Dato: 23-10-2006 16:16:57 Forfatter: RandomAccess Så hvis Mikkel DeMib køber en udagve får han omkring 1K oveni (tror han har 2500 indlæg .. :) ) Det er da en god forretning :) Ok.. lille joke ( og igen 1 krone mindre jeg skal betale hvis det nu skulle være sandt ) Jeg ville nu oxo have betalt fuld pris.. bogen er kanon :)
Nu ødelagde du jo min teori ;-) Bare for at undgå misforståelser; Jeg har absolut ingen idé om hvad rabatten bliver, det var bare et spøjst forslag.
Nu ødelagde du jo min teori ;-) Bare for at undgå misforståelser; Jeg har absolut ingen idé om hvad rabatten bliver, det var bare et spøjst forslag.
Egentlig ikke.. jeg syntes stadig at den teori er faktisk MEGET sandsynligt. Der er sgu ikke mange der har mere end 4-500 indlæg. Så jeg mener helt klart at din teori holder, hvis Martin bare sætter et loft for rabatten ..:0)
En rigtig lækker bog, som unden tvivl vil inspirere mange iværksættersjæle og forbedre mange webshops :)
Jeg har selv læst Light udgaven, og selvom jeg ikke har nogen webshop (endnu :)) så synes jeg stadig at bogen var rigtig god, og let forståelig! Det får selv mig, en studerende på sølle 19 år til at blive endnu mere iværksætterlysten end jeg allerede var.
Dog bliver det nok ikke lige umiddelbart til den fulde version, da jeg ikke lige pt. har 1500 + moms :) - desværre.
jeg følte nu da jeg havde læst light udgaven alt jeg vidste det meste i forvejen fra alle de indlæg som jeg efterhånden har læst herinde på amino, men måske er der en del guldkorn i den fulde udgave som kan bruges til noget, nu skal der vist bare spares lidt sammen af min 1054 kr''s SU.. hehe.
Det er måske rigtigt nok, men jeg synes nu stadig at selvom mange tingene er indlysende, kan man ofte komme til at glemme dem. Samtidig er det også lækkert at have det hele samlet et sted, som man kan læse udi et, selvom jeg giver dig ret i, at man også får meget lækker inspiration og hjælp herinde ;)
Ok, så lykkedes det mig at få tid til at læse den - flot arbejde, Martin.
Den er lidt tynd i det sproglige, sådan nærmest snakkende i sin udtryksform, men det understreger jo bare din tilgangsvinkel til de fleste af problemerne: lige ud ad landevejen uden nogen svinkeærinder. Bortset fra obligatoriske sidespring der kommer automatisk, når man har meget på hjerte! Det er lidt ligesom at læse bøger af Johannes Møllehave; man skal tage en dyb indånding, for det går mindst ligeså hurtigt som når han taler!
Især dine kommentarer til usability (brugervenlighed på dansk?) gør mig glad. Det er område jeg har kæmpet for i et stykke tid. Det kan svært at overbevise en designer om, at en stor fin sidetop er ødelæggende for bruger af siden - eller at det altså ikke er ligegyldigt med brugernes skærmstørrelse og valg af browser!
Det er mest et spørgsmål om små marginaler, lidt pillen hist og her, men når det store regnskab skal gøres op, så løber alle de små bække sammen til en stor flod. Og hvorfor dog sige nej til en kunde, der gerne vil aflevere sine penge og ovenikøbet klarer det hele selv!
Så pøj-pøj med resten, glæder mig til at høre om hvor mange af 'den store' du får langet over nettet.
Helt kanon bog, glæder mig til den fulde udgave...
Ikke nok med at det har givet mig 117 idéer til min egen løsning - så skaber det også lejlighed til mérsalg af moduler og udvidelser til de løsning jeg har udviklet til kunder. Så det er helt kanon...
Efterårsferie, regnvejr og et sommerhus gav mig god tid til at læse E-Pusher Light igennem. Bogen er let læst og herlig fri for mange tekniske termer, samtidig med at den er krydret med hands-on oplevelser, som læseren kan identificere sig med og lære af.
Sproget er uhøjtideligt og ligefremt, med et glimt i øjet. Her bliver der ikke pakket noget ind - jeg kunne specielt godt lide din opsang til udviklere af webshops, som skulle have en olfert af de store, når de lavede det sådan at man skulle registrere sig før man kunne betale. Den ramte lige plet hos os, da vi tilbyder osCommerce-shops der netop er kendetegnet ved at kræve en registrering af brugeren allerførst i betalingsprocessen.
Som professionel der arbejder med området til hverdag, er det forfriskende at se shop-problematikken beskrevet fra en lidt anden vinkel og med andre ord. Det kan være medvirkende til, at man ser på tingene med nye øjne.
Glæder mig til den komplette udgave.
EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.
Jeg har ny tygget E-PUSHER light igennem - Den er glimrende. Specielt har jeg allerede lært at personlighed spiller en stor rolle. I alle mails benytter jeg nu et direkte og personligt sprog samt at jeg underskriver med mit navn og måske en lille smiley :-) Tidligere brugte jeg meget formelt foretningssprog og underskrev kun med firmanavn. Det er tydeligt at mærke forskel på folks reaktioner på f.eks forsinket levering.
Eksempelvis havde jeg en hue i restordre og havde lovet levering op til en weekend. Det kunne jeg desværre ikke holde, hvorfor kunden naturligvis mailer om huen og spørger til hvor den bliver af. Jeg svarer personligt og direkte i mit svar og slutter af med at bemærke: "Jeg håber ikke du er blevet kold på ørene :-)" Dette gør at kunden vender friskt og frejdi tilbage med både fnis, smilies og at det bare er OK. Næste skridt bliver at lave butikken personlig, så folk ved hvem de handler med :-)
/Anders Trans Sørensen, redWEB ApS, Tlf: 20 7371 20