Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

konkurrence MediaDirekt

Side 2 ud af 8 (78 indlæg)
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 15:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Birkelund:
Det er vel ikke i amino communities interesse at vise annoncer for svindlere (eller vi kan kalde dem alternative erhvervsdrivende) som giver communities medlemmer problemer?? Eller er jeg helt galt på den?

Ja, det synes jeg faktisk, du er af flere grunde:

1. Amino har ikke haft nogen chance for at vide, hvordan der ville blive fulgt op på kampagnen og har intet ansvar for dette.
  2. MediaDirekt er vel ikke svindlere blot fordi de en enkelt gang laver en fodfejl i deres markedsføring? Lad dem lære af det, mon ikke de laver det anderledes næste gang? Der er jo ingen, der har lidt skade.

mvh Hans

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 15:08 | Låst

Hans:

Hvis du googler lidt på mediadirekt, ejerforhold osv.....så finder du et møster. Så regn ikke med at det bliver anderledes med den besætning ;o)

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 15:12 | Låst

jeg siger ikke at amino burde vide hvordan der ville blive fulgt op på denne kampagne. Men hvis det var mig så ville jeg ikke have en virksomhed på min hjemmeside der har et ry som media direkt.

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 15:22 | Låst

Jeg har også 'vundet' :-))

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 15:23 | Låst

Business:
Hvis du googler lidt på mediadirekt, ejerforhold osv.....så finder du et møster.

OK - jeg forholdt mig til den konkrete episode og mit positive livssyn.Big Smile

mvh Hans

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 15:28 | Låst

Ja, det er folk som dem, der gør, at man bliver mistroisk..

Jeg fik en gang et opkald, at jeg havde vundet en ipod højtaler på nettet, i en konkurrence jeg ikke mente at have deltaget i - om deres sælger måtte komme forbi med den? Jeg sagde straks nej, farvel og i behøver ikke gøre mere ved den højtaler og skældte lidt ud over at de brugte sådan et latterligt salgstrick.. ville ikke spilde tid på at få tilbud fra en sælger, når det tydeligvis bare var det det gik ud på..
2 dage efter fik jeg højtaleren med posten og det viste sig at være en rigtig fin en af slagsen til en værdi på ca 5000 kr.. firmaet ville bare have sendt sælgeren forbi med den for at spare fragten. Så det var en Nina med meget røde øre der ringede og sagde undskyld, for jeg havde faktisk talt temmeligt uhøfligt :-(

Det var lige et sidespring.. Det jeg gerne ville sige var, at amino vel ikke var klar over, at de benyttede sig af den slags tricks, da de satte reklamen på?!

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 15:31 | Låst

Ja - jeg er så også lige blevet ringet op og har vundet 2. præmien. Hvis den består af det samme som jeres andres, vil jeg da hygge mig lidt med at føle mig snydt: Jeg er ikke vant til at skulle betale for præmier. Til gengæld vil jeg gerne vide, hvem der vandt 1. præmien.

Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 15:47 | Låst

Jeg har også vundet 2 præmien..  

Se min tråd her(jeg havde ikke set at denne var startet):
http://www.amino.dk/forums/t/70320.aspx

Dette gør jo bare at man slet ikke vælger dem en anden gang, og at jeg bestemt fraråder alle fra at bruge dem....

Få overspillet din video til dvd hos www.medieland.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 15:48 | Låst

Jeg har også "vundet" 2. præmien..   Smile

Fra Odense
Tilmeldt 27. Nov 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 15:51 | Låst
Gennemsnit 1,1 stjerner givet af 14 person

Kære Amino brugere.

Ja - det er rigtig at mange har vundet 2. præmien og at kun en vinder 1. præmien. (her kan i se hvem der vandt sidste gang vi kørte samme konkurrence http://www.mediadirekt.dk/default.aspx?pageId=353)

Grunden til at vores 2. præmie ikke bare er en lille kampagne UDEN egenbetaling er, at hvis vi skulle give en lille kampagne til en værdi af eks. kr. 2.500, ja så skulle vi først trække vores udgifter fra - altså de kr. 999,- så ville der være ca. kr. 1.500 tilbage, delt ud på kr. 5,- pr. klik, og så ville 2. præmien kun give 300 klik. Det mener vi ikke kan give en god kampagne som "vinderen" vil kunne mærke, så derfor har vi lavet det så vi "deles" om udgifterne så der også kan mærkes en effekt, når kampagnen løber.

Jeg skal samtidig oplyse at over 80% af vores kunder genbestiller og ALLE der har taget imod vores tilbud er glade for at de billigt kunne teste Google AdWords af, på denne måde.

Når der så er "så mange" der har vundet 2. præmien, skyldes det jo også, som I selv skriver her, at mange takker NEJ  til præmien af forskellige årsager og derfor tilbyder vi jo så denne 2. præmie til en anden deltager.

Med venlig hilsen
MediaDirekt.dk

Side 2 ud af 8 (78 indlæg)