<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<?xml-stylesheet type="text/xsl" href="https://www.amino.dk:443/utility/FeedStylesheets/rss.xsl" media="screen"?><rss version="2.0" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/" xmlns:slash="http://purl.org/rss/1.0/modules/slash/" xmlns:wfw="http://wellformedweb.org/CommentAPI/"><channel><title>Giv mig feedback på mit website/webshop</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/37.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><description>&lt;p&gt;Her hjælper vi hinanden med at justere de nye tiltag, vi laver på vores websites og &lt;a href="http://www.amino.dk/freelancer/webshop.aspx"&gt;webshops&lt;/a&gt; . Dine forslag vil blive taget godt i mod, og du kan være næsten sikker på at få værdifuld feedback. Mange webshops har småfejl, som ejeren ikke kender til, men som alligevel betyder, at mange handler går i vasken. I dette forum rydder vi ud i de fejl, små som store, for at optimere dit salg.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det er også her, du kan poste dine statistikker og få hjælp til, hvordan de skal tolkes – og hvilke handlinger det vil klogt at sætte i værk.&lt;/p&gt;
</description><dc:language>da</dc:language><generator>CommunityServer 2008.5 SP2 (Debug Build: 40407.4157)</generator><item><title>Svar: Omlægning af kreditforeningslån - website feedback ønskes</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/467338.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Tue, 17 Nov 2009 11:58:31 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:467338</guid><dc:creator>skovkjer</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/467338.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=37&amp;PostID=467338&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p style="margin:0cm 0cm 0pt;" class="MsoNormal"&gt;&lt;span style="font-family:Arial;"&gt;&lt;span style="font-size:small;"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0cm 0cm 0pt;" class="MsoNormal"&gt;&lt;span style="font-family:Arial;"&gt;&lt;span style="font-size:small;"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0cm 0cm 0pt;" class="MsoNormal"&gt;&lt;span style="font-family:Arial;"&gt;&lt;span style="font-size:small;"&gt;Hej Christian&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0cm 0cm 0pt;" class="MsoNormal"&gt;&lt;span style="font-family:Arial;"&gt;&lt;span style="font-size:small;"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0cm 0cm 0pt;" class="MsoNormal"&gt;&lt;span style="font-family:Arial;"&gt;&lt;span style="font-size:small;"&gt;Jeg er absolut m&amp;aring;lgruppen.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0cm 0cm 0pt;" class="MsoNormal"&gt;&lt;span style="font-family:Arial;"&gt;&lt;span style="font-size:small;"&gt;Men har de p&amp;aring; mange m&amp;aring;der lige som Hans.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0cm 0cm 0pt;" class="MsoNormal"&gt;&lt;span style="font-family:Arial;"&gt;&lt;span style="font-size:small;"&gt;Da jeg l&amp;aelig;ste teksten, syntes jeg det var et sp&amp;aelig;ndende koncept.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0cm 0cm 0pt;" class="MsoNormal"&gt;&lt;span style="font-family:Arial;"&gt;&lt;span style="font-size:small;"&gt;Jeg ved godt at flere af mine venner tjener/sparer mange penge ved ofte at l&amp;aring;ne oml&amp;aelig;gge.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0cm 0cm 0pt;" class="MsoNormal"&gt;&lt;span style="font-family:Arial;"&gt;&lt;span style="font-size:small;"&gt;Personlig har jeg ikke f&amp;aring;et det gjort, m&amp;aring;ske er det her stedet!&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0cm 0cm 0pt;" class="MsoNormal"&gt;&lt;span style="font-family:Arial;"&gt;&lt;span style="font-size:small;"&gt;Men n&amp;aring;r jeg komme til med give 250 kr. pr. md. For hvad?&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0cm 0cm 0pt;" class="MsoNormal"&gt;&lt;span style="font-family:Arial;"&gt;&lt;span style="font-size:small;"&gt;Straks bliver jeg ultra mist&amp;aelig;nkelig, og beslutter at det her er noget jeg m&amp;aring; kigge p&amp;aring; senere n&amp;aring;r jeg f&amp;aring;r mere tid. Og det ved vi jo godt det sker lige som aldrig = en interesseret kunde mistet.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0cm 0cm 0pt;" class="MsoNormal"&gt;&lt;span style="font-family:Arial;"&gt;&lt;span style="font-size:small;"&gt;Jeg mangler i den grad overblik over hvem er &amp;rdquo;VI&amp;rdquo;.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0cm 0cm 0pt;" class="MsoNormal"&gt;&lt;span style="font-family:Arial;"&gt;&lt;span style="font-size:small;"&gt;Hvem er det jeg skal give adgang til min &amp;oslash;konomi?&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0cm 0cm 0pt;" class="MsoNormal"&gt;&lt;span style="font-family:Arial;"&gt;&lt;span style="font-size:small;"&gt;Den varme stol, noget med en der hedder &amp;rdquo;Jesper&amp;rdquo; kender ham ikke !!! skulle jeg det?&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0cm 0cm 0pt;" class="MsoNormal"&gt;&lt;span style="font-family:Arial;"&gt;&lt;span style="font-size:small;"&gt;M&amp;aring;ske er det her slet ikke noget for mig alligevel.