Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino brugere - Er amino for selvstændige - hobbyvirksomhed eller studerende ?

Side 6 ud af 7 (67 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3349
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

serverservice:
Så jeg mener at der er brug for et voksent forum for iværksættere - enten de er på vej eller allerede igang. Det er ikke for at alderdiskriminere , men jeg vil tro at en iværksætter har overvejet hvad han vil seriøst med sit firma/projekt når han er flyttet hjemmefra.

Allerede da du skulle til at starte din sætning skrev du "ikke for at aldersdiskriminere" - da du tog de ord i din hånd burde du pr. automatik have fundet backspace knappen og trykket på den 30 gange og startet helt forfra :)

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 21:25

Simon:

At jeg synes din bemærkning er uberettet - og i dette tilfælde idiotisk er noget andet.  

Hmm.
Hold nu et sobert niveau..  Zip it!

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 21:27

John Nielsen, Nielco IT :

Simon:

At jeg synes din bemærkning er uberettet - og i dette tilfælde idiotisk er noget andet.  

Hmm.

Det var ment som at forklare min tidligere post - den jeg skrev da jeg ikke havde fået nok at spise - samt var blevet lidt sur. Smile

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 21:31

Simon:
John Nielsen, Nielco IT :
Simon:

Hmm.

Det var ment som at forklare min tidligere post - den jeg skrev da jeg ikke havde fået nok at spise - samt var blevet lidt sur. Smile 

Måske, du argumentere i mod indførsel af aldersgrænser, krav om CVR og lignende.. 
Det underbygger den kommentar efter min personlige mening ikke.
Lad det nu ligge.. Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 13. Dec 05
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 23:35

Jeg har ikke læst alle indlæg i denne tråd, men er enig med Kristoffer.

Jeg tror, at vi er en del der holder os i baggrunden på amino, da flere og flere idlæg efterhånden er uforskammede og fra uerfarne misbrugere, der udtaler sig om alt muligt, som de ikke har forstand på.

Mht. lave priser fra folk der bruger deres fritid på hobbyvirksomhed, så lad dem bare underbyde hinanden. Købere bør selv kunne vurdere varen og handle derefter. Alle iværksættere starter et sted og nogle leverer et fremragende produkt.

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 23:57

Mht. den tilbagevendende diskussion om tonen, så er der ingen der intet i denne tråd der er tæt på min grænse. Forskellen består i det væsentlige i at man kan kalde et forslag for 'idiotisk' og ikke personen for 'idiot'. Selv Jørgen Olsen har skrevet noget positivt ;-) og jeg kan på et par minutter finde nogle eksempler fra Thorborg og DeMib, hvis jeg gad. Jeg er ikke så sart selv.

Mit rente-eksempel var en lille reference-spydighed, den lader vi ligge. Jeg synes ikke man kan komme udenom, at de teenagere der deltager i denne debat har samme ret til at deltage på Amino som alle (os) andre. Jeg kan godt se problematikken der rejses, men det er jo netop ikke dem der deltager her.

Oplægget er selektering på alder og cvr-nummer. Hvorfor ikke på selskabsform, om man har ansatte og om man er "rigtig" iværksætter. Jeg synes hurtigt det bliver mudret. Jeg vurderer folks indlæg i forhold til mit kendskab/erfaring med dem. Billedprofil, mange indlæg, verificerbare oplysninger giver i udgangspunkt mere troværdighed, men annonyme modetøjssælgere og klovne kan også få goodwill udfra deres bidrag.

Til sidst vil jeg lige tilføje at jeg synes Lundsbys billede er meget pænere end Lundsby i virkeligheden :-)

// Jesper

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 00:19

Jeg er nu ikke endnu med dig i, at man skal have et CVR-nr. for at kunne være på amino.dk ("amatører" burde ikke værre en trussel imod professionelle), men jeg forstår 100 %, hvor du kommer fra mht. at få en hård medfart, hvis man vover at skabe en seriøs debat. Jeg har selv gjort det, bl.a. med indlægget To Slags Tekstforfattere, som var både sagligt, relevant og velment, og i stedet for virkelig at tage stilling til den problemstilling, jeg gjorde opmærksom på (og uddybede), så satte Janteloven øjeblikkeligt ind, idet flere aminoer tydeligvis tænkte: "Han skal ikke tro, han er noget!" Man kan godt få det indtryk, at der går temmelig meget kaffeklub i den herinde; at det bare er et lille hyggeunivers, hvor man foretrækker velkendt små-fnidderfnadder fremfor at "rykke sig" og skabe en al for seriøs stemning i form af en konstruktiv debat.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 00:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er nu ikke endnu med dig i, at man skal have et CVR-nr. for at kunne være på amino.dk ("amatører" burde ikke værre en trussel imod professionelle), men jeg forstår 100 %, hvor du kommer fra mht. at få en hård medfart, hvis man vover at skabe en seriøs debat. Jeg har selv gjort det, bl.a. med indlægget To Slags Tekstforfattere, som var både sagligt, relevant og velment, og i stedet for virkelig at tage stilling til den problemstilling, jeg gjorde opmærksom på (og uddybede), så satte Janteloven øjeblikkeligt ind, idet flere aminoer tydeligvis tænkte: "Han skal ikke tro, han er noget!" Man kan godt få det indtryk, at der går temmelig meget kaffeklub i den herinde; at det bare er et lille hyggeunivers, hvor man foretrækker velkendt små-fnidderfnadder fremfor at "rykke sig" og skabe en al for seriøs stemning i form af en konstruktiv debat.

Thomas, er det "kaffeklubben", som har givet dig karma score på minus 345 , eller er det din egen adfærd?

Du er jo en af dem, som bekræfter min modstand mod aldersbegrænsning. For den hjælper da ikke noget i alle situationer. Smile

Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:59

serverservice:
Jeg ville foreslå at amino KUN er for iværksættere med CVR og ikke alle mulige andre der sidder og gør sig til dommer for hvad er rigtigt og forkert og hvad er den rigtige pris.

Det syntes jeg ikke ville være en god ændring, jeg bor i England og har mit firma der - Derfor har jeg ikke et CVR nummer, men jeg kan da stadig godt lide at jeg kan finde folk til udvikle mine projekter på en let måde.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 01:16
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej John,

Ja, det er "kaffeklubben", der har givet mig - 345. Smile

Aminoernes yndlings "comeback" er at skrive, at jeg måske skulle se indad - i stedet for at forholde sig til det kritiske indlæg, jeg skrev (To Slags Tekstforfattere) . Men det er jo også det nemmeste. Heldigvis er der så også nogen få, som rent faktisk har kunnet se problemstillingen og "taget mig i forsvar".

Men kan i øvrigt også lige tilføje, at jeg får minus point uanset, hvad jeg skriver - om så jeg bare har søgt nogle samarbejdspartnere under freelance match. Hvilket siger alt om, hvor smålig og småborgerlig den danske ånd stadig kan være, hvis "man tror man er noget".  Sad

Til gengæld er der heldigvis en virkelig verden udenfor Amino.dk, som er fuld af åbensindede kunder.

Hilsen

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 6 ud af 7 (67 indlæg)