Hej Martin Super lækker læsning (var færdig ret sent....), jeg har selv arbejdet intenst det sidste års tid med at udvikle min viden indenfor området/områderne som du har skrevet om, dvs med læsning langt ud på natten faktisk hver aften. Jeg har læst uffateligt meget om det og derfor var der heller ikke de helt store overraskelser i din bog for mig, selvom den var meget god og dejligt konkret - i modsætning til rigtigt mange amerikanske artikler og bøger som er fyldt med... ja... fyld! Det der er så dejligt ved bogen er især at du fortæller om konkrette eksempler som er til at tage og føle på, derved er det ikke kun ren teoretisk viden du giver os, men også en mere praktisk værktøjskasse til hvordan vi kan gøre det. Jeg ved at det måske er meget forlangt, men ville en lille omtale omkring de forskellige værktøjer - i har brugt eller som du mener man kunne bruge i de forskellige tilfælde, fx ved nyhedsbreve, a/b splittest (hvis i bruger noget), og evt. hvad der kunne være godt til at analysere de besøgende på ens webshop - være for meget forlangt? Ved godt du har meget at se til, men der sidder nok mange der ville elske at få de oplysninger, men så har de jo heller ikke så meget at spørge om på amino.dk ;-) Det kan godt være jeg har en teoretisk viden om emnerne, men mangler stadig en masse praktisk erfaring, men det er jo bare at komme igang med at samle det ind, jeg vil dog sige at der var flere steder i bogen hvor jeg tænkte "dét var statans... det har han da egentligt ret i" ting som jeg helt sikkert vil komme til at bruge. Det kan godt være de enkelte emner ikke er 100 % gennembeskrevet, men er man iværksætter som skal til at opstarte en webshop, så er det her et super sted at starte, men vil man videre må man undersøge de enkelte emner nærmere. Jeg forestiller mig nu heller ikke at ideen var at komme med en manual på at tjene kassen på at lancere en webshop ;-) Derudover hjælper den helt sikkert rigtig mange mennesker som i forvejen har en webshop, og dermed kan kigge nærmere på de enkelte emner for det er jo emner som vi ser diskuteret og spurgt utroligt meget om på amino.dk, så mon ikke du nok skal komme af med et par tusinde eksemplarer af den her bog, så kan du måske få tid til at lave nogle mere beskrevne versioner af de forskellige processer og emner i bogen ;-) Jeg glæder mig til at den fulde version kommer, for der er da nogle super interessante emner. Et sidste kompliment: lækkert med en dansk opdateret bog om dette/disse emner og af en person og et firma som vi kan forholde os til, det har vi ventet længe på! Smid gerne noget mere viden efter os! Mvh Kim Sand Sørensen Styling.dk EDIT: Damn jeg skal lære at sætte punktummer!! |
Lidt fra min kommernde bog E-pusher
Jeg var nødt til at læse den af flere omgange, men bestemt ikke fordi den er svær at gå til. Faktisk var den så let at jeg netop kunne springe ind og ud af den. Endnu en gang tak.. |
Hej Kim Jeg er glad for at du kan lide den :-) Der er bestemt ikke noget "Rocket Science" i det jeg skriver eller hemmelige formler eller andet. Alt det jeg skriver er blot små observationer jeg har gjort, der gradvist hat forbedret min omsætning. Men hvis man justerer alle tingene, så kan der virkelig ske ting og sager kan jeg godt lover. Mht. værktøjerne er det helt sikkert noget jeg laver i løbet af måneden. Jeg nåede det bare ikke i den version. Ideen med bogen er ikke at lave en komplet manual til e-hande. Det er en inspirationsbog inden for de emner jeg ved noget om. Jeg ved f.eks. meget lidt om selve e-handelsløsningen og hvilken en man skal vælge, derfor kan jeg ikke skrive særligt meget klogt om det emne, men jeg vil da mene at jeg er god til at få folk til at købe :-) Dbh Martin |
Hej Martin, Jeg læste den også omgående og er allerede igang med at ændre på min side www.outletguru.com Nu venter jeg bare på den fulde version. Jeg har mange års erfaring i salg og markedsføring. Men E-handel er sku noget helt andet. Vi snakkes..... Mvh Heine |
Mvh, Rasmus |
Dbh Martin |
![]() |
Dbh Martin |