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0cm 0cm 0pt;" class="MsoNormal"&gt;&lt;span style="font-family:Arial;"&gt;&lt;span style="font-size:small;"&gt;Farvel.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0cm 0cm 0pt;" class="MsoNormal"&gt;&lt;span style="font-family:Arial;"&gt;&lt;span style="font-size:small;"&gt;Fordi du nu spurgte her p&amp;aring; Amino, s&amp;aring; l&amp;aelig;ste jeg det lige igennem igen.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0cm 0cm 0pt;" class="MsoNormal"&gt;&lt;span style="font-family:Arial;"&gt;&lt;span style="font-size:small;"&gt;Og der godt gemt nedrest p&amp;aring; siden st&amp;aring;r der noget med &lt;span style="text-decoration:underline;"&gt;&lt;span style="color:black;"&gt;gratis og helt uforpligtende.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0cm 0cm 0pt;" class="MsoNormal"&gt;&lt;span style="text-decoration:underline;"&gt;&lt;span style="color:black;font-family:Arial;"&gt;&lt;span style="text-decoration:none;"&gt;&lt;span style="font-size:small;"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0cm 0cm 0pt;" class="MsoNormal"&gt;&lt;span style="color:black;font-family:Arial;"&gt;&lt;span style="font-size:small;"&gt;Det har du da sandelig gemt godt! Det skal da frem i lyset.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0cm 0cm 0pt;" class="MsoNormal"&gt;&lt;span style="color:black;font-family:Arial;"&gt;&lt;span style="font-size:small;"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0cm 0cm 0pt;" class="MsoNormal"&gt;&lt;span style="color:black;font-family:Arial;"&gt;&lt;span style="font-size:small;"&gt;F&amp;oslash;rst nu g&amp;aring;r det op for mig(har aldrig pralet med, jeg er hurtig) at det man kan melde sig til ude i h&amp;oslash;jre side er noget GRATIS info, det har ikke noget med de 250.- pr md. At g&amp;oslash;re.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0cm 0cm 0pt;" class="MsoNormal"&gt;&lt;span style="color:black;font-family:Arial;"&gt;&lt;span style="font-size:small;"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0cm 0cm 0pt;" class="MsoNormal"&gt;&lt;span style="color:black;font-family:Arial;"&gt;&lt;span style="font-size:small;"&gt;N&amp;aring;r men da jeg stadig ikke ved hvem det er der st&amp;aring;r bag, og jeg ikke ved hvilke typer jeg f&amp;aring;r i r&amp;oslash;ret,(det er jo nok en eller anden, som vil presse mig til det med de 250.-, f&amp;oslash;r en jeg f&amp;aring;r noget info) s&amp;aring; jeg venter med at udfylde.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0cm 0cm 0pt;" class="MsoNormal"&gt;&lt;span style="font-size:10pt;color:black;font-family:Arial;"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0cm 0cm 0pt;" class="MsoNormal"&gt;&lt;span style="font-family:Arial;"&gt;&lt;span style="font-size:small;"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Omlægning af kreditforeningslån - website feedback ønskes</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/467291.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Tue, 17 Nov 2009 10:57:27 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:467291</guid><dc:creator>Christian     iMARKETING</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/467291.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=37&amp;PostID=467291&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Hans, det er jo rent guld du kommer med &lt;img src="http://www.amino.dk/emoticons/emotion-2.gif" alt="Big Smile" /&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det er vidst nu, efter disse tilbagemeldinger&amp;nbsp;jeg m&amp;aring; bryde ud i ren jubel over disse pr&amp;aelig;sice tilbagemeldinger.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;For s.... hvor er det godt &lt;img src="http://www.amino.dk/emoticons/emotion-21.gif" alt="Yes" /&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg har aldrig set det som en nem opgave at overvinde folks tvivl. Som sagt gik der flere dage inden jeg selv l&amp;oslash;b t&amp;oslash;r for argumenter for hvorfor der var nogen, der skulle ind og &amp;quot;pille&amp;quot; i mine kreditforeningsl&amp;aring;n, s&amp;aring; hvorfor skulle alle andre ikke have det p&amp;aring; samme m&amp;aring;de? Netop derfor har jeg syntes, at det var en god og sp&amp;aelig;ndende udfordring. Og&amp;nbsp;udfordringen er ikke blevet mindre sp&amp;aelig;ndende siden.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Hans Stokholm Kjer:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;
&lt;p&gt;Jeg er ogs&amp;aring; i m&amp;aring;lgruppen.&lt;br /&gt;Jeg er i forvejen i et vist omfang bevidst om mulighederne og har lagt l&amp;aring;n om mange gange.&lt;br /&gt;Ligesom de andre, stod jeg ogs&amp;aring; af i teksten flere gange undervejs. Jeg sprang lidt i den og t&amp;aelig;nkte p&amp;aring; hvorn&amp;aring;r det interessante kommer.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;.............&lt;/p&gt;
