Gaaaaabbbbbbb Rigtig skidt reklame - så indrøm det dog istedet . mvh jesper
|
VI kan alle sammen vore 2. præmier sammen, og få et rigtig stort gavekort til MediaDirect :-)
Med venlig hilsen
Casper Schneider
Gaaaaabbbbbbb Rigtig skidt reklame - så indrøm det dog istedet . mvh jesper
|
VI kan alle sammen vore 2. præmier sammen, og få et rigtig stort gavekort til MediaDirect :-) Med venlig hilsen |
Nå nu forstår jeg præmien 2 det et godt tilbud , det er ikke nogle præmie , med jeg synes det er ganske usmart måde at markedsføre sig på og lidt grov og jeg tror du taber kunder på denne måde . Mig får du i hvert fald aldrig , mig som kunde og sikkert mange andre amino bruger , Du skulle måske have sent en e-mail ud og skrive du har ikke vundet nogle præmien med vi har dette gode tilbud til dig , da du har deltaget i denne konkurrence, så havde du måske fået nogle kunder , nu får du bare dårlige omtale. Evt. linket til din side hvem der vandt håber du kan bruge dette til noget synes du skal sige undskyld dem du sagde der vandt. jeg er reklame beskyttet så dette ville være ulovligt at ringe til mig
jeg ville gerne ringes op vidst i fandt min bil eller vidst jeg vandt en præmie uden betingelser |
Kære MediaDirekt ApS Jeg er desværre ikke en af de 'heldige' som er blevet ringet og af en sælger fra jeres firma. Jeg synes dog det lyder som en gang ævl på godt jydsk. Hvad er det for udgifter på 999,- der nævnes? Hvorfor synes du det er rimeligt at de bliver 'delt' når kunden har vundet noget? 5 kr. pr. klik.. det lyder da ikke særlig optimalt. Er det standardprisen i køber kliks til hos google for kundernes penge? Ouch.. Du skriver så til sidst at i går videre til den næste når første person når 'videren' ikke vil have præmien. Meeeeen på den side du selv linker til står der at 3 har vundet 2. præmien? huh? Nu er jeg rundt på gulvet. Jeg tror dog på at Chrisal har vundet 1. pladsen. Kender ham fra Euroinvestor og har plejer at være ganske saglig. |
2. Præmien er bla. vundet af: Hvem skriver BLA. i sådan en sætning, med mindre der er RIGTIG mange vindere... Det er sku for tyndt det der... |
Ahhhh! Hovedpine. Brug nu lidt tegnsætning, ellers er det umuligt at finde hoved og hale i. |
Såvidt jeg har forstået, betyder det bare at man ikke må trække dine data når man laver udtræk fra CVR. Det betyder fohåbentlig ikke, at man ikke må ringe til dig når du har "vunde"t i en konkurrence eller man har bemærket din varevogn og derfor ringer. |
Meget undskyld prøvet lidt tegnsætning mere med er ordblind , så dårligt er tegnsætning da vel ikke.?
|
Det gik vidst lidt stærkt for Jacob, det er helt ok, ingen panik :-) |
Enhver købsbetinget konkurrence er så vidt jeg ved ulovlig. Om der er en gråzone i dette tilfælde tør jeg ikke sige, men fremgangsmåden kunne meget nemt ende i en politianmeldelse af virksomheden, så min anbefaling til dig er, at holde dig fra at lave sådanne købsbetingede konkurrencer.
|