Ok, så lykkedes det mig at få tid til at læse den - flot arbejde, Martin.
Den er lidt tynd i det sproglige, sådan nærmest snakkende i sin udtryksform, men det understreger jo bare din tilgangsvinkel til de fleste af problemerne: lige ud ad landevejen uden nogen svinkeærinder. Bortset fra obligatoriske sidespring der kommer automatisk, når man har meget på hjerte!

Det er lidt ligesom at læse bøger af Johannes Møllehave; man skal tage en dyb indånding, for det går mindst ligeså hurtigt som når han taler!
Især dine kommentarer til usability (brugervenlighed på dansk?) gør mig glad. Det er område jeg har kæmpet for i et stykke tid. Det kan svært at overbevise en
designer om, at en stor fin sidetop er ødelæggende for bruger af siden - eller at det altså ikke er ligegyldigt med brugernes skærmstørrelse og valg af browser!
Det er mest et spørgsmål om små marginaler, lidt pillen hist og her, men når det store regnskab skal gøres op, så løber alle de små bække sammen til en stor flod. Og hvorfor dog sige nej til en kunde, der gerne vil aflevere sine penge og ovenikøbet klarer det hele selv!
Så pøj-pøj med resten, glæder mig til at høre om hvor mange af 'den store' du får langet over nettet.