&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Men jeg syntes, jeg manglede den simple og skematiske oversigt over, hvordan kurs&amp;aelig;ndringerne kan betyde, at du kan skifte mellem at s&amp;aelig;nke ydelde og g&amp;aelig;ld over en &amp;aring;rr&amp;aelig;kke. &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg vil ikke give 250 kr. i m&amp;aring;neden for jeres service, selvom jeg udm&amp;aelig;rket er klar over at det kun er en ganske lille del af, hvad jeg kan tjene. Det ville jeg ikke, fordi jeg i forvejen ved, hvad jeg skal kigge efter. Salgsm&amp;aelig;ssigt st&amp;aring;r I for mig at se i et dilemma: Hvis I forklarer jer for godt, udvander I magien, og s&amp;aring; opdager de potentielle kunder, at de sagtens kan spare de 250 kr. og l&amp;oslash;se opgaven selv. Hvis I ikke forklarer jer godt nok, tror kunderne, at det er et scam, for det lyder netop som &amp;quot;magi&amp;quot;.&lt;/p&gt;
&lt;div style="CLEAR:both;"&gt;&lt;/div&gt;
&lt;p&gt;&amp;nbsp;&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det er ved at v&amp;aelig;re mere og mere tydeligt, at sitet egentlig skal henvende sig til i hvert tilf&amp;aelig;lde 2 m&amp;aring;lgrupper:&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;1: Dem, der er totalt blanke i&amp;nbsp;l&amp;oslash;bende l&amp;aring;neoml&amp;aelig;gninger&amp;nbsp;og som tror, at det er snyd og humbug, det hele.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;2: Dem, der lige som dig selv har arbejdet med det og som&amp;nbsp;kender principperne og som blot skal overbevises om, at de 250,-/ m&amp;aring;ned er en god investering - selv n&amp;aring;r man har en masse erfaring.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Og s&amp;aring; er der sikkert ogs&amp;aring; nogen ind imellem.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det skal hjemmesiden selvf&amp;oslash;lgelig afspejle.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;S&amp;aring; der m&amp;aring; flere sider p&amp;aring;, s&amp;aring; man&amp;nbsp;bliver f&amp;oslash;rt stille og roligt fra &amp;quot;nybegynder undren&amp;quot; over til hard core tekniske forklaringer og s&amp;aring; kan man springe p&amp;aring; i forhold til ens eget niveau.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Hans Stokholm Kjer:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt; &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Videoen kedede mig. Kunderne er tydeligt glade for ydelsen - and so what. De forklarer stadig ikke sammenh&amp;aelig;ngen, og jeg mangler identifikationspunkter. Jeg ville t&amp;aelig;nde langt mere p&amp;aring; valget mellet en r&amp;aelig;kke forskellige videoer, hvor jeg s&amp;aring; kunne v&amp;aelig;lge den type, der matcher mig: &amp;quot;Torben er selvst&amp;aelig;ndig og bor i en liebhaverejendom langt ude p&amp;aring; landet med sin kone og deres to teenageb&amp;oslash;rn. Huset k&amp;oslash;bte de for 650.000 kr. for 11 &amp;aring;r siden. Siden har om- og tilbygninger &amp;oslash;get v&amp;aelig;rdien betragteligt. Hvis Hans var blevet h&amp;aelig;ngende i det f&amp;oslash;rste kreditforeningsl&amp;aring;n, havde han i dag betalt x kr. for at nedbringe g&amp;aelig;lden til z kr. Men han har lagt l&amp;aring;n om gennemsnitligt hvert andet &amp;aring;r og har derfor indtil nu kun betalt y kr. og bragt g&amp;aelig;lden helt ned p&amp;aring; p kr.&amp;quot; Den historie ville have t&amp;aelig;ndt mig - andre ville hellere h&amp;oslash;re om en studerende, der var blevet g&amp;aelig;ldfri i sin ejerlejlighed samme dag som han fik sin kandidatgrad. OSV.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Godt forslag. Nu er sitet meget ungt, hvilket indholdet selvf&amp;oslash;lgelig ogs&amp;aring; er pr&amp;aelig;get af. &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Mine egne principper for udvikling af hjemmesider er hurtigt at teste, om det grundl&amp;aelig;ggende virker og herefter blive ved med at forbedre og optimere p&amp;aring; det, der har en fremtid.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;J&amp;aelig;vnf&amp;oslash;r 80/20 reglen slipper jeg for at br&amp;aelig;nde en masse eneri af p&amp;aring; udvikling af websites, der alligevel ikke har nogen fremtid, s&amp;aring; derfor&amp;nbsp;kan jeg godt se dit forslag for mig p&amp;aring; den l&amp;aelig;ngere bane.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Hans Stokholm Kjer:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt; &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeres m&amp;aring;l er &amp;aelig;delt, og der er masser af penge at tjene for jeres kunder. Dermed skulle der ogs&amp;aring; gerne kunne blive en forretning ud af det for jer. M&amp;aring;ske kunne I vinde noget ved at kombinere med anden r&amp;aring;dgivning, F.eks.: &amp;quot;Tjen penge ved at investere din friv&amp;aelig;rdi.&amp;quot; osv.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jo, vi er da drevet af, at der er s&amp;aring; mange s&amp;aring;kaldte bankr&amp;aring;dgivere, der fort&amp;aelig;ller, hvad deres kunder skal g&amp;oslash;re selv om deres interesse er at s&amp;aelig;lge nogle produkter. Det, vi pr&amp;oslash;ver at forklare er, at klienterne har brug for nogen p&amp;aring; deres side i de forhandlinger, der foreg&amp;aring;r. Vi er inde p&amp;aring; investering i friv&amp;aelig;rdien.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Ogs&amp;aring; tak til dig, Gongra, for dit bidrag&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Venlig hilsen,&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Christian&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Omlægning af kreditforeningslån - website feedback ønskes</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/467092.