Tak for ros, den er jeg rigtig glad for. Det har trukket tænder ud, men jeg er glad for at jeg gjorde det. Nu skal jeg lige få de sidste ting på plads, så den fulde version bliver klar. Men jeg er næsten færdig, så det er rart. Dbh Martin |
Lidt fra min kommernde bog E-pusher
Har selv læst lidt af det du har sendt og må indrømme, at jeg allerede nu har rettelser klar til min shop. Er specielt meget glad for dit sprog i bogen, det er meget afslappet og man bliver ikke træt af at læse... |
Det er godt at høre. Dem jeg hjælper øger som regel deres omsætning med min. 50 %, så jeg er spændt på om bogen er lige så effektiv som min coaching. Pt. er bogen sendt til 243 mennesker, så det går fremad :-) Dbh Martin |
Vi spurgte 550 repræsentativt udvalgte brugere af ENGODSAG.DK (ikke af den danske befolkning generelt!), hvor stor betydning det har for dem, at virksomheden samarbejder med ENGODSAG.DK. Det havde stor eller afgørende betydning for 78% af forbrugerne, når de skulle vælge, hvor de shopper online. Adspurgt om folk ville foretrække selv at få de penge, som de kan donere videre via ENGODSAG.DK, svarede 92% nej tak. Det er overraskende, da man normalt tænker internethandel som pris, pris, pris, og rabat, rabat, rabat. Der er jeg helt enig i Martins pointe med, at man bør skille sig ud på andet (det gælder jo også fysiske handel) end prisen, men det er interessant, at en pæn portion danske e-handlere faktisk vægter den sociale ansvarlighed så højt. Ergo kan man skille sig ud på andet end det unikke produkt - f.eks. på den gode historie om den gode sag. Vi har på ENGODSAG.DK 25.000 unikke besøgende om dagen, så selvfølgelig langt fra alle netshopperne, men alligevel et så pænt udsnit, at det må interesserede marketingfolket, når de skal overveje, hvad der skaber produkt-præference. Og det kunne nemt lyde som én lang salgstale, men er egentlig ment som et indspark til, hvad der skaber præference hos forbrugerne - og så kan jeg kun nævne vores eksempel, da der ikke findes lignende koncepter herhjemme - om end det kunne være interessant at bringe forbrugerklubber m.fl. ind i diskussionen... |
Martin gidder du sende et prøve kapitel til min mail ? wapsters[AT]gmail[DOT]com |
Jo da. Skulle du ikke få dit et spam filter istedet for at sende mail adressen i koder ? ;-)) Dbh Martin |
Min mail er bw (hos) cphcreatives (punktum) dk |
He he he, du er som altid god til at dreje enhver samtale over i din forretning ;-) Dbh Martin |
Jo da, men for alle jer andre, så send mig en mail i stedet for: martin@thorborg.dk Og få jer så nogle spam filtre, der sgu ynkeligt med alt det dot at hos og punktum ;-) Dbh Martin |
Det er også sjovt at du referer til bøger som jeg selv har læst og elsket i tidernes morgen ( Marketing warfare ). Især kapitlet om guirilla marketing er værd at læse for en iværksætter. (low budget marketing) Som sagt.. få fingeren ud og kom med resten ![]() Hilsen |