Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Omlægning af kreditforeningslån - website feedback ønskes

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

Jeg er efterhånden ved at være så klar med vores hjemmeside om gældspleje, at jeg ville være glad for nogle kloge ord fra jer andre.

Jeg specielt ude efter svar fra nogen, der har kreditforeningslån; men alle er selvfølgelig velkomne til at byde ind.

Hvis du har kreditforeningslån, hvad ville holde dig tilbage fra at tilmelde dig mailinglisten?

Du må gerne prioritere svarene.

Jeg er opmærksom på, at der er en lille forskydning af lyd og billede i videoen - det bliver korrigeret snarrest.

Ville du se videoen, hvis du ikke skulle give feedback? Hvis ja, hvorfor? Hvis nej, hvorfor ikke?

Al tilbagemelding modtages med tak.

I håbet om, at du vil bruge et par minutter på en tilbagemelding,

venlig hilsen.

Christian

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 17:44

Hej Christian,

Jeg har ingen kreditforeningslån. Der er rigtig meget tekst på forsiden, og det jeg kort har kigget efter er - hvordan tjener i penge op at administrere andres lån? Personligt vil jeg ikke se videoen. Jeg er ikke målgruppen.

Designet syntes jeg heller ikke i rammer - jeg får automatisk en eller anden association til de der sider som tilbyder RKI ingen hndring lån - sådan noget halv suspekt noget, med høje renter.

Måske var jeg bare negativt indstillet fra start af, inden jeg ramte jeres website :-). Men websitet fik mig desværre heller ikke overbevist om det modsatte.

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 17:51

Tusind tak for dit svar, Casper.

Det er rigtigt godt og jeg er sikker på, at du har fat i noget rigtigt.

Det skal jeg så have forklaret noget bedre Wink

Jeg vil gå i gang med det samme...

Venlig hilsen,

Christian

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:52

Jeg er målgruppen med et hus og realkredit på små 3 mill.

Men jeg synes slet ikke sitet fanger mig. Jeg savner helt at forstå hvad det er i sælger - hvad kan i gøre for mig og hvad koster det. Det der med at holde det hele så hemmeligt får det blot til at virke sådan lidt "MLM" agtigt på mig.

Hvis det virkelig ER en seriøs service, så skal det nok fremstilles lidt mere sådan.

Kundevideoen mangler navne på dem der udtaler sig. Derfor sidder man lidt med en fornemmelse af at det måske bare er et par af vennerne - eller måske ligefrem nogle ansatte. Det ved man ikke.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 200
Fra  Mobilteknik A/S Skrevet kl. 19:50

Jeg er også i målgruppen med omkring 1 million.

1 Der er vildt meget tekst på forsiden og indrømmet var det ikke fordi du spurgte om svar, havde jeg nok opgivet alt det tekst. Kort det ned få det til at virke spændende og gerne nogle billeder der kan vise budskabet også.

De personer der er med i videoen burde have et navnskilt med f.eks. husejer Roskilde.. lidt lige som i tv avisen.

Generelt skal du gøre siden mere spændende og lad mig vide hurtigt, hvad i kan gøre for mig. og Please ikke så meget presset sammen på forsiden.

Dine billeder i toppen virker lidt som om du ikke er sikker på om du vil sælge køkkener eller portrætter eller blot huse.

Men ellers spændende, for hvem vil ikke spare penge.

kenn

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 20:05

Tusind tak for tilbagemeldingen, Mikkel og Kenn.

Jo, konceptet er såmænd godt nok.

Derfor er det fedt lige at høre andres meninger om, hvor skoen trykker.

Allerede nu er det tydeligt, at mange ikke tror på, at det kan være sandt, at man kan tjene gode penge på løbende omlægninger af sine kreditforeningslån. Men det undrer mig ikke. Inden jeg selv gik med på den var jeg jo selv super skeptisk. Det var årsagen til at jeg stegte Jesper i den varme stol.

Alt hvad der er gjort opmærksom på indtil nu kan løses på kort tid.

Vi har udelukkende beskyttet navnene på klienterne aht. risikoen for, at de ikke skal stå som nemme ofre for tyveri.

Vi kan sagtens skrive deres fornavne og by for herved at gøre videoen mere troværdig.

ALLE interviewede er intet blevet stillet i udsigt for at deltage. De har udelukkende medvirket fordi min samarbejdspartner Jesper har leveret en rigtig god service til dem. Så god, at de gladeligt vil gøre gengæld ved at anbefale ham. 

Jeg overvejer denne tilbagemelding at få udviklet et lidt mere corporate logo og fjerne billederne i banneret, hvis de ser lidt for kunstige ud (det med hustagene har jeg faktisk taget med et fjernstyret kamera over Stenløse Syd )

Så jeg må bruge noget mere energi på at forklare, at den altså er god nok.

Det var sådan set det, vores interview skulle gøre; men det er ret tydeligt, at folk blokkerer allerede før de når til at se viedoen.

Så det må jeg arbejde på at gøre noget ved.

