Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

konkurrence MediaDirekt

Side 1 ud af 8 (78 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 13:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej allesammen

I denne (eller slutningen af sidste uge) havde mediadirekt en konkurrence kørende her på amino (et banner reklame)

De har nu kontaktet mig og sagt at jeg er vinderen af 2 præmien (kan ses her)

http://zeroup.dk/Vis/materiale0153.pdf

jeg skal oprette mig som kunde  for 999,-

Så skal jeg købe linkspakke 1000 links til 2500.De siger at linkene har en værdi på adwords til 5000 og det jeg så har vundet er at få dem til halv pris.

http://www.amino.dk/forums/t/23817.aspx?PageIndex=3

Jeg har læst denne tråd hvilke jo gør at jeg egentlig ikke har så stor forventninger til dette. Startede allerede da han ringede og startede med at fortælle mig jeg havde vundet deres konkurrence (godt argument til at fastholde) og lynhurtige begyndt at remse op de beløb jeg skulle betale. Normalt når man vinder en konkurrence kommer det ikke til at koste en en masse penge.

Jeg kunne godt tænke mig at høre jer om i har nogle kommentar til denne præmie.

Ud over det vil jeg gerne høre om min mistanke er korrekt. Nemlig at vi har utrolig mange der har "vundet" denne 2 "præmie" og at der ikke er nogen der har VUNDET 1 PRÆMIEN på SEO til en værdi af 11.000 (UDEN AT DU SKAL BETALE EN MASSE SELV)

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 478
Fra  kornerupdesign Skrevet kl. 13:21 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nej det var da pudsigt, for jeg havde også vundet 2. præmien!!!!! Og jeg skulle KUN betale 999 kr i oprettelse samt at jeg fik 50% rabat pr klik. og bla bla bla....

Jeg bad ham sende mig en mail med oplysninger om min præmie, og det var han ikke meget for. Men jeg fik dog en mail hvor der stod lidt oplysninger om hvad man skulle betale. Så tog jeg den oprindelige konkurrencemail frem og der stod INTET om en 2. præmie.

Jeg skrev så en mail til ham, at da der ikke stod noget om en anden præmie, fortolker jeg dette som et almindelig tilbud på annoncering med google adwords, og ikke en gratis præmie. Så nej tak!

Det er skuda frækt! Er det ikke lidt at lege med sandheden og fører folk bag lyset?

:-) Dorthe

Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 07
Skrevet kl. 13:26 | Låst

Lidt øv over at det ikke var en real præmie jeg vandt. Men lidt glad. Så var jeg sgu nok ikke helt galt på den da jeg sagde at vi nok var mange der var lige ved at vindeSurprise

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 14:40 | Låst

Jeg har også vundet en 2´ præmie og haft en anmassende sælger i tlf.

Enten har jeg vundet en præmie eller ikke  - MEN jeg vil ikke betale for at få en præmie.

mvh

Michael

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:47 | Låst

Vi har også haft glæden af at "vinde"  2 præmien., men takkede selvfølgelig også nej. Det er og bliver aldrig en præmie hvis man selv skal betale for den.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 14:51 | Låst

Er det smart, at være smart?

næh... tydeligvis ikke. 

Jeg ville aldrig vælge en salgsstrategi, der går ud på at skaffe skuffede kunder.

mvh Hans

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 14:53 | Låst

I har simpelthen vundet retten til et tilbud - wauw :O)

Det er da på grænsen til at idiotgøre sine kunder, udover alle grænser.

Men heldigvis beviser denne tråd at det bliver straffet, hårdt :O)

Mvh Henrik

Fra Tarm
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 256
Fra  Inmobile ApS Skrevet kl. 14:55 | Låst

Jeg fik også en utrolig anmassende sælger i telefonen - jeg fik dog et tillykke med min 2. præmie og en mail omkring dette.

Er det overhovedet lovligt?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 07
Skrevet kl. 14:55 | Låst

Det lyder til at vi alle har takkede nej til vores præmie.

Men noget helt andet er... burde amino ikke have afslået bannerannoncen? Ikke fordi at de ikke må bringe de annoncer de vil på deres side, men for deres egen skyld. Det er vel ikke i amino communities interesse at vise annoncer for svindlere (eller vi kan kalde dem alternative erhvervsdrivende) som giver communities medlemmer problemer?? Eller er jeg helt galt på den?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 15:05 | Låst

Hans Stokholm Kjer:

Er det smart, at være smart?

næh... tydeligvis ikke. 

Jeg ville aldrig vælge en salgsstrategi, der går ud på at skaffe skuffede kunder.

mvh Hans

Og så via en kampagne på Amino, hvor man bare bliver ristet øjeblikkeligt ;o) Der kan ikke være meget at "rykke med" hos de kære mennesker. Nu ligger der virkelig dårlig omtale øverst på google, om et øjeblik.- BIG SURPRISE Surprise

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Side 1 ud af 8 (78 indlæg)