Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Media Direct - jeg havde vundet, men jeg synes det virkede mærkeligt??

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg skriver for at høre, om der er andre herinde der har været ude for lign. oplevelse...

I sidste uge havde Amino en reklame kampagne kørende for Media Direct. Der kunne man skrive sig op, og kunne vinde en markedsføringskampagne for 11.000 kr.

Idag blev jeg så ringet op, at jeg havde vundet en 2 plads, og ville få dækket halvdelen........

Jeg synes sælgeren var meget anmasende og ville heletiden havde mig til at sige ja til at hun kunne sende mig en orderbekræftigelse, hvortil jeg svarede, at jeg ikke sagde ja til noget før jeg havde set det på skrift. Men hun blev VED!!!

På denne måde kørte hele samtalen, og jeg blev generalt ret utryk ved situationen, da jeg synes dette virkede meget underligt..... Jeg spurgte hende adskillige gange, hvor mange som havde vundet 2 pladsen, hvortil hun tilsidst svarede, at hun havde fået 20 hun skulle ringe til......

Jeg synes dette virkede som et meget BILLIGT salgstrick, og sagde til hende, at hun godt kunne glemme det. Hertil svarede hun, at hun havde sendt et tilbud til mig nu.

Det er simpelthen for YNKELIGT at drive virksomhed på denne måde!

Har i hørt noget lign.?

Få overspillet din video til dvd hos www.medieland.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 14:31
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 15:47

Nå for satan.  Tak ;-)

Få overspillet din video til dvd hos www.medieland.dk

Tilmeldt 24. Oct 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:45

Jeg har oplevet samme, og skal i retten nu fordi jeg ikke vil betale.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:51

Det er helt typisk i dag desværre... jeg har haft kontakt til en meget stor offentlig virksomhed, som har fået solgt jobannoncer på den måde... man ringer rundt til "vinderne" eller i dette tilfælde til alle lederne indtil én siger ja, og så har de det på bånd, og mundtlige aftaler er gældende.

Håber Amino får styr på deres annoncører. :-/ Vi skal gerne undgå det her.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 19:06

Kim Bang:

Det er helt typisk i dag desværre... jeg har haft kontakt til en meget stor offentlig virksomhed, som har fået solgt jobannoncer på den måde... man ringer rundt til "vinderne" eller i dette tilfælde til alle lederne indtil én siger ja, og så har de det på bånd, og mundtlige aftaler er gældende.

Håber Amino får styr på deres annoncører. :-/ Vi skal gerne undgå det her.

synes faktisk også at der kom en diskussion omkring hvorvidt amino skulle gå ind og vurdere deres annoncøere eller ej. Ved ikke om det er i tråden omkring præmier eller om det er en anden tråd omkring mediadirekt men synes i hvertfald at huske at svaret fra en amino moderator var at det ikke var deres opgave at vudere om et firma måtte annoncere på amino eller ej. Synes jeg personligt var lidt underligt eftersom at det må smitte af på aminos  ry når folk finder sådanne firmaer igennem deres side. Men ved ikke helt om det er rigtigt eller forkert.

Men kan være jeg husker forkert.

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 19:21

Birkelund:

synes faktisk også at der kom en diskussion omkring hvorvidt amino skulle gå ind og vurdere deres annoncøere eller ej. Ved ikke om det er i tråden omkring præmier eller om det er en anden tråd omkring mediadirekt men synes i hvertfald at huske at svaret fra en amino moderator var at det ikke var deres opgave at vudere om et firma måtte annoncere på amino eller ej. Synes jeg personligt var lidt underligt eftersom at det må smitte af på aminos  ry når folk finder sådanne firmaer igennem deres side. Men ved ikke helt om det er rigtigt eller forkert.

Men kan være jeg husker forkert.

Amino har naturligvis ikke ansvaret for 3. parts reklame/website, men de bliver bedømt på websitet som helhed inkl. deres annoncer, så hvis de lader hustlere annoncere på Amino, så tror jeg at det rammer som en boomerang.

Så mon ikke Thorborg fjerner annoncerne for mediadirekt straks han ser denne tråd?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)