Venlig hilsen,

Christian

Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 20:30

Hej Christian

Har tidligere været i din målgruppe, er nu fri af kreditforeningernes faste ydelser. Men følger stadigt med.

Kreditforeningerne har forskellige instrumenter man kan tilmelde dig for at de skal gøre dig opmærksom på forskellige paramtre, hvis du ikke selv følger kurserne.

Det tror jeg de fleste godt ved, men mange mangler interessen til at få gjort noget ved det, så derfor er ideen måske meget god, men i bliver nødt til at fortælle hvad det er i kan, og så underbygge det så dem, der ved lidt om det også kan blive overbevist. I må lave nogle matematiske modeller, som viser at jeres faglighed er i orden og omsætte matematikken til nogle eksempler, som folk kan sætte sig ind i. Folk stiller ikke spørgsmål til kreditforeningernes regneevner, det har de jo bevist igennem årtier.

Så opbyg en faglig troværdighed i ord, tegning og matematik. Folk tager ikke kontakt om noget så vigtigt, som deres terminer, hvis ikke det virker seriøst og troværdigt.

Har i regnemodeller til forskellige lånetyper ? Hvis i kan fortælle folk at i indlægger netop deres lån ind i en regne model, som dagligt opdateres med de aktuelle obligationskurser, som giver "provenue alarm" når der er positive muligheder. Hvis alarmen oven i købet kunne tilgå med en e-mail til kunden, så virker det meget aktivt. I de perioder hvor der ikke sker så meget bør i en gang om måneden udsende et tilbageblik på månedens kurser og børs historier. Så folk føler i er aktive på deres vegne.

En sidste kringle er den typiske administrative langsommelighed i kreditforeningen når først beslutningen er taget, så kan der gå uger i med at behandle sagspuklerne i kreditforeningerne, i nogle tilfælde når en del af gevinsten at forsvinde, så kan man kurssikre, men det er jo en ekstra udgift, som også spiser af overskuddet.

Sådan ville jeg måske kunne være blevet overtalt. Håber i kan bruge det til noget.

God aften

Finn

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 20:49

Hej Finn

Jo, i den grad.

Du peger på en række ting, som vi er i fuld gang med og har arbejdet på det sidste års tid.

Vores ide var blot først at præsentere alt dette materiale i små bidder med Autoresponder sammen med en masse tips fra de eksisterende klienter.

Så vi HAR materialet og har planlagt at gøre nøjagtig som du siger.

Dilemmaet er at få folk til at tilmelde sig mailinglisten. 

Når bare de er tilmeldt, kan vi give dem al den information de ønsker i små bidder.

Lige nu sidder vi og redigerer videoer efter emne, så de 3 klienter med hver deres indgang til tingene svarer på de samme spørgsmål. De præsenteres så løbende sammen med det andet materiale til de tilmeldte.Der er faktisk temmelig meget guld at hente, specielt fra den ene af dem. Han er skolelærer, så han skulle bare sættes i gang, så kunne han ellers forklare derudefter hvordan det hele hænger sammen.  

Dilemmaet er, at vi vi skal have "solgt" de besøgendes tilmelding til mailinglisten - og her er problemet dobbeltrettet.

På den ene side får jeg allerede nu kritik for at skrive for meget på siden - på den anden side vil folk vide mere inden de "ofrer" deres e-mail adresse på formålet.

MIN opgave er at få disse ender til at mødes bedst muligt.

Og den opgave vil jeg gøre mit bedste for at løse. Ikke mindst sammen med jeres SUPER gode tilbagemeldinger Wink

Venlig hilsen,

Christian

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 21:38

Hej Christian

Tanken bag er sådan set fin nok, problemet er bare at kreditforeningerne allerede tilbyder dette gratis - mod selvfølgelig at score omlægningsgebyrerne.

Den store gruppe som ikke følger med, eller omlægger når chancen byder sig, er meget vanskelig at få fat i.

En meget stor gruppe af befolkningen er ikke klar til at betale for økonomisk rådgivning, de mener fortsat at bankere/kreditforeningerne er til for deres skyld, samtidig med at det interesserer dem meget meget lidt - det er ikke noget de gider bruge tid på , eller sætte sig ind i, og derfor tror jeg heller ikke de vil tilmelde sig.

Egentlig tror jeg potientialet er meget stort - kunsten er bare lige hvordan man angriber denne gruppe mennesker...

Mvh

Jesper

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 22:02

Hej Jesper.

Tusind tak for udmeldingen

Vi kunne ikke være mere enige.

I starten havde vi planer om at holde kurser og undervise folk i, hvordan de selv kunne omlægge deres lån optimalt.

Men som du rigtig nok siger det; så ORKER de det ikke.

Når der er vasketøj og børn der skal hentes og alt muligt andet, der skal tages stilling til, så er det sidste man ønsker sig en ekstra arbejdsopgave.

Så den har vi fanget og har helt droppet denne tankegang.

Derfor går vi rent efter at levere en service til folk.

Venlig hilsen,

Christian

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)