Hej alle sammen. Jeg er efterhånden ved at være så klar med vores hjemmeside om gældspleje, at jeg ville være glad for nogle kloge ord fra jer andre. Jeg specielt ude efter svar fra nogen, der har kreditforeningslån; men alle er selvfølgelig velkomne til at byde ind. Hvis du har kreditforeningslån, hvad ville holde dig tilbage fra at tilmelde dig mailinglisten? Du må gerne prioritere svarene. Jeg er opmærksom på, at der er en lille forskydning af lyd og billede i videoen - det bliver korrigeret snarrest. Ville du se videoen, hvis du ikke skulle give feedback? Hvis ja, hvorfor? Hvis nej, hvorfor ikke? Al tilbagemelding modtages med tak. I håbet om, at du vil bruge et par minutter på en tilbagemelding, venlig hilsen. Christian |
Hej Christian,
Jeg har ingen kreditforeningslån. Der er rigtig meget tekst på forsiden, og det jeg kort har kigget efter er - hvordan tjener i penge op at administrere andres lån? Personligt vil jeg ikke se videoen. Jeg er ikke målgruppen.
Designet syntes jeg heller ikke i rammer - jeg får automatisk en eller anden association til de der sider som tilbyder RKI ingen hndring lån - sådan noget halv suspekt noget, med høje renter.
Måske var jeg bare negativt indstillet fra start af, inden jeg ramte jeres website :-). Men websitet fik mig desværre heller ikke overbevist om det modsatte.
Med venlig hilsen
Casper Schneider