fleste iværksætter er optimister og hjælpsomme mennesker og så er det jo ikke svært at "holde fest".
Nu vil jeg tage ud til www.mikronet.dk og holde foredrag. Så kan i passe godt på Amino og hinande så længe :-)) Rigtig god weekend til jer alle.
Det kan godt være du ikke synes du har gjort et stort stykke arbejde, men du har alligevel deltaget mere end super aktivt herinde, svaret på både nybegynder og svære spørgsmål.
Du har brugt hele dit netværk og fået en bred vifte af guruer og eksperter herind, og deltage aktivt.
Du har formået at komme i aviser, iværksætter blade og fremhæve debatten alle de rigtige steder :)
Held og lykke med fordraget, og en rigtig god weekend til jer alle.
Jeg nu også tage hatten af for det store stykke arbejde Martin gør for iværksætter-kulturen her i DK - og naturligvis også med sit engagement i dette forum.
Det kan godt være at det "bare" er et stykke software, men det er jo ikke gjort med det. Det vigtigste af det hele er engagement, da det er det der skaber en "kritisk masse". Hvilket vi vist alle kender fra den virkelige verden. Dette forum var jo ikke blevet til noget hvis der ikke kommer nogen indlæg, og hvis der ikke er nogen der giver deres mening til kende om lidt af hvert. Eller hvis der ikke var nogen der "orkede" at øse ud af deres praktiske erfaring.
Så jeg tror at dette forum på sigt skaber mere inspiration rundt omkring end man umiddelbart går rundt og tror. Og jeg tror at de mange spændende indlæg og svar giver meget inspiration til mange inværksættere.
Personligt synes jeg det er spændende at følge med i de mange forskellige indlæg, og selv om det er emner der ikke umiddelbart er inde for mit felt.
Så held og lykke til at jeg alle på amino. ... og god weekend.
Jeg nu også tage hatten af for det store stykke arbejde Martin gør for iværksætter-kulturen her i DK - og naturligvis også med sit engagement i dette forum.
Det er godt, at du har skrevet et lille indlæg. Jeg kunne ikke finde din hjemmeside.
Kan du venligst sende mig et link. Jeg har tænkt på at anbefale dit system til en jeg kender. Den pågældende bekendt skal ”forny” den eksisterende løsning, hvilket er 5 år gammel, dvs. er ikke CMS.
Hørt, hørt! Inspiration, ny viden og en masse tid sparet - et forum som Amino er ganske simpelt et unikt værktøj for en iværksætter :)
Tusind tak til Martin for et super forum og hans egen detltagelse, men ikke mindst også til alle jer andre der er med til at gøre Amino til hvad Amino er :)