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Mon, 16 Nov 2009 22:54:02 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:467092</guid><dc:creator>Gongra</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/467092.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=37&amp;PostID=467092&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Jeg er s&amp;aring; gammel, at jeg kan huske, at der var noget der hed kreditforeninger, ja, der var faktisk mange af dem. S&amp;aring; jeg bliver helt nostalgisk, n&amp;aring;r man p&amp;aring; den nye hjemmeside, og s&amp;aring;m&amp;aelig;nd ogs&amp;aring; i debatindl&amp;aelig;ggene, taler om kreditforeninger. Jeg var slet ikke klar over, at der forsat eksisterer kreditforeninger, og m&amp;aring;ske er der ogs&amp;aring; nogle hypotekforeninger tilbage? Eller m&amp;aring;ske misforst&amp;aring;r jeg noget, det skulle s&amp;aring;m&amp;aelig;nd ikke undre mig.&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Omlægning af kreditforeningslån - website feedback ønskes</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/467079.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Mon, 16 Nov 2009 22:15:41 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:467079</guid><dc:creator>Hans Stokholm Kjer</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/467079.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=37&amp;PostID=467079&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Jeg er ogs&amp;aring; i m&amp;aring;lgruppen.&lt;br /&gt;Jeg er i forvejen i et vist omfang bevidst om mulighederne og har lagt l&amp;aring;n om mange gange.&lt;br /&gt;Ligesom de andre, stod jeg ogs&amp;aring; af i teksten flere gange undervejs. Jeg sprang lidt i den og t&amp;aelig;nkte p&amp;aring; hvorn&amp;aring;r det interessante kommer.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det er nogle timer siden, jeg var inde p&amp;aring; siden, s&amp;aring; jeg kan have misset noget i hukommelsen.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Men jeg syntes, jeg manglede den simple og skematiske oversigt over, hvordan kurs&amp;aelig;ndringerne kan betyde, at du kan skifte mellem at s&amp;aelig;nke ydelde og g&amp;aelig;ld over en &amp;aring;rr&amp;aelig;kke. &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg vil ikke give 250 kr. i m&amp;aring;neden for jeres service, selvom jeg udm&amp;aelig;rket er klar over at det kun er en ganske lille del af, hvad jeg kan tjene. Det ville jeg ikke, fordi jeg i forvejen ved, hvad jeg skal kigge efter. Salgsm&amp;aelig;ssigt st&amp;aring;r I for mig at se i et dilemma: Hvis I forklarer jer for godt, udvander I magien, og s&amp;aring; opdager de potentielle kunder, at de sagtens kan spare de 250 kr. og l&amp;oslash;se opgaven selv. Hvis I ikke forklarer jer godt nok, tror kunderne, at det er et scam, for det lyder netop som &amp;quot;magi&amp;quot;.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Videoen kedede mig. Kunderne er tydeligt glade for ydelsen - and so what. De forklarer stadig ikke sammenh&amp;aelig;ngen, og jeg mangler identifikationspunkter. Jeg ville t&amp;aelig;nde langt mere p&amp;aring; valget mellet en r&amp;aelig;kke forskellige videoer, hvor jeg s&amp;aring; kunne v&amp;aelig;lge den type, der matcher mig: &amp;quot;Torben er selvst&amp;aelig;ndig og bor i en liebhaverejendom langt ude p&amp;aring; landet med sin kone og deres to teenageb&amp;oslash;rn. Huset k&amp;oslash;bte de for 650.000 kr. for 11 &amp;aring;r siden. Siden har om- og tilbygninger &amp;oslash;get v&amp;aelig;rdien betragteligt. Hvis Hans var blevet h&amp;aelig;ngende i det f&amp;oslash;rste kreditforeningsl&amp;aring;n, havde han i dag betalt x kr. for at nedbringe g&amp;aelig;lden til z kr. Men han har lagt l&amp;aring;n om gennemsnitligt hvert andet &amp;aring;r og har derfor indtil nu kun betalt y kr. og bragt g&amp;aelig;lden helt ned p&amp;aring; p kr.&amp;quot; Den historie ville have t&amp;aelig;ndt mig - andre ville hellere h&amp;oslash;re om en studerende, der var blevet g&amp;aelig;ldfri i sin ejerlejlighed samme dag som han fik sin kandidatgrad. OSV.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Min f&amp;oslash;rste tanke om Jespersiden var &amp;quot;Who the f*** is Alice&amp;quot;. Der mangler introduktion af&amp;nbsp;interviewer og offer. Det fremg&amp;aring;r m&amp;aring;ske af &amp;eacute;n af de andre sider p&amp;aring; sitet, men jeg vidste det ikke, da jeg kom til den side.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeres m&amp;aring;l er &amp;aelig;delt, og der er masser af penge at tjene for jeres kunder. Dermed skulle der ogs&amp;aring; gerne kunne blive en forretning ud af det for jer. M&amp;aring;ske kunne I vinde noget ved at kombinere med anden r&amp;aring;dgivning, F.eks.: &amp;quot;Tjen penge ved at investere din friv&amp;aelig;rdi.&amp;quot; osv.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;god vind.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;mvh Hans&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Omlægning af kreditforeningslån - website feedback ønskes</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/467030.