|
Super ide
Hvis man ikke kan denne her gang, bliver det så først i det nye år ???
Anne
Debat
|
|
Super ide Hvis man ikke kan denne her gang, bliver det så først i det nye år ??? Anne |
|
Husk der kommer sne på fredag .... og jeg er færdig med en uge med tre eksamer - pas på. |
Kristian Deiborg
ROI-hunter for Bodylab
Vi skal prøve at styre udenom ![]() |
|
Hvad med en "JULE FREDAGS AMINOHYGGE BAR"??? Datoer UDEN for Julefrokoster må gerne foreslås..... - DVS - skal vi gøre det en torsdag??? |
|
"Fodbold på flimmeren, godt øl på fad og flaske, bordfodbold og pool. Kort sagt en rigtig mandfolkebar." Hvad med at mødes på Ørsted Ølbar, Nørre Farimagsgade 13: Tæt på Nørreport/Metro og med en lille chance for parkering... Klokken 16.00 ===> og frem |
|
|
Hey State! Vi glemmer lige julen en kort stund og skyder det til -.........det bliver jul.. .(jeg har bare erfaringer med at INGEN kan i december, (julegavekøb, unger i børnehave, skoler, juleafslutninger, juletræsfest, julefrokost på arbejde, forening, sportsklub, med familie, mandeklubber, tøsevenindslabberads på cafe, ............sukkerkrukker, pyntedukker, bla bla bla fra en skjult højttaler installation, et barn er født i betlehem..... Ørsted.....when?? ..jeg har tid, og sted, men ingen dato?? |
|
Så er den skrevet i mit moderne kalender system....................(outlook hedder det vist) YESSIR! .. PS...Speednetworking vil måske nok gerne sponsere en øl til de første - jeg tjekker lige med finanserne om der er råd....for ellers bliver det kun til mig:-) |