Hej Jeg skriver for at høre, om der er andre herinde der har været ude for lign. oplevelse... I sidste uge havde Amino en reklame kampagne kørende for Media Direct. Der kunne man skrive sig op, og kunne vinde en markedsføringskampagne for 11.000 kr. Idag blev jeg så ringet op, at jeg havde vundet en 2 plads, og ville få dækket halvdelen........ Jeg synes sælgeren var meget anmasende og ville heletiden havde mig til at sige ja til at hun kunne sende mig en orderbekræftigelse, hvortil jeg svarede, at jeg ikke sagde ja til noget før jeg havde set det på skrift. Men hun blev VED!!! På denne måde kørte hele samtalen, og jeg blev generalt ret utryk ved situationen, da jeg synes dette virkede meget underligt..... Jeg spurgte hende adskillige gange, hvor mange som havde vundet 2 pladsen, hvortil hun tilsidst svarede, at hun havde fået 20 hun skulle ringe til...... Jeg synes dette virkede som et meget BILLIGT salgstrick, og sagde til hende, at hun godt kunne glemme det. Hertil svarede hun, at hun havde sendt et tilbud til mig nu. Det er simpelthen for YNKELIGT at drive virksomhed på denne måde! Har i hørt noget lign.?
|
Du er ikke alene: En anden tråd om MediaDirekts konkurrence