Så jeg mener at der er brug for et voksent forum for iværksættere - enten de er på vej eller allerede igang. Det er ikke for at alderdiskriminere , men jeg vil tro at en iværksætter har overvejet hvad han vil seriøst med sit firma/projekt når han er flyttet hjemmefra.
Allerede da du skulle til at starte din sætning skrev du "ikke for at aldersdiskriminere" - da du tog de ord i din hånd burde du pr. automatik have fundet backspace knappen og trykket på den 30 gange og startet helt forfra :)
At jeg synes din bemærkning er uberettet - og i dette tilfælde idiotisk er noget andet.
Hmm. Hold nu et sobert niveau..
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
At jeg synes din bemærkning er uberettet - og i dette tilfælde idiotisk er noget andet.
Hmm. Hold nu et sobert niveau..
Det var ment som at forklare min tidligere post - den jeg skrev da jeg ikke havde fået nok at spise - samt var blevet lidt sur.
Måske, du argumentere i mod indførsel af aldersgrænser, krav om CVR og lignende.. Det underbygger den kommentar efter min personlige mening ikke. Lad det nu ligge..
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Jeg har ikke læst alle indlæg i denne tråd, men er enig med Kristoffer.
Jeg tror, at vi er en del der holder os i baggrunden på amino, da flere og flere idlæg efterhånden er uforskammede og fra uerfarne misbrugere, der udtaler sig om alt muligt, som de ikke har forstand på.
Mht. lave priser fra folk der bruger deres fritid på hobbyvirksomhed, så lad dem bare underbyde hinanden. Købere bør selv kunne vurdere varen og handle derefter. Alle iværksættere starter et sted og nogle leverer et fremragende produkt.
Jeg kan godt se problematikken i debatten(dog ikke den med billige studerende), men løsningen er utrolig svær at finde, CPR validering kunne være en mulighed.
Ud over alle dem som bor i udlandet, inkl undertegnede, som pludselig skulle stå udenfor, fordi vi ik længere er linket op på det danske system...
Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.
hmm - nej det var ikke dig der snakkede om fri konkurrence før ?
Hvor mange gange kan du egentlig præstere at modsige dig selv i en enkelt tråd? Du starter med at ville sætte fri konkurrence ud at spil, og så vil du ik, hvorefter du vil igen og til sidst slutter du af med sådan en kommentar der...
Hvis du vil have et ærligt svar, så aner jeg ik længere hvor du er i denne debat og hva du mener. Du har ment alt efterhånden, og det er bare umuligt at forholde sig til...
Antallet af personer der skriver med fra udlandet er vel så få at man kan tage dem case by case eller tillade en anden for for "validering"/troværdighedsangivelse for dem der ikke har CPR nummer...
Aner ik hvor mange der er, kender dog til en hel del herinde... Men ja på den måde kunne man vel godt gøre det...