Dato: 11-10-2006 21:43:56 Forfatter: Tommy Et forslag: Var det eventuel en idé, at bygge videre med ideer/tanker og konkrete forslag til en tidssvarende webshop-løsning på www.e-pusher.dk/resurser/ ? Min tanke var så at ligge en kode med hver bog, hvormed man kunne aktivere én digital signatur til at have adgang. På den måde bliver det mere interessant at have bogen end bare at låne den af en ven/bibliotek (hvis den bliver tilgængelig der, gør den nok ikke).
Bare en tanke... jeg kun læst de første par sider :)
Du forventer stadig at den skal være i tusinde-kroners klassen?
Ideen er at prisen på de 1.500 kr. + moms inkluderer opdateringer i f.eks. 6 måneder. Hvordan det lige skal laves er jeg ikke helt klar på, men det bliver jeg. Der kommer en god Aminorabat som afhænger af skrevne indlæg og der ligger du jo meget godt i svinget :-)
Så fik jeg endelig taget mig tid til at få læst bogen til ende. Det største problem med dén bog er, at vi nu har 100 nye arbejdsopgaver, vi skal i gang med! Bogen har bragt meget inspiration og givet rigtig mange ideer til, hvordan vi kan forbedre vores e-handel og nogle af ideerne er allerede realiseret eller undervejs.
Tak for en god og inspirerende bog, Martin! Jeg glæder mig til dig næste udgave.
Dato: 11-10-2006 22:02:21 Forfatter: Kim Gam-Jensen Så fik jeg endelig taget mig tid til at få læst bogen til ende. Det største problem med dén bog er, at vi nu har 100 nye arbejdsopgaver, vi skal i gang med! Bogen har bragt meget inspiration og givet rigtig mange ideer til, hvordan vi kan forbedre vores e-handel og nogle af ideerne er allerede realiseret eller undervejs.
Tak for en god og inspirerende bog, Martin! Jeg glæder mig til dig næste udgave.
Hej Kim
Tak for de pæne ord :-) Er det ok jeg bruger dit indlæg på mit website?
Ja, her har jeg så siddet ok knoklet med min egen lille side (www.humanisten.dk) om coaching og terapi - og var da egentligt også sådan rimeligt godt tilfreds - indtil jeg fik gang i din bog - for hold da op hvor er der egentligt mange ting, som jeg må erkende, at jeg da helt har overset i forbifarten...
På den anden side, så må jeg jo også sige tak - for jeg er helt overbevist om, at siden nok skal komme helt frem, når jeg får rettet tingene til - efter dine gode råd..
Dato: 23-10-2006 15:30:04 Forfatter: kejseren øhh, sikkert mig der har misforstået. men koster bogen virkelig 1500 kr?
Den har du fået rigtig fat i :) Han varsler en rabat til amino''er på baggrund af antallet af indlæg... jeg satser på at det er 1.500 kroner minus antallet af indlæg... så mangler jeg lige 809 indlæg endnu ;-)
Dato: 23-10-2006 15:30:04 Forfatter: kejseren øhh, sikkert mig der har misforstået. men koster bogen virkelig 1500 kr?
Den har du fået rigtig fat i :) Han varsler en rabat til amino''er på baggrund af antallet af indlæg... jeg satser på at det er 1.500 kroner minus antallet af indlæg... så mangler jeg lige 809 indlæg endnu ;-)
Så skal jeg da til og skrive løs, så jeg kan få prisen ned under 1000,-
så har jeg da også travlt hehe.. men jeg køber den nu nok alligevel hvad end rabatten bliver. jeg har læst den freebie del og den er en af de bedste e-bøger jeg længe har læst - og skåret godt ud i normal tale
Så hvis Mikkel DeMib køber en udagve får han omkring 1K oveni (tror han har 2500 indlæg .. :) ) Det er da en god forretning :) Ok.. lille joke ( og igen 1 krone mindre jeg skal betale hvis det nu skulle være sandt ) Jeg ville nu oxo have betalt fuld pris.. bogen er kanon :)