Ja, det synes jeg faktisk, du er af flere grunde:
mvh Hans |
Hans:
Hvis du googler lidt på mediadirekt, ejerforhold osv.....så finder du et møster. Så regn ikke med at det bliver anderledes med den besætning ;o)
Ja, det synes jeg faktisk, du er af flere grunde:
mvh Hans |
Hans: Hvis du googler lidt på mediadirekt, ejerforhold osv.....så finder du et møster. Så regn ikke med at det bliver anderledes med den besætning ;o)
|
Nu kan det snart være nok..... ;o)
jeg siger ikke at amino burde vide hvordan der ville blive fulgt op på denne kampagne. Men hvis det var mig så ville jeg ikke have en virksomhed på min hjemmeside der har et ry som media direkt. |
OK - jeg forholdt mig til den konkrete episode og mit positive livssyn. mvh Hans |
Ja, det er folk som dem, der gør, at man bliver mistroisk.. Jeg fik en gang et opkald, at jeg havde vundet en ipod højtaler på nettet, i en konkurrence jeg ikke mente at have deltaget i - om deres sælger måtte komme forbi med den? Jeg sagde straks nej, farvel og i behøver ikke gøre mere ved den højtaler og skældte lidt ud over at de brugte sådan et latterligt salgstrick.. ville ikke spilde tid på at få tilbud fra en sælger, når det tydeligvis bare var det det gik ud på.. Det var lige et sidespring.. Det jeg gerne ville sige var, at amino vel ikke var klar over, at de benyttede sig af den slags tricks, da de satte reklamen på?! |
Ja - jeg er så også lige blevet ringet op og har vundet 2. præmien. Hvis den består af det samme som jeres andres, vil jeg da hygge mig lidt med at føle mig snydt: Jeg er ikke vant til at skulle betale for præmier. Til gengæld vil jeg gerne vide, hvem der vandt 1. præmien. |
Jeg har også vundet 2 præmien..
Dette gør jo bare at man slet ikke vælger dem en anden gang, og at jeg bestemt fraråder alle fra at bruge dem....
|
Få overspillet din video til dvd hos www.medieland.dk
Jeg har også "vundet" 2. præmien..
|
Kære Amino brugere. |