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Mon, 16 Nov 2009 21:02:06 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:467030</guid><dc:creator>Christian     iMARKETING</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/467030.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=37&amp;PostID=467030&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Hej Jesper.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Tusind tak for udmeldingen&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Vi kunne ikke v&amp;aelig;re mere enige.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;I starten havde vi planer om at holde kurser og undervise folk i, hvordan de selv kunne&amp;nbsp;oml&amp;aelig;gge deres l&amp;aring;n optimalt.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Men som du rigtig nok siger det; s&amp;aring; ORKER de det ikke.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;N&amp;aring;r der er vasket&amp;oslash;j og b&amp;oslash;rn der skal hentes og alt muligt andet, der skal tages stilling til, s&amp;aring; er det sidste man &amp;oslash;nsker sig en ekstra arbejdsopgave.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;S&amp;aring; den har vi fanget og har helt droppet denne tankegang.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Derfor g&amp;aring;r vi rent efter at levere en service til folk.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Christian&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Omlægning af kreditforeningslån - website feedback ønskes</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/467019.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Mon, 16 Nov 2009 20:38:46 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:467019</guid><dc:creator>Jesper Laugesen</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/467019.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=37&amp;PostID=467019&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Hej Christian&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Tanken bag er s&amp;aring;dan set fin nok, problemet er bare at kreditforeningerne allerede tilbyder dette gratis - mod selvf&amp;oslash;lgelig at score oml&amp;aelig;gningsgebyrerne.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Den store gruppe som ikke f&amp;oslash;lger med, eller oml&amp;aelig;gger n&amp;aring;r chancen byder sig, er meget vanskelig at f&amp;aring; fat i. &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;En meget stor gruppe af befolkningen er ikke klar til at betale for &amp;oslash;konomisk r&amp;aring;dgivning, de mener fortsat at bankere/kreditforeningerne er til for deres skyld, samtidig med at det interesserer dem meget meget lidt - det er ikke noget de gider bruge tid p&amp;aring; , eller s&amp;aelig;tte sig ind i, og derfor tror jeg heller ikke de vil tilmelde sig.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Egentlig tror jeg potientialet er meget stort - kunsten er bare lige hvordan man angriber denne gruppe mennesker...&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Mvh&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jesper&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&amp;nbsp;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Omlægning af kreditforeningslån - website feedback ønskes</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/466981.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Mon, 16 Nov 2009 19:49:41 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:466981</guid><dc:creator>Christian     iMARKETING</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/466981.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=37&amp;PostID=466981&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Hej Finn&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jo, i den grad.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Du peger p&amp;aring; en r&amp;aelig;kke ting, som vi er i fuld gang med og har arbejdet p&amp;aring; det sidste &amp;aring;rs tid.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Vores ide var blot f&amp;oslash;rst at pr&amp;aelig;sentere alt dette materiale i sm&amp;aring; bidder med &lt;a href="http://www.autoresponder.dk"&gt;Autoresponder&lt;/a&gt; sammen med en masse tips fra de eksisterende klienter.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;S&amp;aring; vi HAR materialet og har planlagt at g&amp;oslash;re n&amp;oslash;jagtig som du siger.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Dilemmaet er&amp;nbsp;at f&amp;aring; folk til&amp;nbsp;at tilmelde sig mailinglisten.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&amp;nbsp;N&amp;aring;r bare de er tilmeldt, kan vi give dem al den information de &amp;oslash;nsker i sm&amp;aring; bidder.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Lige nu sidder vi og redigerer videoer efter emne, s&amp;aring; de 3 klienter med hver deres indgang til tingene svarer p&amp;aring; de samme sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;l. De pr&amp;aelig;senteres s&amp;aring; l&amp;oslash;bende sammen med det andet materiale til de tilmeldte.Der er faktisk temmelig meget guld at hente, specielt fra den ene af dem. Han er skolel&amp;aelig;rer, s&amp;aring; han skulle bare s&amp;aelig;ttes i gang, s&amp;aring; kunne han ellers forklare derudefter hvordan det hele h&amp;aelig;nger sammen. &amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Dilemmaet er, at vi&amp;nbsp;vi skal have &amp;quot;solgt&amp;quot;&amp;nbsp;de bes&amp;oslash;gendes&amp;nbsp;tilmelding til mailinglisten - og her er problemet dobbeltrettet.