Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

konkurrence MediaDirekt

Side 8 ud af 8 (78 indlæg)
Tilmeldt 21. Jun 09
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 19:38 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Martin Thorborg:

Mikael christiansen:

Jacob Rohde:

Mikael christiansen:

Nå nu forstår jeg præmien 2  det et godt tilbud , det er ikke nogle præmie , med jeg synes det er ganske usmart måde at markedsføre sig på og lidt grov og jeg tror du taber kunder på denne måde .

Mig får du i hvert fald aldrig , mig  som kunde og sikkert mange andre amino bruger ,

Du skulle måske have sent en e-mail ud og skrive du har ikke vundet nogle præmien med vi har dette gode tilbud til dig , da du har deltaget i denne konkurrence, så havde du måske fået nogle kunder , nu får du bare dårlige omtale.

Evt. linket til din side hvem der vandt

håber du kan bruge dette til noget synes du skal sige undskyld dem du sagde der vandt.

jeg er reklame beskyttet så dette ville være ulovligt at ringe til mig

Ahhhh! Hovedpine. Brug nu lidt tegnsætning, ellers er det umuligt at finde hoved og hale i.

Meget undskyld prøvet lidt tegnsætning mere  med er ordblind , så dårligt er tegnsætning da vel ikke.?

Det gik vidst lidt stærkt for Jacob, det er helt ok, ingen panik :-)

Dbh Martin

Det er helt ok, ingen panik?

Hvad er det lige der er helt OK ved at din medarbejder taler sådan til en amino bruger der er ordblind?

Det her er kopieret fra hans egen profil :

Jeg er udvikler hos Amino, og håber at hjælpe til med at gøre Amino.dk endnu bedre. Så lad os komme i gang... Big Smile

Om han vidste det eller ej, så er manden jo en kæmpe klovn!

Det er sgu da helt til grin bare at glide hen over sådan ting.

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 19:52 | Låst

Ona9:
Det er helt ok, ingen panik?

Hvad er det lige der er helt OK ved at din medarbejder taler sådan til en amino bruger der er ordblind?

Det her er kopieret fra hans egen profil :

Jeg er udvikler hos Amino, og håber at hjælpe til med at gøre Amino.dk endnu bedre. Så lad os komme i gang... Big Smile

Om han vidste det eller ej, så er manden jo en kæmpe klovn!

Det er sgu da helt til grin bare at glide hen over sådan ting.

Er det ikke lige intrigant nok at hive en flere år gammel tråd frem for at påpege et eller andet, som idag er fuldstændig ligegyldigt?

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 20:15 | Låst

Ona9, vedkommende har undskyldt, og Martin lavede en mindre damage control. Der er ikke grund til at gøre mere ud af det, desuden er dette en meget gammel tråd, så lad det ligge, ellers bliver tråden låst.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 20:24 | Låst

Rune Gjersvik:
desuden er dette en meget gammel tråd

Jeg sidder bare og tænker på hvor svært det er i systemet her at lave et tjek på sidste svardato < (dags dato - 3 måneder). 

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Skrevet kl. 20:28 | Låst

Niels:

Rune Gjersvik:
desuden er dette en meget gammel tråd

Jeg sidder bare og tænker på hvor svært det er i systemet her at lave et tjek på sidste svardato < (dags dato - 3 måneder). 

Et interessant og godt spørgsmål, du er programmør og har muligvis en idé om det.

Du kunne lave en ny tråd om det issue, og så kunne vi lade denne tråd dø hurtigt ud. :)

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Århus
Tilmeldt 21. Jun 10
Indlæg ialt: 216
Fra  Spot It Online Skrevet kl. 23:56 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hmm

God debat denne her om 2. premien.

Jeg vil gerne tage tråden i en lidt anden retning og tilbyde Google Adwords til "speciel Amino pris " yust for you !   Da jeg kan forstå at der er en del der egentlig gerne vil prøve Google advords.

Hvordan skal et godt tilbud så være ? Google skal have peneg, det kommer vi ikke uden om, men hvor meget de skal ha pr. klik kan være meget forskelligt fra brance til branche. Nogen ord koster 35 Kr. andre 1 Kr. Det kan være svært at gennemskue. Prisen afhænger også af andre ting så som søgeordets relevans og hvilken placering man ønsker.

Jeg vil derfor ikke tilbyde x antal klik for x antal kroner. Men tilbyde at opsætte en Adwords kampagne på Google eller Yahoo/bing for 200 Kr. og så den pris min 500 Klik koster ( det er meget billigere på Yahoo/Bing )

Så er koster et gennemsnitligt ord 4 Kr. på Goole for et top placering, vil en kampagne med det hele koste 2.200 Kr.  ( rapport fra Google sendes som dokumentation for pris og klik )

Skriv eller ring til os hvis det har interesse. Så finder vi ud af det. Jeg vil også meget gerne give Aminorabat på SEO løsninger og landing pages.

Fra Århus
Tilmeldt 21. Jun 10
Indlæg ialt: 216
Fra  Spot It Online Skrevet kl. 00:01 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Jeg skulle måske lige nævne vores adresse www.spotitonline.dk

- på vores side er det også muligt at læse mere og blive lidt klogere på forskellige måder at bruge nettet til markedsføring.

Jeg håber ikke der er nogen der vil tage det netagivt, at jeg bruger denne tråd til et tilbud om en billig adwords kampagne, samt at nogen af jer vil benytte jer af det.

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Skrevet kl. 01:04 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Carsten, jeg ved ikke om det er mangel på situationsfornemmelse, eller frækhed, men jeg kom med en pæn hentydning til at lade denne gamle tråd dø ud, både fordi at den er gammel, men mest fordi at tråden kun er hevet frem igen for at gøre opmærksom på noget som ikke har relevans for den oprindelige tråd.

Desuden er det ikke pænt at hugge en andens tråd med henblik på at gøre reklame for sig selv.

Der findes en sektion på Amino, hvor man kan tilbyde sine ydelser, det er langt bedre moralsk og praktisk.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Side 8 ud af 8 (78 indlæg)