Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Riskfreeprofit

Side 4 ud af 6 (51 indlæg)
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Er vi enige om, Morten, at dit produkt er værdiløst, hvis man ikke bruger det til at deltage i spil om penge?

mvh Hans

Tilmeldt 25. Sep 06
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 07:21
Hej Hans.

Nej, det er vi ikke enige om. Som jeg flere gange har påpeget findes der er en løsning der fritager os for at sidde og udføre jobbet selv, og det er heri dels, det interessante og det mest smarte findes. DVS. at for dig som forbruger oplever du ikke selv at du skal deltage i spil for penge. Derved opnår du en værdiforøgelse uden at have brugt den software til at deltage i spil om penge.

Som jeg flere gange har påpeget er dette så hamrende genialt skruet sammen at jeg har svært ved at se hvad der skulle stoppe det. Der er mange aktører på markedet der forsøger, og har forsøgt, med noget tilsvarende, men ingen leverer så godt og seriøst som Riskfree......Mit udgangspunkt er: kan du ikke forstå det matematisk hvordan værdi forøgelsen finder sted, så hold dig langt væk. I Riskfree... er det såre simpel matematik at selv en 5. klasse elev kan forstå det.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:49
Du er sgu meget underholdende Morten, men fortsat helt ude i hampen. Jeg gad godt se dig slippe afsted med dine bortforklaringer overfor spillemyndighederne LOL
Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 15:22
det kan bare ikke lade sig gøre at tjene penge uden af gøre noget selv, hvermindre det er ulovligt...  undtagelsen bekræfter reglen,.... 
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 18:58
Dato: 30-09-2006 15:22:00 Forfatter: magle det kan bare ikke lade sig gøre at tjene penge uden af gøre noget selv, hvermindre det er ulovligt...  undtagelsen bekræfter reglen,....

Man kan sætte pengene i banken ;)

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Tilmeldt 25. Sep 06
Skrevet kl. 08:45
Så fatter jeg da intet. Har du aldrig placeret penge i en aktie pulje, banken administrerer eller et investeringsselskab administrerer for dig. Det kan måske ikke lade sig gøre og er generelt kun fup. Fat dog at når vi er på internettet er der opstået muligheder der hidtil kun var forbeholdt større selskaber og meget velhavende personer. Der er mange firmaer idagder forsøger sig at med alternative "investerings programmer". Nogle duer ikke, mens andre så bare virker kanon godt.  Og det jeg omtalerer så et af dem der virker kanon.

Men jeg kan jo godt se og høre på bl.a. mikkel og magle at de er vant til at få deres faste kartofler og brune sovs med hakkebøffer og ikke tør at smage hvordan kronvildt med rødvinssauce og trøfler smager.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:26
Morten, du glemte et Amen til sidst, og så opfordringen til at vi nu alle sammen stiller os op på stolene og råber: Det er bare heeeeeelt viiiiiildt! :)

Desværre Morten, falder jeg ikke for hverken religiøs fanatisme eller udenomssnakkende sælgere.
Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 11:41
som jeg sagde. Dimitri Hardorff. undtagelsen bekræfter reglen , og morten, ved at man sætter sine penge i aktier gør man også noget, man sætter sine penge på spil. og til din sidste kommentar morten kan jeg kun lægge mig ned på gulvet og grine.
Tilmeldt 25. Sep 06
Skrevet kl. 13:53
Hmm, så vidt jeg husker var det dig der startede med at tale udenom. Men fair nok, du har bevist at du ikke er til at føre en saglig dialog med idet du ikke argumenterer men blot kommer med dine holdninger. Jeg vil vælge at se bort fra dine udtalelser indtil du har noget konkret at bidrage med.
Tilmeldt 25. Sep 06
Skrevet kl. 14:02
Hos os laver du samme indledende manøvre som ved at sætte penge i banken. Derefter betaler du dit månedlige gebyr og thats it.
Og til min sidste kommentar kan jeg kun sige at der er nogle mennesker der er så snæversynede og ensporede at de ikke åbner op for nye alternativer. Det er deres valg, men de skal ikke komme med deres moral prædiken overfor mig. Jeg er af den overbevisning at vi alle gør hvad vi kan for at komme frem her i verden. Noglemed succes andre uden. At vi tager pengene fra spillerne er jeg da fløjtende ligeglad med: Deres valg om at købe et spil er uden for min indflydelse og om jeg tager deres penge, eller en bookmaker tager dem kan jeg ikke se forskellen på.

som jeg sagde. Dimitri Hardorff. undtagelsen bekræfter reglen , og morten, ved at man sætter sine penge i aktier gør man også noget, man sætter sine penge på spil. og til din sidste kommentar morten kan jeg kun lægge mig ned på gulvet og grine.

Side 4 ud af 6 (51 indlæg)