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;P&amp;aring; den ene side f&amp;aring;r jeg allerede nu kritik for at skrive for meget p&amp;aring; siden - p&amp;aring; den anden side vil folk vide mere inden de &amp;quot;ofrer&amp;quot; deres e-mail adresse p&amp;aring; form&amp;aring;let.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;MIN opgave er at f&amp;aring; disse ender til at m&amp;oslash;des bedst muligt.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Og den opgave vil jeg g&amp;oslash;re mit bedste for at l&amp;oslash;se. Ikke mindst sammen med jeres SUPER gode tilbagemeldinger &lt;img src="http://www.amino.dk/emoticons/emotion-5.gif" alt="Wink" /&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Christian&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Omlægning af kreditforeningslån - website feedback ønskes</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/466967.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Mon, 16 Nov 2009 19:30:01 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:466967</guid><dc:creator>Finn Pedersen</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/466967.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=37&amp;PostID=466967&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Hej Christian&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Har tidligere v&amp;aelig;ret i din m&amp;aring;lgruppe, er nu fri af kreditforeningernes faste ydelser. Men f&amp;oslash;lger stadigt med.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Kreditforeningerne har forskellige instrumenter man kan tilmelde dig for at de skal g&amp;oslash;re dig opm&amp;aelig;rksom p&amp;aring; forskellige paramtre, hvis du ikke selv f&amp;oslash;lger kurserne.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det tror jeg de fleste godt ved, men mange mangler interessen til at f&amp;aring; gjort noget ved det, s&amp;aring; derfor er ideen m&amp;aring;ske meget god, men i bliver n&amp;oslash;dt til at fort&amp;aelig;lle hvad det er i kan, og s&amp;aring; underbygge det s&amp;aring; dem, der ved lidt om det ogs&amp;aring; kan blive overbevist. I m&amp;aring; lave nogle matematiske modeller, som viser at jeres faglighed er i orden og oms&amp;aelig;tte matematikken til nogle eksempler, som folk kan s&amp;aelig;tte sig ind i. Folk stiller ikke sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;l til kreditforeningernes regneevner, det har de jo bevist igennem &amp;aring;rtier.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;S&amp;aring; opbyg en faglig trov&amp;aelig;rdighed i ord, tegning og matematik. Folk tager ikke kontakt om noget s&amp;aring; vigtigt, som deres terminer, hvis ikke det virker seri&amp;oslash;st og trov&amp;aelig;rdigt.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Har i regnemodeller til forskellige l&amp;aring;netyper ? Hvis i kan fort&amp;aelig;lle folk at i indl&amp;aelig;gger netop deres l&amp;aring;n ind&amp;nbsp;i en regne model, som dagligt opdateres med de aktuelle obligationskurser, som giver &amp;quot;provenue alarm&amp;quot; n&amp;aring;r der er positive muligheder. Hvis alarmen oven i k&amp;oslash;bet kunne tilg&amp;aring; med en e-mail til kunden, s&amp;aring; virker det meget aktivt. I de perioder hvor der ikke sker s&amp;aring; meget b&amp;oslash;r i en gang om m&amp;aring;neden udsende et tilbageblik p&amp;aring; m&amp;aring;nedens kurser og b&amp;oslash;rs historier. S&amp;aring; folk f&amp;oslash;ler i er aktive p&amp;aring; deres vegne.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;En sidste kringle er den typiske administrative langsommelighed i kreditforeningen n&amp;aring;r f&amp;oslash;rst beslutningen er taget, s&amp;aring; kan der g&amp;aring; uger i med at behandle sagspuklerne i kreditforeningerne, i nogle tilf&amp;aelig;lde n&amp;aring;r en del af gevinsten at forsvinde, s&amp;aring; kan man kurssikre, men det er jo en ekstra udgift, som ogs&amp;aring; spiser af overskuddet.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;S&amp;aring;dan ville jeg m&amp;aring;ske kunne v&amp;aelig;re blevet overtalt. H&amp;aring;ber i kan bruge det til noget.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;God aften&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Finn&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&amp;nbsp;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Omlægning af kreditforeningslån - website feedback ønskes</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/466950.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Mon, 16 Nov 2009 19:05:04 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:466950</guid><dc:creator>Christian     iMARKETING</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/466950.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=37&amp;PostID=466950&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Tusind tak for tilbagemeldingen, Mikkel og Kenn.