Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lidt fra min kommernde bog E-pusher

Side 9 ud af 10 (91 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 10-11-2006 13:12:07
Forfatter: Martin Thorborg

E-Pusher Light er nu hentet af 2.600 personer. Ud af dem har 164 købt den fulde version.
Den er nu til salg hos Saxo.com så man kan få den med det samme hvis man betaler med kort:
http://www.saxo.com/item/3277448

Ofte er bøger egentlig mere en slags branding, end en indtægtskilde. Men 164 x 1500 = 246.000 kroner på den første uge, er ret godt, når der ikke skal tænkes på omkostninger til trykkeri og distribution (så ser vi bort fra eventuelle rabatter, som der nu nok er en del af).
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:48

Ja det er ok, men der er også lagt rigtig meget arbejde i den og jeg har jo også lovet at opdatere den løbende.
Men det er en fin case og jeg har fået rigtig mange gode tilbagemeldinger på den:
http://www.thorborg.dk/e-pusher-udtalelser.htm

Dbh Martin

Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 15:49
Har lige modtaget en mail, som jeg umiddelbart troede var spam, da den kom fra Cloud1, men da indholdet hed E-Pusher ligtht, åbnede jeg den, og så stod der også Martin Thorborg i den.

Jeg troede dog ikke, man måtte udsende nyhedsmail lige til weekenden og slet ikke efter 14.00

Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk

Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 15:54
Martin har du nogle planer om at oversætte din bog til engelsk?

(jeg beklager hvis der er blevet spurgt og svaret tidligere, jeg magter bare ikke lige at læse 5 sideres debat her fredag eftermiddag)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:05
Dato: 10-11-2006 15:48:46 Forfatter: Lisbeth T. J.
Har lige modtaget en mail, som jeg umiddelbart troede var spam, da den kom fra Cloud1, men da indholdet hed E-Pusher ligtht, åbnede jeg den, og så stod der også Martin Thorborg i den.

Jeg troede dog ikke, man måtte udsende nyhedsmail lige til weekenden og slet ikke efter 14.00

Alle hverdage ml. 9 - 16 :-))
Men du har ret så langt, at fredag ikke er optimal.

Dbh Martin
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:06
Dato: 10-11-2006 15:53:50 Forfatter: Helmer Martin har du nogle planer om at oversætte din bog til engelsk?

(jeg beklager hvis der er blevet spurgt og svaret tidligere, jeg magter bare ikke lige at læse 5 sideres debat her fredag eftermiddag)

Hej Claus

Nej det har jeg ikke planer om pt. Jeg har ikke lige tiden til det.

Dbh Martin

Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 16:14
Dato: 10-11-2006 16:04:42 Forfatter: Martin Thorborg
Dato: 10-11-2006 15:48:46 Forfatter: Lisbeth T. J.

Alle hverdage ml. 9 - 16 :-))
Men du har ret så langt, at fredag ikke er optimal.

Dbh Martin

Ingen af os har ret. I light versionen i hvert tilfælde står der mellem 8 og 15.

Men, kan du nu nyde weekenden. Jeg er forresten lige ved at samle point, så jeg kan få lidt mere rabat på den fulde version

Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk

Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 16:15

Hej Claus

Nej det har jeg ikke planer om pt. Jeg har ikke lige tiden til det.

Dbh Martin

E-pusher - En bog der får din e-butik til at rykke!
www.e-pusher.dk

Fjern Spam, Spyware og Virus i dag!
www.spamfighter.dk

Okay Henning ;)

Det var også bare en tanke, god weekend!

Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 23:12
Tilmeldt 19. Nov 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:35
Kære Martin

Tak for dit arbejde! Jeg har haft gavn af at læse e-pusher light, men du skal da have lidt røg. Nu var jeg så glad for min ''egen'' idé med at sende chokolade med til kunderne. De bliver jo glade for det, og sideeffekten med at jeg selv får spist lidt for meget mens jeg pakker ordrer, indbyggede en vis belønningseffekt for det kedelige, rutineprægede arbejde.

Nu er jeg jo ikke længere alene om det - nu bliver det måske standardprocedure...

Kan du give lidt retur? Jeg er jo kvinde og tænker ikke som en mand, men har prøvet at skrive til mænd... Fungerer sproget i kategorien: til ham?

Jeg læser dansk på universitetet og er villig til at give dig lidt korrekturlæsning retur.

Jeg ved sgu ikke helt, om jeg skal føle mig smigret ved at få anerkendt, at det er god praksis, eller om jeg skal ærge mig lidt...

Hvordan reagerer I andre på det, når det sker for jer? Skal man bare være glad?

Uanset hvad - så mange tak for bidraget! Det var brugbart og jeg kan kun opfordre andre til at læse den! Bær over med min umiddelbare, lidt smålige reaktion *GG*

Med venlig hilsen

Leena

Side 9 ud af 10 (91 indlæg)