Jeg har nok ikke forklaret mig godt nok.
Der er ikke noget der ligger mig fjernere, end at associere SUPPORTfighter med SPAMfighter. SPAMfighter er primært et consumerprodukt til 200 kr., hvor en typisk SUPPORTfighter installation koster 40.000 - 100.000 kr. om året. Altås helt, helt forskellige målgrupper.
SUPPORtfighter er et 100 % selvstændigt firma og det har intet med SPAMfighter at gøre udover ejerkredsen.
Uanset om man kan lide det eller ej, er det ikke mange firmaer der lever godt af et navn der fortæller for meget om hvad man laver. Tiderne skifter konstant og et firma kan nemt ændre lidt fokus og så er det sgu trist at hedde CD-Skiven, når alt om 3 år er MP3''er.
Som eksempel vil jeg lige bruge Jubii. Efter vi startede, kom: Netguiden, Webguiden, Webspideren og 10 andre jeg af rigtig gode grunde ikke kan huske længere, for de hed næsten det samme. Derfor er navne som:
Google, Jubii, Yahoo, Skype, Oracle, Dell, IBM, 7/11, McDonald, SAS, Nike, Adidas, Fubu, Gucci, BMW, Audi og jeg kunne bliver ved, rigtig gode navne, da de umiddelbart ikke giver folk en ide om hvad de laver og derfor er unikke og nemmere at huske og differentiere.
Men som jeg ser det, gælder det kun hvis man virkelige vil frem. SPAMfighter valgte vi fordi vi ikke havde penge og derfor kunne få lidt "hjælp" i starten af et navn folk kunne gennemskue, men nu hvor det er blevet et så "stort" firma, stinker navnet virkelig meget!