Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pyramidespil afsløret!

Side 5 ud af 9 (87 indlæg)
Tilmeldt 29. Aug 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Palle

Tror vi har talt meget forbi hinanden, men jeg forstår godt dit spørgsmål.

Hvis du ikke vil have positionen, så er der en anden der vil.
Din plads kan og vil blive solgt.

Mvh.

James
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:12

Hej igen James,

Er det forkert af mig at konkludere at Qbic7 i sig selv ikke refunderer/køber min position tilbage, når jeg først har betalt mine kr. 10.000,-?

Er det forkert af mig at konkludere at finder jeg ingen, der vil købe min position for kr. 10.000,- er disse penge tabt?
Tilmeldt 29. Aug 05
Skrevet kl. 12:23

Hej Palle

Altså selve returretten gælder jo for en beskeden periode.
Men pladsen forbliver salgbar. Hvis du ikke kan finde en køber, så vil din upline eller din uplines upline etc. afsætte pladsen til anden side.

Qbic7 er bygget trinært op og pladserne ligger fast plottet ind i systemet. Dine uplines vil (om du har lyst til at deltage eller ej) ikke have lyst til, at din position går "død". Du kan derfor være ret sikker på, at din plads bliver afsat med deres hjælp, hvis du skulle gå hen og fortryde. - Men går pladsen "død", så er pengene tabt - men så har man også gået med hovedet under armen og jeg har selvfølgelig svært ved at forsvare andres stupiditet og sløsethed.

Så hvis man sørger for at komme med en melding, så skulle det ikke posere noget problem at få afsat pladsen.
Det kunne selvfølgelig ske, at du ville komme til at sælge pladsen for 1000-1500 kr. mindre (f.eks. fordi den nye køber ex. også skulle forny abonnementet).

I hvert fald er pengene som udgangspunkt ikke tabt.

Mvh.

James
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:28

Hej James,

Et spørgsmål til: Hvor kort er den beskedne periode, hvor jeg kan få mine penge retur fra Qbic7? Jeg ser gerne at dit svar indholder en fast afgrænset tidsperiode på dage, uger, måneder etc.

Tilmeldt 29. Aug 05
Skrevet kl. 12:46

Hej Palle

7 dage, 1 uge, 1/4 måned og 1/52 år for refundering.
Inden 30 dage, 1 måned og 1/12 år med 10% omkostninger forbundet.

Mvh.

James

PS. Synes der er gået lidt spørge Jørgen i dig.

Må jeg spørge ind til hvor lang tids refundering der er på de pakker, som du formidler via det firma du arbejder med?
Hvad koster det at starte op?
Hvad hedder firmaet?
Hvilke produkter handler I med?
Kan man få KUN få refunderet produkterne, eller kan man også refundere pakken?
Hvad koster det at starte op i det firma du arbejder med?
Hvor længe har du arbejdet med firmaet?
Tjener du godt på det?
Hvordan ligger indtjeningsmulighederne?
...
?
Tilmeldt 29. Aug 05
Skrevet kl. 12:53

Hej Palle

For en god ordens skyld behøver ikke at svare.

Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 13:16

Indtil videre er jeg kun blevet bekræftet i at Qbic7 er mere et pyramidespil end det er mlm. I et rigtigt mlm selskab vil sin plads i strukturen ALDRIG ligge fast og uden kunder vil ens potition ikke være penge værd. Det er det der kendertegner mlm er at det er lige gyldigt om du starter som nr.1 eller som nr. 100.000. Det er det ikke i Qbic7, for når ens upliner har skaffet 3 i breden begynder han at fylde på under hans downline i dybden. I mlm skal man have chancen for at lave en større struktur end ens upline, det har man ikke i Qbic7.
Tilmeldt 29. Aug 05
Skrevet kl. 13:25

Hej Lougan

Sikke noget sludder.
Der findes flere MLM systemer hvor der benyttes binære og trinære opbygninger.
Mulighederne for at lave en større forretning end ens upline er bestemt stadig til stede.

Hvis du stempler et trinært system som pyramide på baggrund af dette, så har du stadig en hel del at lære om MLM.

Kort sagt tager du fejl i din antegelse.

Mvh.

James

Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 13:43
Hej James

Hvis jeg er så fejlagtig i mine antagelser, så er du mere end velkommen til at forklare hvordan man kan lave et større netværk end sin upliner når potitionerne er fastlåste
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:46

Hej James,

Tak for dit præcise svar.

Du spørger og jeg svarer:

Dato: 9/22/2005 12:45:45 PM Forfatter: James

Må jeg spørge ind til hvor lang tids refundering der er på de pakker, som du formidler via det firma du arbejder med?

Virksomheden, som jeg arbejder sammen med har ingen startpakke, som man skal købe for at begynde at lave MLM. Informationsmaterialet inkl. kontraktpapirer koster kr. 141,- inkl. moms og kan refunderes inden for 14 dage, hvorefter alle pengene sendes retur. Hvis du har købt produkter kan disse returneres inden for 1 år og du får 90% af dine penge retur.

Hvad hedder firmaet?

Nu Skin Enterprises. Stiftet i 1984 og er i dag repræsenteret i 41 lande og udbetalte omkring 2.500.000.000 kr. (2,5 milliarder kr.) i provision til de tilknyttede distributører. www.nuskinenterprises.com.

Hvilke produkter handler I med?

Personlige plejeprodukter: www.provide.mynuskin.com

Kost- og vitamintilskudsprodukter: www.provide.mypharmanex.com

Teknologi produkter: www.provide.mybigplanet.com

Humanitært hjælpearbejde: www.provide.my-ntc.com

(Skru op for lyden på din PC)

Kan man få KUN få refunderet produkterne, eller kan man også refundere pakken?

Er der svaret på i det ovenstående...;o))

Hvad koster det at starte op i det firma du arbejder med?

Som sagt kr. 141,-. Det er naturligvis en rigtig god ide selv at bruge de produkter du repræsenterer. Vi er jo en slags "levende reklamesøjler" for produkterne.

.Hvor længe har du arbejdet med firmaet?

Ca. 3,5 år.

Tjener du godt på det?

Jeg har det ligesom landmændene. Jeg kunne god tjene noget mere, synes jeg, men på den anden side; min indtjening ligger på linje med min indsats.

Hvordan ligger indtjeningsmulighederne?

Al indtjening baseres på solgte og ikke returnerede produkter i den organisation du har bygget op. Principielt er der ikke no
Side 5 ud af 9 (87 indlæg)