Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lidt fra min kommernde bog E-pusher

Side 4 ud af 10 (91 indlæg)
Tilmeldt 14. Apr 06
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Brønshøj
Tilmeldt 1. Oct 06
Indlæg ialt: 446
Skrevet kl. 00:20
Hej Martin

Tillykke med det.

Men jeg syntes nu at du skulle bruge din dyrbare tid til at gøre resten hurtig færdig

Anne Fogel - smykker med mod
Fra København
Tilmeldt 9. Sep 06
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 00:44

Ja, det synes jeg også, men det er jo nemt nok at sige for os som har modtaget light-udgaven..

Jeg læste sidst i bogen at du, Martin, tillod at vi sendte den gratis udgave videre.
Derfor tillader jeg mig at tilbyde hvem der nu end måtte ønske en kopi at sende mig en mail på adressen; bw (hos) cphcreatives (punktum) dk, hvorefter jeg så vil forwarde den mail Martin sendte mig for et par dage siden..

Jeg garanterer naturligvis ikke at jeg om 15 år når nogen googler sig frem til tråden her, stadig har mailen og bogen liggende, men mon ikke bølgen af Amino-brugere som stadig mangler den, lægger sig inden længe?
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 08:18
Dato: 08-10-2006 00:44:29 Forfatter: Wendelboe
Ja, det synes jeg også, men det er jo nemt nok at sige for os som har modtaget light-udgaven..

Jeg læste sidst i bogen at du, Martin, tillod at vi sendte den gratis udgave videre.
Derfor tillader jeg mig at tilbyde hvem der nu end måtte ønske en kopi at sende mig en mail på adressen; bw (hos) cphcreatives (punktum) dk, hvorefter jeg så vil forwarde den mail Martin sendte mig for et par dage siden..

Jeg garanterer naturligvis ikke at jeg om 15 år når nogen googler sig frem til tråden her, stadig har mailen og bogen liggende, men mon ikke bølgen af Amino-brugere som stadig mangler den, lægger sig inden længe?

Fordelen ved at få den fra mig direkte er, at jeg konstant opdaterer den, også light versionen. Så jeg er nu på en version 1.01 og de fleste har fået version 1.00. der er endnu ikke den stor forskel, men om et par uger er der.

Til dem der gerne ser resten af bogen færdig, så er den sådan set skrevet. Jeg skal blot bruge et par dage på at redigere den og så skal jeg have "pakket" den ind, så den skal nok bliver færdig til den 30.0

Dbh Martin
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 11:17
Jeg har tilladt mig at bruge nogle af jeres kommentarer på bogens website:
http://www.thorborg.dk/e-pusher-udtalelser.htm

Hvis der er nogen de vil have deres kommentar fjernet, så smig mig en mail. Hvis der er nogle af jer andre der har læste E-Pusher Light og har en kommentar, så mail den til mig, så kommer den måske på mit website.

Dbh Martin
Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 17:59
Super læsning - det må jeg sige.. Har du det med kunder, som sømænd har det med deres skibe?

Lille udpluk fra side 13 (a4):
"Salget af SPAMfighter sted tydeligt efter vi indførte mailen, som jo er gratis for os at sende. Den sender et signal om at vi interesserer os for kunden og at vi altid er der for hende."

- hende? Et eller andet sted har jeg på fornemmelsen, at der er flest mænd der køber SPAMfighter, men jeg kender naturligvis ikke noget til dine "hemmelige formler"...

EDIT: Og det er åbenbart konsekvent :) Nu er jeg stødt på det et par gange igen ihvertfald ;)

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:43
Dato: 10-10-2006 17:58:37 Forfatter: Mattias Skovhøj Super læsning - det må jeg sige.. Har du det med kunder, som sømænd har det med deres skibe?

Lille udpluk fra side 13 (a4):
''Salget af SPAMfighter sted tydeligt efter vi indførte mailen, som jo er gratis for os at sende. Den sender et signal om at vi interesserer os for kunden og at vi altid er der for hende.''

- hende? Et eller andet sted har jeg på fornemmelsen, at der er flest mænd der køber SPAMfighter, men jeg kender naturligvis ikke noget til dine ''hemmelige formler''...

EDIT: Og det er åbenbart konsekvent :) Nu er jeg stødt på det et par gange igen ihvertfald ;)

Det er godt og vel 50/50 spam filtre er noget kvinder sætter stor pris på af indlysende grunde.
Og nu er jeg tæt på 400 afsendte bøger.

Dbh Martin
Tilmeldt 14. Jul 06
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 12:36
Hej Martin

Tusind tak for bogen!! Det har været fantastisk læsning...

Min kone har besluttet sig for at livet som lønmodtager ikke er noget for hende.. Den beslutning kan jeg jo kun bakke op :-)

Så hun vil starte ud som E-Pusher.
Jeg er i den forbindelse igang med at lave en webshop til hende. Bogen har virkelig sat mit focus..

Glæder mig til at vise jer resultat senere. (Eller det må jeg nok hellere lade hende om. Men det er f... svært ikke at blande sig for meget, når man er ihværksætter;-) )

Men vi glæder os meget til at læse den fulde version..

Med venlig hilsen

Charly Tyllesen

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:43
Dato: 11-10-2006 12:36:09 Forfatter: Ceravista Hej Martin

Tusind tak for bogen!! Det har været fantastisk læsning...

Min kone har besluttet sig for at livet som lønmodtager ikke er noget for hende.. Den beslutning kan jeg jo kun bakke op :-)

Så hun vil starte ud som E-Pusher.
Jeg er i den forbindelse igang med at lave en webshop til hende. Bogen har virkelig sat mit focus..

Glæder mig til at vise jer resultat senere. (Eller det må jeg nok hellere lade hende om. Men det er f... svært ikke at blande sig for meget, når man er ihværksætter;-) )

Men vi glæder os meget til at læse den fulde version..

Med venlig hilsen

Charly Tyllesen

Hej Charly

Tusind tak for de pæne ord, dem er jeg rigtig glad for :-)
Der er nu mere end 400 der har hentet den gratis version, så jeg må heller få lavet den fulde version færdig ;-)
Jeg har nu også aktiveret domænet og det nye lille website: www.e-pusher.dk

Dbh Martin
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:44
Et forslag: Var det eventuel en idé, at bygge videre med ideer/tanker og konkrete forslag til en tidssvarende webshop-løsning på www.e-pusher.dk/resurser/ ?
Min tanke var så at ligge en kode med hver bog, hvormed man kunne aktivere én digital signatur til at have adgang. På den måde bliver det mere interessant at have bogen end bare at låne den af en ven/bibliotek (hvis den bliver tilgængelig der, gør den nok ikke).

Bare en tanke... jeg kun læst de første par sider :)

Du forventer stadig at den skal være i tusinde-kroners klassen?

Side 4 ud af 10 (91 indlæg)