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jo, konceptet er s&amp;aring;m&amp;aelig;nd godt nok.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Derfor er det fedt lige at h&amp;oslash;re andres meninger om, hvor skoen trykker.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Allerede&amp;nbsp;nu er det tydeligt, at mange&amp;nbsp;ikke tror p&amp;aring;,&amp;nbsp;at det kan v&amp;aelig;re sandt, at man kan tjene gode penge p&amp;aring; l&amp;oslash;bende&amp;nbsp;oml&amp;aelig;gninger af sine kreditforeningsl&amp;aring;n. Men det undrer mig ikke. Inden jeg selv gik med p&amp;aring; den var jeg jo&amp;nbsp;selv super skeptisk. Det var &amp;aring;rsagen til at jeg stegte Jesper i &lt;a href="http://www.kreditpleje.dk/default.asp?P=Den-varme-stol-.85.0.0.0.i"&gt;den varme stol&lt;/a&gt;.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Alt hvad der er gjort opm&amp;aelig;rksom p&amp;aring; indtil nu kan l&amp;oslash;ses p&amp;aring; kort tid.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Vi har udelukkende&amp;nbsp;beskyttet navnene p&amp;aring; klienterne aht. risikoen for, at de ikke skal st&amp;aring; som nemme ofre for tyveri.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Vi kan sagtens skrive deres fornavne og by for herved at g&amp;oslash;re videoen mere trov&amp;aelig;rdig.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;ALLE interviewede er intet blevet stillet i udsigt for at deltage. De har udelukkende medvirket fordi min samarbejdspartner Jesper&amp;nbsp;har&amp;nbsp;leveret en rigtig god service til dem. S&amp;aring; god, at de gladeligt vil g&amp;oslash;re geng&amp;aelig;ld ved at anbefale ham.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg overvejer&amp;nbsp;denne tilbagemelding&amp;nbsp;at f&amp;aring; udviklet et lidt mere corporate logo og fjerne billederne i banneret, hvis de ser lidt for kunstige ud (det med hustagene har jeg faktisk taget med et fjernstyret kamera over Stenl&amp;oslash;se Syd )&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;S&amp;aring;&amp;nbsp;jeg m&amp;aring; bruge noget mere energi p&amp;aring; at forklare, at den&amp;nbsp;alts&amp;aring; er god nok.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det var s&amp;aring;dan set det, vores interview skulle g&amp;oslash;re; men det er ret tydeligt, at&amp;nbsp;folk blokkerer allerede f&amp;oslash;r de n&amp;aring;r til at se viedoen. &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;S&amp;aring; det m&amp;aring; jeg arbejde p&amp;aring; at g&amp;oslash;re noget ved.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Christian&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&amp;nbsp;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Omlægning af kreditforeningslån - website feedback ønskes</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/466939.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Mon, 16 Nov 2009 18:50:27 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:466939</guid><dc:creator>Kenn Olsen</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/466939.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=37&amp;PostID=466939&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&amp;nbsp;Jeg er ogs&amp;aring; i m&amp;aring;lgruppen med omkring 1 million.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;1 Der er vildt meget tekst p&amp;aring; forsiden og indr&amp;oslash;mmet var det ikke fordi du spurgte om svar, havde jeg nok opgivet alt det tekst. Kort det ned f&amp;aring; det til at virke sp&amp;aelig;ndende og gerne nogle billeder der kan vise budskabet ogs&amp;aring;.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;De personer der er med i videoen burde have et navnskilt med f.eks. husejer Roskilde.. lidt lige som i tv avisen.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Generelt skal du g&amp;oslash;re siden mere sp&amp;aelig;ndende og lad mig vide hurtigt, hvad i kan g&amp;oslash;re for mig. og Please ikke s&amp;aring; meget presset sammen p&amp;aring; forsiden.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Dine billeder i toppen virker lidt som om du ikke er sikker p&amp;aring; om du vil s&amp;aelig;lge k&amp;oslash;kkener eller portr&amp;aelig;tter eller blot huse.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Men ellers sp&amp;aelig;ndende, for hvem vil ikke spare penge.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;kenn &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&amp;nbsp;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Omlægning af kreditforeningslån - website feedback ønskes</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/466853.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Mon, 16 Nov 2009 16:52:45 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:466853</guid><dc:creator>Mikkel deMib Svendsen</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/466853.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=37&amp;PostID=466853&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Jeg er m&amp;aring;lgruppen med et hus og realkredit p&amp;aring; sm&amp;aring; 3 mill. &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Men jeg synes slet ikke sitet fanger mig. Jeg savner helt at forst&amp;aring; hvad det er i s&amp;aelig;lger - hvad kan i g&amp;oslash;re for mig og hvad koster det. Det der med at holde det hele s&amp;aring; hemmeligt f&amp;aring;r det blot til at virke s&amp;aring;dan lidt &amp;quot;MLM&amp;quot; agtigt p&amp;aring; mig.