Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

konkurrence MediaDirekt

Side 3 ud af 8 (78 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 16:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Gaaaaabbbbbbb

Rigtig skidt reklame - så indrøm det dog istedet .

mvh

jesper

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 16:08 | Låst
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

VI kan alle sammen vore 2. præmier sammen, og få et rigtig stort gavekort til MediaDirect :-)

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:19 | Låst

Nå nu forstår jeg præmien 2  det et godt tilbud , det er ikke nogle præmie , med jeg synes det er ganske usmart måde at markedsføre sig på og lidt grov og jeg tror du taber kunder på denne måde .

Mig får du i hvert fald aldrig , mig  som kunde og sikkert mange andre amino bruger ,

Du skulle måske have sent en e-mail ud og skrive du har ikke vundet nogle præmien med vi har dette gode tilbud til dig , da du har deltaget i denne konkurrence, så havde du måske fået nogle kunder , nu får du bare dårlige omtale.

Evt. linket til din side hvem der vandt

håber du kan bruge dette til noget synes du skal sige undskyld dem du sagde der vandt.

jeg er reklame beskyttet så dette ville være ulovligt at ringe til mig

jeg ville gerne ringes op vidst i fandt min bil eller vidst jeg vandt en præmie uden betingelser

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 16:21 | Låst

MediaDirekt ApS:

Kære Amino brugere.

Ja - det er rigtig at mange har vundet 2. præmien og at kun en vinder 1. præmien. (her kan i se hvem der vandt sidste gang vi kørte samme konkurrence http://www.mediadirekt.dk/default.aspx?pageId=353)

Grunden til at vores 2. præmie ikke bare er en lille kampagne UDEN egenbetaling er, at hvis vi skulle give en lille kampagne til en værdi af eks. kr. 2.500, ja så skulle vi først trække vores udgifter fra - altså de kr. 999,- så ville der være ca. kr. 1.500 tilbage, delt ud på kr. 5,- pr. klik, og så ville 2. præmien kun give 300 klik. Det mener vi ikke kan give en god kampagne som "vinderen" vil kunne mærke, så derfor har vi lavet det så vi "deles" om udgifterne så der også kan mærkes en effekt, når kampagnen løber.

Jeg skal samtidig oplyse at over 80% af vores kunder genbestiller og ALLE der har taget imod vores tilbud er glade for at de billigt kunne teste Google AdWords af, på denne måde.

Når der så er "så mange" der har vundet 2. præmien, skyldes det jo også, som I selv skriver her, at mange takker NEJ  til præmien af forskellige årsager og derfor tilbyder vi jo så denne 2. præmie til en anden deltager.

Med venlig hilsen
MediaDirekt.dk

Kære MediaDirekt ApS

Jeg er desværre ikke en af de 'heldige' som er blevet ringet og af en sælger fra jeres firma. Jeg synes dog det lyder som en gang ævl på godt jydsk.

Hvad er det for udgifter på 999,- der nævnes? Hvorfor synes du det er rimeligt at de bliver 'delt' når kunden har vundet noget? 5 kr. pr. klik.. det lyder da ikke særlig optimalt. Er det standardprisen i køber kliks til hos google for kundernes penge? Ouch..

Du skriver så til sidst at i går videre til den næste når første person når 'videren' ikke vil have præmien. Meeeeen på den side du selv linker til står der at 3 har vundet 2. præmien? huh? Nu er jeg rundt på gulvet.

Jeg tror dog på at Chrisal har vundet 1. pladsen. Kender ham fra Euroinvestor og har plejer at være ganske saglig.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:01 | Låst

MediaDirekt ApS:

Ja - det er rigtig at mange har vundet 2. præmien og at kun en vinder 1. præmien. (her kan i se hvem der vandt sidste gang vi kørte samme konkurrence http://www.mediadirekt.dk/default.aspx?pageId=353)

2. Præmien er bla. vundet af:

Hvem skriver BLA. i sådan en sætning, med mindre der er RIGTIG mange vindere...

Det er sku for tyndt det der...

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 17:01 | Låst

Mikael christiansen:

Nå nu forstår jeg præmien 2  det et godt tilbud , det er ikke nogle præmie , med jeg synes ganske usmart måde at markedsføre sig på og lidt grov og jeg tror du taber kunder på denne måde , mig får du i hvert fald aldrig som kunde og sikkert mange andre amino bruger ,

Du skulle måske have sent en e-mail ud skrive du har ikke vundet præmien med vi har dette gode tilbud til dig , da du har deltaget i denne konkurrence, så havde du måske fået nogle kunder , nu får du bare dårlige omtale.

håber du kan bruge dette til noget synes du skal sige undskyld dem du sagde der vandt.

Ahhhh! Hovedpine. Brug nu lidt tegnsætning, ellers er det umuligt at finde hoved og hale i.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:11 | Låst

Mikael christiansen:

Såvidt jeg har forstået, betyder det bare at man ikke må trække dine data når man laver udtræk fra CVR. Det betyder fohåbentlig ikke, at man ikke må ringe til dig når du har "vunde"t i en konkurrence eller man har bemærket din varevogn og derfor ringer.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:23 | Låst

Jacob Rohde:

Mikael christiansen:

Nå nu forstår jeg præmien 2  det et godt tilbud , det er ikke nogle præmie , med jeg synes det er ganske usmart måde at markedsføre sig på og lidt grov og jeg tror du taber kunder på denne måde .

Mig får du i hvert fald aldrig , mig  som kunde og sikkert mange andre amino bruger ,

Du skulle måske have sent en e-mail ud og skrive du har ikke vundet nogle præmien med vi har dette gode tilbud til dig , da du har deltaget i denne konkurrence, så havde du måske fået nogle kunder , nu får du bare dårlige omtale.

jeg ville gerne ringes op vidst i fandt min bil eller vidst jeg vandt en præmie uden betingelser

Ahhhh! Hovedpine. Brug nu lidt tegnsætning, ellers er det umuligt at finde hoved og hale i.

Meget undskyld prøvet lidt tegnsætning mere  med er ordblind , så dårligt er tegnsætning da vel ikke.?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:30 | Låst

Mikael christiansen:

Jacob Rohde:

Mikael christiansen:

Meget undskyld prøvet lidt tegnsætning mere  med er ordblind , så dårligt er tegnsætning da vel ikke.?

Det gik vidst lidt stærkt for Jacob, det er helt ok, ingen panik :-)

Dbh Martin

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 18:11 | Låst

MediaDirekt ApS:

Grunden til at vores 2. præmie ikke bare er en lille kampagne UDEN egenbetaling er...

Enhver købsbetinget konkurrence er så vidt jeg ved ulovlig.

Om der er en gråzone i dette tilfælde tør jeg ikke sige, men fremgangsmåden kunne meget nemt ende i en politianmeldelse af virksomheden, så min anbefaling til dig er, at holde dig fra at lave sådanne købsbetingede konkurrencer.

Side 3 ud af 8 (78 indlæg)