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hvis det virkelig ER en seri&amp;oslash;s service, s&amp;aring; skal det nok fremstilles lidt mere s&amp;aring;dan.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Kundevideoen mangler navne p&amp;aring; dem der udtaler sig. Derfor sidder man lidt med en fornemmelse af at det m&amp;aring;ske bare er et par af vennerne - eller m&amp;aring;ske ligefrem nogle ansatte. Det ved man ikke. &lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Omlægning af kreditforeningslån - website feedback ønskes</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/466852.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Mon, 16 Nov 2009 16:51:48 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:466852</guid><dc:creator>Christian     iMARKETING</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/466852.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=37&amp;PostID=466852&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Tusind tak for dit svar, Casper.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det er rigtigt godt og jeg er sikker p&amp;aring;, at du har fat i noget rigtigt.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det skal jeg s&amp;aring; have forklaret noget bedre &lt;img src="http://www.amino.dk/emoticons/emotion-5.gif" alt="Wink" /&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg vil g&amp;aring; i gang med det samme...&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Christian&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Omlægning af kreditforeningslån - website feedback ønskes</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/466846.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Mon, 16 Nov 2009 16:44:49 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:466846</guid><dc:creator>Casper Schneidereit</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/466846.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=37&amp;PostID=466846&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Hej Christian,&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg har ingen kreditforeningsl&amp;aring;n. Der er rigtig meget tekst p&amp;aring; forsiden, og det jeg kort har kigget efter er - hvordan tjener i penge op at administrere andres l&amp;aring;n? Personligt vil jeg ikke se videoen. Jeg er ikke m&amp;aring;lgruppen.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Designet syntes jeg heller ikke i rammer - jeg f&amp;aring;r automatisk en eller anden association til de der sider som tilbyder RKI ingen hndring l&amp;aring;n - s&amp;aring;dan noget halv suspekt noget, med h&amp;oslash;je renter.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;M&amp;aring;ske var jeg bare negativt indstillet fra start af, inden jeg ramte jeres website :-). Men websitet fik mig desv&amp;aelig;rre heller ikke overbevist om det modsatte.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Med venlig hilsen&lt;br /&gt;Casper Schneider&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Omlægning af kreditforeningslån - website feedback ønskes</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/466840.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Mon, 16 Nov 2009 16:37:18 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:466840</guid><dc:creator>Christian     iMARKETING</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/466840.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=37&amp;PostID=466840&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Hej alle sammen.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg er efterh&amp;aring;nden ved at v&amp;aelig;re s&amp;aring; klar med vores hjemmeside om &lt;a href="http://www.kreditpleje.dk"&gt;g&amp;aelig;ldspleje&lt;/a&gt;, at jeg ville v&amp;aelig;re glad for nogle&amp;nbsp;kloge ord fra jer andre.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg&amp;nbsp;specielt ude efter svar fra nogen, der har kreditforeningsl&amp;aring;n; men alle er selvf&amp;oslash;lgelig velkomne til at byde ind.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hvis du har kreditforeningsl&amp;aring;n, hvad ville holde dig tilbage fra at tilmelde dig mailinglisten?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Du m&amp;aring; gerne prioritere svarene.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg er opm&amp;aelig;rksom p&amp;aring;, at der er en lille forskydning af lyd og billede i videoen&amp;nbsp;- det bliver korrigeret snarrest.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Ville du&amp;nbsp;se videoen, hvis du ikke skulle give feedback? Hvis ja, hvorfor? Hvis nej, hvorfor ikke?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Al tilbagemelding modtages med tak.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;I h&amp;aring;bet om, at du vil bruge et par minutter p&amp;aring; en tilbagemelding,&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;venlig hilsen.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Christian&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item></channel></rss>